The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ относно гофрирана тръба

#1
Здравейте колеги,

забелязах че ми се е скъсала гофрираната тръба излизаща от "нещо1" и влизаща в "нещо2".
   
Предполагам че връща част от газовете да ги доизгори, което ще доведе до по-малко количество изхвърлени газове. На времето подобните маркучи на жигулката се махаха и се пускаха свободно надолу. Вероятно е и да бъркам, защото даже не знам от какво излиза и къде влиза Smile
Та може ли някой да ми каже каква е целта на тази тръба/маркуч. Опитвам се да го намеря на този сайт http://www.volvopartswebstore.com/ но не успявам защото не и знам името и съответно не мога да задам коректно търсената част.

Поздрави!
Reply

#2
този маркуч взима топъл въздух за въздушния филтър от колекторите.( поне по снимката доколкото се ориентирам) няма нищо общо с изгорели газове. може да го "бинтоваш" с една алуминиева лента и си 6, ако не намериш такъв диаметър да го смениш
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#3
Мерси колега.
stefi_pavlov Wrote:този маркуч взима топъл въздух за въздушния филтър от колекторите.( поне по снимката доколкото се ориентирам) няма нищо общо с изгорели газове. може да го "бинтоваш" с една алуминиева лента и си 6, ако не намериш такъв диаметър да го смениш
Reply

#4
Няма проблем че ти е скъсана, въпроса е да е там."Нещо 1" ти е ламарина която стои над колекторите и от там се засмуква топъл въздух понеже се нагряват.Отива в "нещо 2" което ти е тялото на въздушния филтър и в който като свалиш самия филтър ще видиш монтирания термостат.В зависимост от околната температура този термостат бута една клапа която определя дали да смуче по-топъл въздух през тръбата като е студено или направо от атмосферата когато е топло.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)