Posts: 42
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте,
На последък имам следния проблем: при загряла кола включването на задна става със доста сериозно "хъркане", всички предни са си ОК, а при студена кола и задната е ОК.
Реших че явно при загряла кола маслото се разбива и става по-рядко и проблема се проявява (явно заради износване на кутията), поради което си купих най-обикновено масло EP90 и смених старото с него. Идеята ми беше че щом студена колата не прави този проблем, то с гъсто масло и топла не би го правила. Старото което източих видимо бе по-рядко но нямам представа с каква точно гъстота е и кога изобщо е сменяно, тъй като това е правил предния (или по-предния ) собственик.
Уви за съжаление проблема и сега си остана, само както се очакваше, скоростите започнаха да влизат по-трудно заради гъстото масло.
И така стигам до същинския си въпрос:
1. Някой има ли идея как (най-евтино ) да си разреша проблема.
2. Бихте ли ми казали къде мога (отново най-евтино) да си купя масло 75w80 - до тук от ЕМ КОМПЛЕКТ 1л - 14лв (MOTUL).
Благодаря предварително.
Posts: 42
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте,
На последък имам следния проблем: при загряла кола включването на задна става със доста сериозно "хъркане", всички предни са си ОК, а при студена кола и задната е ОК.
Реших че явно при загряла кола маслото се разбива и става по-рядко и проблема се проявява (явно заради износване на кутията), поради което си купих най-обикновено масло EP90 и смених старото с него. Идеята ми беше че щом студена колата не прави този проблем, то с гъсто масло и топла не би го правила. Старото което източих видимо бе по-рядко но нямам представа с каква точно гъстота е и кога изобщо е сменяно, тъй като това е правил предния (или по-предния ) собственик.
Уви за съжаление проблема и сега си остана, само както се очакваше, скоростите започнаха да влизат по-трудно заради гъстото масло.
И така стигам до същинския си въпрос:
1. Някой има ли идея как (най-евтино ) да си разреша проблема.
2. Бихте ли ми казали къде мога (отново най-евтино) да си купя масло 75w80 - до тук от ЕМ КОМПЛЕКТ 1л - 14лв (MOTUL).
Благодаря предварително.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
По принцип 75в.... се води пълна синтетика и 14лв си е добра оферта, аз преди година бях намерил някакво немско неизвестно 75в90 за 13.90лв , кофтито е че после ако се наложи доливане се намира трудно.
Провери във Вадис или някъде другаде че точно 75в80 ти е маслото, моето се води 80в90, твоето може би пак е такова, като не е проблем да се варира с първата цифра и да се сложи 75в.... , но с втората не трябва да се експериментира.
При мен се появи проблем от синтетиката - 75в... - текна ми маслото от скоростната кутия и пак го смених заедно с някакво уплътнение.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
По принцип 75в.... се води пълна синтетика и 14лв си е добра оферта, аз преди година бях намерил някакво немско неизвестно 75в90 за 13.90лв , кофтито е че после ако се наложи доливане се намира трудно.
Провери във Вадис или някъде другаде че точно 75в80 ти е маслото, моето се води 80в90, твоето може би пак е такова, като не е проблем да се варира с първата цифра и да се сложи 75в.... , но с втората не трябва да се експериментира.
При мен се появи проблем от синтетиката - 75в... - текна ми маслото от скоростната кутия и пак го смених заедно с някакво уплътнение.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
В един момент и при мен почнаха да хъркат скоростите - предложиха ми да ми сменят притискателния диск (е, ама и феродовия, че било хубаво да са комплект :twisted: ), след което... продължи да хърка! :evil: Че и жилото ми се скъса!! Смених и жилото, не се оправи!!! Последва по-прецизна настройка по жилото (не знам `що не се случи още в началото) и проблема изчезна. Под "хъркане" разбирам звук като от приплъзване на зъбни колела и не мисля, че ще се оправи с масло... Виж, за "потракване" маслото е първото решение... :wink:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
В един момент и при мен почнаха да хъркат скоростите - предложиха ми да ми сменят притискателния диск (е, ама и феродовия, че било хубаво да са комплект :twisted: ), след което... продължи да хърка! :evil: Че и жилото ми се скъса!! Смених и жилото, не се оправи!!! Последва по-прецизна настройка по жилото (не знам `що не се случи още в началото) и проблема изчезна. Под "хъркане" разбирам звук като от приплъзване на зъбни колела и не мисля, че ще се оправи с масло... Виж, за "потракване" маслото е първото решение... :wink:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 42
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
И аз това разбирам под хъркане
Ще пробвам и аз да настроя жилото - по-точно малко да вдигна съединителя, ако приемем че не отлепя съвсем.
Маслото го сменям защото с EP90 е много неприятно за каране.
За информация ако някой се интересува, до тук намерих най-евтино масло 75w80 за 25лв. - 2л.
Намира се в Люлин 262 блок.
Posts: 42
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
И аз това разбирам под хъркане
Ще пробвам и аз да настроя жилото - по-точно малко да вдигна съединителя, ако приемем че не отлепя съвсем.
Маслото го сменям защото с EP90 е много неприятно за каране.
За информация ако някой се интересува, до тук намерих най-евтино масло 75w80 за 25лв. - 2л.
Намира се в Люлин 262 блок.
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Tzani Wrote:И аз това разбирам под хъркане
Ще пробвам и аз да настроя жилото - по-точно малко да вдигна съединителя, ако приемем че не отлепя съвсем.
Маслото го сменям защото с EP90 е много неприятно за каране.
За информация ако някой се интересува, до тук намерих най-евтино масло 75w80 за 25лв. - 2л.
Намира се в Люлин 262 блок. и аз го имам тоя проблем и когато "вдигна" съединителя - изчезва. но не ме кефи някак си да ми отделя много високо.. та си го карам така но като включвам задна внимавам повече
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Tzani Wrote:И аз това разбирам под хъркане
Ще пробвам и аз да настроя жилото - по-точно малко да вдигна съединителя, ако приемем че не отлепя съвсем.
Маслото го сменям защото с EP90 е много неприятно за каране.
За информация ако някой се интересува, до тук намерих най-евтино масло 75w80 за 25лв. - 2л.
Намира се в Люлин 262 блок. и аз го имам тоя проблем и когато "вдигна" съединителя - изчезва. но не ме кефи някак си да ми отделя много високо.. та си го карам така но като включвам задна внимавам повече
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
|