The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
смяна на страничните габарити

#1
Колеги имам питане за тези страничните габарити на В40-то от дясната страна и двата неми светят как да сменя крушката и също така как става смяната на страничните мигачи който са на калника неква схема има мисля че май се махаха подкалниците но някой ако ги е сменял да пише Smile благодаря предварително Smile
VOLVO V40 1.9TD 1997 90hp
Reply

#2
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18992&p=151399&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8+%D0%B2+%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5#p151399">viewtopic.php?f=8&t=18992&p=151399&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8+%D0%B2+%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5#p151399</a><!-- l -->
И повече труд в търсенето! Wink
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Ако ви изгорят страничните габарити не си правете труда да ги сменяте първо че неможах да искарам крушката и второ после неможаха да се закопчеят хубаво и останаха хлабави и сами падат и сега съм ги залепил че да не висят
VOLVO V40 1.9TD 1997 90hp
Reply

#4
Аз успях, но след като ме удариха и свалях бронята :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
При мен се получи много лесно.Наистина премахването на стария силикон е доста трудно но става.Да не би да си счупил някоя от щипките и затова да ти изпадат.На мен едната задна ми е така ама от жабето.Предната си я сменях аз и всичко си е ОК.На задното габаритче което му е счупена щипката му сложих малка капчица силикон за да може после да се сваля пак.Работата е малко "труд и творчество ", ама все ново от магазина......? :lol:
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
sCaNdaL0us Wrote:Ако ви изгорят страничните габарити не си правете труда да ги сменяте първо че неможах да искарам крушката и второ после неможаха да се закопчеят хубаво и останаха хлабави и сами падат и сега съм ги залепил че да не висят
Да не би да си ги вадил габаритите по показания в линка по- горе начин- с отвертка отстрани? Ако е така, не се учудвам че са счупени. Там на рисунката е показано за моделите след фейслифта. На нашите става чрез издърпване на бронята настрани и с чевръсти прусти напипваш в бронята щипката. Добре е в ръката с която бъркаш да имаш и малка отвертка, с която да натиснеш навътре езичето, за да освободи от бронята. Малко трудно става на предната броня, но не чак толкова. Вече три пъти съм свалял габарит по този начин и нямам счупен такъв.
А иначе самия ремонт и замяна на кръшката става много лесно. Писал съм поне на две места как става. А и други колеги са писали. Става перфектно с повечко старание.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#7
Даже имаше и снимка и то много добре показано.Аз сам ги свалях.Бяха диагоналите изгорели(заден и преден на кръст)Точно както е показано на снимката с отвертка.Само,че май е добре да го правиш лятото коато е по мека пластмасата.Сега не е изключено да се счупи.НО се прави и става идеално
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#8
С отвертка или не, пак трябва да дръпнеш бронята настрани и да бръкнеш под нея. Не за друго, а за да разкачиш буксата на габарита. А тя е закрепена на калника от вътрешната страна на бронята. Другия вариант е да я отрежеш. Както вече казах, показания по- горе вариан е за моделите след фейслифта. А ето как става при моделите преди фейслифта: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=20197&start=10">viewtopic.php?f=8&t=20197&start=10</a><!-- l -->
Левия преден габарит става да се демонтира като се бръкне през отвора на мигача, както е показано на картинката. Но за десния преден е нужно да се завърти волана в крайно ляво положение. Отвива се винта който държи предната броня в горния и край към калника, както и винтовете, държащи пластмасовия подкалник към калника. Дърпаш внимателно настрани бронята, колкото да можеш да си пъхнеш ръката под нея и напипваш габарита. Той е в нещо като вдлъбнатина и затова е малко трудно да натиснеш яипката, за да го извадиш. Затова с малка отвертка си помагаш. Това е цялата "сложна" процедура. Не знам защо е нужно да се ръскува да се счупи габарита, вадейки го с отвертка и да режеш жиците, за да го измъкнеш.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#9
Смея да твърдя, че в 95 % от случаите на вадене с отвертка изходът е предрешен- чупи се. А във ВАДИС го има варианта с отвертката, защото белите хора не се пробват да възстановяват изгорял габарит, а направо го сменят. И не ги интересува дали ще се счупи или не с отвертка.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#10
От личен опит потвърждавам думите на Милен. В друга подобна тема съм писал, че е възможно побългаряване и на габарит със счупена щипка. Аз го направих, като разпробих със свредло 2мм. остатъка от основата на счупената щипка и захванах габарита през отвора със свинска опашка. И аз рязах жиците при смяна на крушката, но след това свързах с лустер-клема, просто тогава още не знаех, че може да се разкачи кабела от куплунга.Поздрави на всички и успех в ремонта...то в магазина всеки може да отиде :twisted: , но тръпката при ремонта, който сам можеш да си направиш си заслужава :mrgreen: .
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)