The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ъпдейт на ТДИ

#1
Здравейте колеги!
Предполагам всеки един от нас след известно време каране с колата си иска да направи ъпдейт на мотора (повишаване на мощността).
При мен този момент настъпи и ще ми е много интересно и приятно ако Вие споделите какво мога да направя по моя мотор а той е 2.5тди става въпрос за волво в70 от 97-00г. Като вече имам в предвид чипът. Освен него какво друго може да се направи като се има в предвид,че търся около 200к.с. да се извадят от мотора ако е възможно и най-вече безопасно за каране всеки ден след неговото ъпдейтване Smile
Не ме разбирайте погрешно няма да го водя на състезания и не искам да правя глупости в градски условия а просто когато ми е нужна по-голяма мощ да знам,че мога да разчитам на нея.
Колкото по-голяма информация събера от вас толкова по-добре за мен Smile и живот и здраве от пролетта се захващам с ъпдейта ако се слага нещо друго освен чип.
Благодаря предварително на всички Smile

п.п. Весело посрещане на новата година и много безаварийни километри с вашите автомобили.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#2
Доко е Човека Wink .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Stanchoni Wrote:Доко е Човека Wink .
Ами той добре е ДОКО моя човек само,че не мога да го намеря във форума :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
По-голяма турбина, по-голям кулер, права генерация. Обаче проблема е помпата, не знам до къде ще и стигне силата за тия доработки. Доста вероятно е да се докопаш до 170-180 коня, нагоре вече трудно
460 B18EP+
Reply

#5
divia Wrote:По-голяма турбина, по-голям кулер, права генерация. Обаче проблема е помпата, не знам до къде ще и стигне силата за тия доработки. Доста вероятно е да се докопаш до 170-180 коня, нагоре вече трудно

Ами в момента ми предлагат чип с който мощността скача на 176 к.с.
С по-голяма турбина и кулер си мисля,че ще гоня над 200 к.с. което за мен ще е напълно излишно ... :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#6
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311&page=8">http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 311&page=8</a><!-- m -->

"udi AEL = Volvo D5252T. If so, you already have nozzles equivalent to bosio 502 IRC. Get a 3" DP and freeflow exhaust, race 520 nozzles, a performance cam (do you have specs for that cam? We are usulally using 260 with 9,5mm lift) and CUSTOM TUNE. You need also beefier exhaust valve springs.

Turbo will limit the top power around 210-220hp, so go bigger (vnt)."

не, че нещо но има доста писано из Inet-а - потърси и ще намериш доста информация, като инфо за доработките (кое, как и до колко) на TDI, можеш да намериш ( при това има доста добре написани теми ) в наши води <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.diesel-club.com/forum/">http://www.diesel-club.com/forum/</a><!-- m --> , но имай в предвид, че има доста "майстори" писали из нашите форуми.
Успех ! Wink
Reply

#7
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
Stanchoni Wrote:Доко е Човека Wink .
Ами той добре е ДОКО моя човек само,че не мога да го намеря във форума :mrgreen:

Ето линк към профила му в форума : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1444">memberlist.php?mode=viewprofile&u=1444</a><!-- l --> Wink .

Неговия TDI е на С-80 от 2000г.мисля и е около 180к.с.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
А мислиш ли за ъбдейт на спирачките , щом еър бъса ще става истребител Smile
Reply

#9
JAMIX Wrote:А мислиш ли за ъбдейт на спирачките , щом еър бъса ще става истребител Smile

Да естествено и съм се насочил за сега към спирачки Brembo но в последствие ще се разбере дали ще има нужда от тях Smile мислех за спортни амове но се отказах ... нещо съм свикнал на мекото Big Grin
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#10
Здравейте колеги... след малко застой на темата съм решил да споделя какво ще правя на първо време с кораба!
Слагане на спортни амове, чип и смяна на спирачни дискове. За дисковете се спрях на Брембо и АТЕ в последствие ще се интересувам допълнително за цена, наличност, качество и т.н. на първо време ще слагам амовете. Всичко това се надявам с моите скромни средства като студент да го постигна до края на лятото Smile Благодаря ви за вниманието.
Ще ви държа в течение.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)