The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво 740 с 2,5 дизел мото от Ауди - мнение за този мотор

#1
Здравейте, нов съм в форума, на път съм да закупя едно волво 740 катафалка, но е с 2.5 литров чист дизел 6 цилиндров мотор - оригинално, продавачът ми каза че този мотор бил железен, и че волво ползвали доста мотори на ауди, а аз се зачудих защото знам че до преди 15-16 години ползваха в някои от колите мотори от рено.

Някой може ли да каже мнение затози мотор. Защото баща ми преди време караше едно А6 2,5 тди, за мен този мотор бе пълен боклук, атносно датчици турбо и тем подобни.
Reply

#2
Мотора е 2,4 а на 2,5 и за мен е доста слаб за това купе, продавача може да ти каже каквото си поиска, но щом не знае каква е кубатурата на мотора по-добре не рискувай да купуваш от него!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
cvettomirr Wrote:Здравейте, нов съм в форума, на път съм да закупя едно волво 740 катафалка, но е с 2.5 литров чист дизел 6 цилиндров мотор - оригинално, продавачът ми каза че този мотор бил железен, и че волво ползвали доста мотори на ауди, а аз се зачудих защото знам че до преди 15-16 години ползваха в някои от колите мотори от рено.

Някой може ли да каже мнение затози мотор. Защото баща ми преди време караше едно А6 2,5 тди, за мен този мотор бе пълен боклук, атносно датчици турбо и тем подобни.

Мотора е 2.4 и не е ауди, а фолксваген. Същия мотор го има в бусовете VW LT. Ако е чист дизел е слаб мотор. Продавача ти е казал ауди сигурно защото на блока има лого на VW и ауди, но мотора си е VW.

Това дето си се зачудил какви мотори има в тези коли - на първо място са 4 цилиндрови бензинови 2.0 и 2.3 мотори които са си чисто шведски на Волво - те са за предпочитане щото са прости, здрави и безотказни.
После идва въпросния VW 2.4 редови 6 цил. дизел с турбо или без. Ако е с турбо става.
И накрая има един 2.8 V6 бензинов мотор, който се нарича PRV защото е съвместна разработка на Пежо, Рено и Волво. Този е по-рядко срещан и даже и на газ гори много и не върви като за 2.8.

На рено мотори (1.7 бензин) има в по-малките Волво 3хх и 4хх модели. Ауди мотор има 5 цилиндров редови, 2.5 турбодизел на по-новите Волво 850.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#4
Така наречения D24TIC е с турбина и поне според мене е добър мотор с приличен разход и добри качества като дърпане на купето на 7 и 9 серий а D24 е атмосверен двигател който не е лош но е по-слаб от турбинирания просто въпрос на избор
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#5
Има една обява в мобиле където пише че колата е с 2.5 ауди мотор има и снимка на мотора и наистине не е д24тик явно е сменян.
Reply

#6
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312895605094347&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> ето го катафалника ха няма снимка на двигателя а преди имаше
Reply

#7
Колкото и да не харесвам цваген този мотор е бетон.
Reply

#8
Той че е бетон е така доста е добър. Аз исках да си сменя ремъка ангренажния и ролки в един сервиз и човека ми вика ооо момче не се излагай този двигател не къса ремък. Та се чудя вече карам 150000 тази кола и не съм сменял ремък ако все пак се скъса дали има защита на буталата да не се одарят в клапаните или ще стане на сол всичко.
Reply

#9
Той че е бетон е така доста е добър. Аз исках да си сменя ремъка ангренажния и ролки в един сервиз и човека ми вика ооо момче не се излагай този двигател не къса ремък. Та се чудя вече карам 150000 тази кола и не съм сменял ремък ако все пак се скъса дали има защита на буталата да не се одарят в клапаните или ще стане на сол всичко.
Reply

#10
aleks12345 Wrote:Той че е бетон е така доста е добър. Аз исках да си сменя ремъка ангренажния и ролки в един сервиз и човека ми вика ооо момче не се излагай този двигател не къса ремък. Та се чудя вече карам 150000 тази кола и не съм сменял ремък ако все пак се скъса дали има защита на буталата да не се одарят в клапаните или ще стане на сол всичко.
Аз в такъв сервиз, при такива майстори не бих ходил. Ако скъса ремък тоя мотор всичко става на салата - не само клапани ще огъне, ами може и разпределителния вал да счупи. Направо го брой за старо желязо тоя мотор ако се случи. Тази както я наричаш защита на буталата, не е никаква защита ами просто по-дълбока камера, и я има на някои по-стари бензинови мотори, с малко (8) клапани. Ти нали знаеш каква степен на сгъстяване има един дизел? В ГМТ колко става камерата представяш ли си? А и ако видиш как клапаните на тоя мотор "гледат" вертикално надолу към буталото, представи си какво ще се случи като се срещнат..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)