02-04-2012, 06:15 PM
Здравейте,
По време на големите студове в София (-15С ~ -20C) акумулатора започна да дава заявка за нов - светна му лампичката и изписа надпис на компютъра за сервиз на батерията. Подгря си свещите, запали от раз при температура около -10С. Изчаках 10-20 мин. да загрее колата и тръгнах. Междувременно таблото едвам светеше. Излизайки от паркинга при ниски обороти натиснах спирачките понеже беше лошо времето започнаха да се включват разни системи и колата започна да прекъсва - изгасна. Светнаха АБС-а и тракшън контрола плюс целия арсенал от лампички на таблото.
Пробвах да запаля и при завъртане на ключа се чуваше едно почукване в долния ляв ъгъл на купето. Все едно стартера е заминал или няма ток. Докато чаках, някой да дойде да ме дръпне спрях всичко, което консумираше ток. След няколко минути пробвах да запаля - запали. Но преди това часовника ми се нулира (ако това има някаква връзка) потеглих и я оставих половин час работеща на един паркинг. Освен това като натисках спирачките отново всички лапички започваха да светят. Тогава бях изключил и радиото - просто не ми беше до това.
Прибрах колата на собствен ход и я оставих. Днес се пробвах да я запаля да видя какво става, да я разкарам малко. Когато я оставих ми светеше лампичката на компютъра - нея вечер доста грешки се бяха насъбрали. Оставих я 10 мин. да загрее но към 3-4тата ми изгасна лампичката с грешките все едно някой ги беше изчистил. Пробвах да си пусна радиото и то не тръгна. Помислих си че е някаква защита понеже съм чувал че се слагат разни кодове при смяната на акумулатора.
Направи ми впечатление че целия панел не свети. Помислих си, че нещо бушоните са заминали уви не бях прав бяха си 0к. Направи ми друго впечатление. Докато карах се стъмни и видях как бекграунд светлинките на радиото се включваха и изключваха - като коледна елаха. След това започна да сети на по дълги периоди дори пускаше музика. Това доста ме притесни понеже с подобно включване/изключване може да изгори нещо по радиото. Ще ви бъда много благодарен, ако имате някакви съвети как да го оправя сам или трябва задължително да го види електричар. За акумулатора знам ще го сменя.
Поздрави
Иван
По време на големите студове в София (-15С ~ -20C) акумулатора започна да дава заявка за нов - светна му лампичката и изписа надпис на компютъра за сервиз на батерията. Подгря си свещите, запали от раз при температура около -10С. Изчаках 10-20 мин. да загрее колата и тръгнах. Междувременно таблото едвам светеше. Излизайки от паркинга при ниски обороти натиснах спирачките понеже беше лошо времето започнаха да се включват разни системи и колата започна да прекъсва - изгасна. Светнаха АБС-а и тракшън контрола плюс целия арсенал от лампички на таблото.
Пробвах да запаля и при завъртане на ключа се чуваше едно почукване в долния ляв ъгъл на купето. Все едно стартера е заминал или няма ток. Докато чаках, някой да дойде да ме дръпне спрях всичко, което консумираше ток. След няколко минути пробвах да запаля - запали. Но преди това часовника ми се нулира (ако това има някаква връзка) потеглих и я оставих половин час работеща на един паркинг. Освен това като натисках спирачките отново всички лапички започваха да светят. Тогава бях изключил и радиото - просто не ми беше до това.
Прибрах колата на собствен ход и я оставих. Днес се пробвах да я запаля да видя какво става, да я разкарам малко. Когато я оставих ми светеше лампичката на компютъра - нея вечер доста грешки се бяха насъбрали. Оставих я 10 мин. да загрее но към 3-4тата ми изгасна лампичката с грешките все едно някой ги беше изчистил. Пробвах да си пусна радиото и то не тръгна. Помислих си че е някаква защита понеже съм чувал че се слагат разни кодове при смяната на акумулатора.
Направи ми впечатление че целия панел не свети. Помислих си, че нещо бушоните са заминали уви не бях прав бяха си 0к. Направи ми друго впечатление. Докато карах се стъмни и видях как бекграунд светлинките на радиото се включваха и изключваха - като коледна елаха. След това започна да сети на по дълги периоди дори пускаше музика. Това доста ме притесни понеже с подобно включване/изключване може да изгори нещо по радиото. Ще ви бъда много благодарен, ако имате някакви съвети как да го оправя сам или трябва задължително да го види електричар. За акумулатора знам ще го сменя.
Поздрави
Иван
Volvo S80 2.5D, 99г.