The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Радиото не работи след проблеми с акумулатора

#1
Здравейте,

По време на големите студове в София (-15С ~ -20C) акумулатора започна да дава заявка за нов - светна му лампичката и изписа надпис на компютъра за сервиз на батерията. Подгря си свещите, запали от раз при температура около -10С. Изчаках 10-20 мин. да загрее колата и тръгнах. Междувременно таблото едвам светеше. Излизайки от паркинга при ниски обороти натиснах спирачките понеже беше лошо времето започнаха да се включват разни системи и колата започна да прекъсва - изгасна. Светнаха АБС-а и тракшън контрола плюс целия арсенал от лампички на таблото.

Пробвах да запаля и при завъртане на ключа се чуваше едно почукване в долния ляв ъгъл на купето. Все едно стартера е заминал или няма ток. Докато чаках, някой да дойде да ме дръпне спрях всичко, което консумираше ток. След няколко минути пробвах да запаля - запали. Но преди това часовника ми се нулира (ако това има някаква връзка) потеглих и я оставих половин час работеща на един паркинг. Освен това като натисках спирачките отново всички лапички започваха да светят. Тогава бях изключил и радиото - просто не ми беше до това.

Прибрах колата на собствен ход и я оставих. Днес се пробвах да я запаля да видя какво става, да я разкарам малко. Когато я оставих ми светеше лампичката на компютъра - нея вечер доста грешки се бяха насъбрали. Оставих я 10 мин. да загрее но към 3-4тата ми изгасна лампичката с грешките все едно някой ги беше изчистил. Пробвах да си пусна радиото и то не тръгна. Помислих си че е някаква защита понеже съм чувал че се слагат разни кодове при смяната на акумулатора.

Направи ми впечатление че целия панел не свети. Помислих си, че нещо бушоните са заминали уви не бях прав бяха си 0к. Направи ми друго впечатление. Докато карах се стъмни и видях как бекграунд светлинките на радиото се включваха и изключваха - като коледна елаха. След това започна да сети на по дълги периоди дори пускаше музика. Това доста ме притесни понеже с подобно включване/изключване може да изгори нещо по радиото. Ще ви бъда много благодарен, ако имате някакви съвети как да го оправя сам или трябва задължително да го види електричар. За акумулатора знам ще го сменя.

Поздрави
Иван
Volvo S80 2.5D, 99г.
Reply

#2
Смени си акумулатора и ще се оправи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Жоро, аз съм по склонен да си мисля , че е от четките на алтернатора, или в по лошия случай нещо по зареждането.
Все пак провери си заряда преди да се пускаш за нов акомулатор.
Провери и почисти клемите на акумулатора, също и кабела от акумулатора до алтернатора
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#4
Цъкащо-щракъщия звук дето си го чул ,като си се опитал да запалиш със сигурност е от слаб акумулатор. Когато при мен се случи радиото забрави запаметените станции и часовника се нулира. Това с изчзването на грешките е и при мен, явно като изчзне проблема и компа спира да съобщава за него. Мои съвет е да измериш какво е напрежението на полюсите на АБ при работещ двигател, трябва да е около 13,9 - 14,4в
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#5
+1 ,че проблема е акумулатора!!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
Здравейте,

Благодаря ви много за отговорите и аз мисля, че е от другите проблеми са от акумулатора, но това примигване на радиото ме притеснява. Все едно като че ли някакво кабелче е прекъснато и от време на време дава контакт, а поведението му не се влияе от разтрисане. Колата е спряна с работещ двигател. Не мисля, че е чак толкова голяма консумацията на ток от радиото. Съмнявам се нещо да не се е прецакало и така да изгори радиото.

Поздрави
Иван
Volvo S80 2.5D, 99г.
Reply

#7
Замисли ме и се присетих, че на една от сбирките на клуба преди да сменя АБ колата стоя по дълго с включено радио. В един момент радиото започна да гъгне, премигва и ред щуротии от сорта. Реших, че се е прецакало но като пробвах да запаля, нема никои само онзи звук от релетата дето се чудят какво точно да напряват. Та колегите подадоха точец, волвето си запали и радиото дойде на себе си.
Това ме навежда на мисълта, че тези радиа си искат по-високо напрежение, иначе започват с номерата.
Дано и при теб да е така Wink .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#8
Здравейте момчета,

Днес бях при Жоро (от студентски), гледахме акумулаторите и в частност моят. Оказа се, че батерията, с която съм в момента е на "Волво" - 90 ампер-часа. Интересното беше, че като го замерихме акумулатора си показа нормални параметри, подложихме го на стресово натоварване повече от 20 сек и отново си беше в границите на нормалните параметри . Един вид не беше за смяна все още. Решихме да не го пипаме повече преди да го види електричар.

Иначе проблема с радиото се оправи(?) започна да си работи нормално без прекъсвания до оня ден и отново спря. Ей така не свети нищо отново. Предвид това че акумулатора си е OK това започва да ме притеснява.

Поздрави.
Volvo S80 2.5D, 99г.
Reply

#9
LeassTaTT Wrote:Здравейте момчета,

Днес бях при Жоро (от студентски), гледахме акумулаторите и в частност моят. Оказа се, че батерията, с която съм в момента е на "Волво" - 90 ампер-часа. Интересното беше, че като го замерихме акумулатора си показа нормални параметри, подложихме го на стресово натоварване повече от 20 сек и отново си беше в границите на нормалните параметри . Един вид не беше за смяна все още. Решихме да не го пипаме повече преди да го види електричар.

Иначе проблема с радиото се оправи(?) започна да си работи нормално без прекъсвания до оня ден и отново спря. Ей така не свети нищо отново. Предвид това че акумулатора си е OK това започва да ме притеснява.

Поздрави.

То и аз бях с оригиналният на Волво ама като незапалих две от топлите сутрини подред и аз отидох да го замерват и същото като при теб казаха супер бил след 40 секунди стресово натоварване не мръдна чак на майсторчето взе да му пуши уреда. На следващата сутрин отново среден пръст, че и докато се опитвах да запаля натрупах една камара грешки и сега съм вече с нов и нямам проблеми. Старият беше на шест години изял си беше хляба и все пак за лятото ставаше, но за да нямаш главоболия 240лв и нов. А това дето държи при майсторите си го обяснявам с това, че проблема не е в напрежението а в това, че неси докарва стартовия ток. Все пак те мерят дали държи напрежение като му слагат голям товар, не мерят ампери...
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Reply

#10
И при мен радиото се скапа преди 3 дена.Но аз нямам проблем с акумулатора.Симптомите са същите светва за 2-3сек и изгасва за 4-5 сек и пак така, откачах акумулатора и пак го закачих и пак същото.Говорих с Tisho и той каза че трябва да се види а за съжаление скоро нямям път към София.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)