The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсва над 2000 оборота

#1
Здравейте. Имам следния проблем : От 3 дни колата почна да прекъсва над 2000 оборота. Изглежда ми да е заради боклуци в нафтата. Горивния филтър е сменян преди 2 месеца. Предполагам ще трябва пак да го сменя. Интересувам се друго какво може да се запушило. Чувал съм,че имало някаква сонда на резервоара ,която може да е запушена . Къде се намира и лесна ли е за профилактика ? Колата се зарежда с обикновена нафта от ОМВ и Лукойл само. От София съм с Волво В40 1.9ТД 1999г. Благодаря предварително за съвети и мнения Smile
Reply

#2
Аз се връщах от боровец когато стана така накрая изобщо неможах да запаля след 20 км тормозене. Помолих един чичка на пътя за 500 грмаа нафта и свалих филтъра излях го и го попромих няколко пъти май някав бензинец намерих след това налях чиста нафта и запали и си тръгна все едно нищо не е било. Бях го сменял преди 3 месеца.
Reply

#3
Aз на мойта не съм сменал никъв филтар от както съм я зел /един приятел не сменял понеже колкот повече се запушвал повече прочиствал/.Но мисля да го сменям,имах проблеми с гаснене на колата и трудно палене стигнах до кошницата в резервара отворих я очистих лойта /сополите/ и се оправи,пали не гасне,но нанадолнище предръпва требва пак да отварям,но кат се стопли.
Лесно се отваря кошницата,развиваш 4те болчета под седалките земаш дървено трупче чук и развиваш/нормална резба/ вадиш маркучите като буташ втулките им към мотора и дърпаш.Вадиш кошницата разглабяш внимателно щипките и стигаш до цедката,ако не се вижда мн.сополи по цедката само я премии,но може сополите да са най-долу.Ако се затрудниш прати снимки,ше показвам.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#4
vin_d Wrote:.... един приятел не сменял понеже колкот повече се запушвал повече прочиствал


... колега тая теория с филтъра не ми се вижда много достоверна, но може и аз да съм в грешка :!:

... аз лично си сменям филтъра при всяка смяна на масло (само да вметна че съм с бензинов мотор... не знам до колко има значение и как е при дизел-а) ... освен бензиновия си филтър сменям и въздушния и така ми е мирна главата Wink ... обръщайте повече внимание на тия неща според мен :!:
Reply

#5
Благодара за съветите. Утре ще обърна внимание на колата,че нямам време сега - та дано да и помогна. Иначе при всяка смяна на масло - 10000км (2пъти годишно) ,сменям въздушен и горивен филтър също ( филтър на купето - нямам,а съм с климатроник).
Reply

#6
След почистване на цедката в резервоара, смяна на горивен филтър проблема остана, но е малко по-различен. Колата има мощност вече, но в даден момент (когато тя си реши ) изгасва - независимо дали съм в движение или на място и после не пали . Трябва да подкача ръчно с помпата над филтъра за да запали. Явно от някъде дърпа въздух. Проверих всички скоби. Смених маркучите на подаващата нафта до горивната помпа - резултат няма. След това сложих клапан преди горивния филтър ,който да пропуска нафтата само в една посока - но пак резултат няма. Горивния филтър е добре затегнат. Единственото което ми идва на ум е от копчето за ръчно подкачване на нафтата да дърпа въздух. Ще съм благодарен на съвети Smile
Reply

#7
А с шише нафта пробва ли да караш да видиш така ли ще прави. На мойта фиеста онзи ден си играх да сменям тръбички за нафта бяха изгнили отдолу под колата и пропускаха въздух и капеше и ставаше същото като при тебе. Помпа незнам има ли няма ли в резервоара.
Reply

#8
Разкачи изцяло горивния ф. с подкч.помпа и го вкарай в лиген с вода като запушиш вход изход и помпиш.Мойта правеше същото, разглобих и изчитих цедката в резервара и са оправи.Ти направи ли същото,разглоби и я изчисти хубаво.Направи и др.опит,туба /5-10лт.,че доста отива/ с нафта маркуче и направо в ГНПто.Залагам на не почистена кошница в резерв.,един познат монтюр ми го каза,негов комшия същата го правел през 6 мес.
Успех
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#9
С шише не съм пробвал. Колата е в гараж и следи от нафта не съм виждал отдолу. Но накрая и това ще пробвам. Цедката на резервоара я разглобих и изчистих перфектно - стана като нова, като изсъхна я сглобих и я монтирах. Утре ако имам време ще отворя пак за да видя дали е чиста още ,ако не е - ще търся начин да източа и да изчистя резервоара.
Reply

#10
Zaneshew Wrote:Явно от някъде дърпа въздух...


За да си сигурен, че дърпа въздух сложи прозрачен маркуч на мястото на някои от оригиналните(най добре е непосредствено преди помпата). Допустимо е да минават леки балончета като от газирана напитка, ако са по големи определено имаш проблем с въздуха. За да установиш откъде по системата засмуква въздух започваш да местиш положението на прозрачния маркуч като за начало можеш да го сложиш непосредствено след сондата в резервоара. Ако не минава въздух го местиш по напред, да речем преди филтъра. После след него за да видиш дали в филтърната кутия е проблема. Дано успееш по скоро да оправиш проблема Smile

Аз преди време се занимавах със същата процедура, като при мен се оказа наличие на въздух и скапан регулатор на налягането относно нафтата (..това на друг автомобил не на Волво-то) Ето можеш да прочетеш тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=14976">viewtopic.php?f=26&t=14976</a><!-- l -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)