The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
За колите от вида "вечно моя" ...

#11
Колеги много зависи от продавача. За моя дъртия опел бях предвидил да го давам за скрап с мисълта , че ще взема от него 400-450лв. Обаче имам едно приятелче с авто къща , та той ми вика дай го при мен ще го продам я го виж опелу къв е убавец - голям , червен , на метан . Аз му казвам , че това е мисия невъзможна, омегата стоя в мобиле и в карса повече от три месеца без никой да се обади и на всичко отгоре накрая нещо и стана и започна да работи на бензин като бито куче Big Grin .Той обаче не докарай я, че докарай я ,вика ми аз на ескимосите сняг продавам, че твоя опел нямя да продам. Та как да е нави ме , закарах му я и на втората седмица оооо чудо ПРОДАДЕ Я бе продаде я . И то за 1300лв Big Grin Big Grin Big Grin .
И пак ви казвам много , ама много зависи от продавача. ( Е и от това колко е гламав куповача :lol: ).
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#12
Благодаря за съветите ще се пусна по няколко автокъщи които бартеросват. Един приятел колега така си остави в автокъща една пернишка Корсичка като първоначална 30% вноска за по-това Астра. Интересното беше, че си я видя след 2 дена в мобилето като "нов внос", "уникат" и "първи собственик" ..... Wink))
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#13
Колата е "вечно моя" като взема да й слугувам и да й се превземам.Ако тръгна да й сменям всяко нещо което се сетя то ще надмине цената на нова.В края на краищата това е машина която ми вози задника, използвам за работа и да ме закара някъде на почивка.Имаше едни козметични дефекти и щях да я пръсна тук-там ама а днес а утре и някой забърса бронята пред блока.Сега пък зимата да се предпазя от един идиот който ми влизаше с вратите напред свих плътно в дясно и жулнах едната задна вежда на мантинелата...В края на краищата се използва колата постоянно а не стои в гараж и да й се кланям като на икона.Взех я преди година за 2100лв, налял съм пари за части около 100лв, газова още към 300лв и вече е на 2500лв.Като реша да я продавам ще я пусна на 2100 с газта, ако никой не я иска свалям газовата и отива за 1800лв. да си търси късмета някъде.
Ако на всяка драскотина боядисвам калник или огледало ще ми излезе златна.Взел съм колата с цел експлоатация и съм си затворил очите за някои дефекти, такъв ще е и следващия собственик-човек на който му трябва комби да си движи някакъв малък бизнес като си вози инструментите (в случая аз :mrgreen: ) или младо семейство на което им трябва пространство а нямат пари на този етап за хубаво и лъскаво комби.
Кола която е хубава за "вечно моя" е S-ката на Ростислав ако имам гараж където да я държа и да й се кефя като през това време си джиткам с някоя друга, е още съм малък ама като порастна може и това да стане.
V40 B4204S '97
Reply

#14
Не разбирам защо консумативи свързани с ежедневното ползване ги прибавяте като стойност на автомобила Smile Неща като масла, филтри, тампони, биалетки, гуми и т.н. ги амортизирате докато карате и подмяната им не прави колата нова, а просто годна за да продължи да се ползва и това в никой случай не увеличава стойността й Smile
ex. 2006 Volvo S60 2.4
2013 Porsche Cayenne GTS
2009 Audi Q5 3.0 TDI Quattro
2005 Porsche Cayenne Turbo
2005 Mercedes SLK 200K
Reply

#15
Iliev Wrote:Не разбирам защо консумативи свързани с ежедневното ползване ги прибавяте като стойност на автомобила Smile Неща като масла, филтри, тампони, биалетки, гуми и т.н. ги амортизирате докато карате и подмяната им не прави колата нова, а просто годна за да продължи да се ползва и това в никой случай не увеличава стойността й Smile

те и аз това казвам, че за 5 г. за да продължа да ползвам шведката съм й дублирал покупната цена :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#16
Здравейте, колеги не съм писал доста време тук но реших в тази дискусия и аз да участвам. Ако се замислим малко по-надълбоко и погледнем автомобилните пройзводители ще видим че коли непрекъснато излизат от конвейра, по-нови, по-хубави и т.н. Тогава какво остава за колите на старо - стават все повече и повече а от там и цената им се срива. Прибавяме и т.н. "криза" и получаваме още срив в цената на автомобил на старо. Обаче нова или стара без значение всичките се нуждаят от поддръжка. От две години макар че Volvo ми е в сърцето, в джоба ми е Ford (Mondeo). Мисълта ми е следната, че виждаш какво можеш да си позволиш и действаш. Другото е пусни колата да се продава, една гледана кола винаги се отличава и срува малко повече в сравнение с болшенството "барутници" по автокъщите. Само информативно ще кажа че форда го купих 2500 лева преди почти 2 години и в момента ми е стъпил на около 6000.....все пак всеки си избира как да си поддържа колата - за някой тя е като работен кон, за други хоби. Извинявам се за дългият пост.
Reply

#17
знам че не е хубаво да се говори предварително, ама си харесах едно голямо комби D5 (италианка). Младежа каза че моето на повече от 1,900 не може да го хване а и така пак се вкарвал във филм. Станами едно мъчно ама кво да се прави - стискайте палци др. седмица да мине през сервиза да го огледаме, че от вътре много ме напълни. Това е тъпото на новия внос че трябва да се търсят влекачи, КАТ ама майната му!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)