The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
При пълна газ ....

#1
Здравеите колеги . Някой има ли представа на какво може да се дължи,при пълна газ на 4-та светва чек контрола вади някакво съобщение /МОТОР нещо си..../ и забива. След отпускане на газта съобщението изчезва почти веднага / за това и не мога да кажа и какво е/ забиването изчезва, остава да свети само чек контрола който угасва след 2-3 минути. Тоя номер го прави само на 4-та при обороти над 2500 и следователно скороста е над 130-140км. то и за това не мога да снимам съобщението да го преведа, оделно не винаги прави така. На ниските скорости няма проблем, отива си до 4000-4500 оборота без проблем.
Имам усещането , че става когато я натисна при висока скорост и автоматика няма на къде да смъква предавките на долу за да дръпне .
Два пъти е закачана на диагностика в МП в Пловдив и в Русе /не в МП/без резултат няма записани грешки по кутията или двигателя.
Става въпрос за колата от подписа ми:
S80,2.5tdi,140кс,99г
ск.к AW5042
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#2
Проблем с турбото най вероятно запекал от сажди в турбината клапана който не позволява турбото да се претовари. Така претоварваш турината и резулатата е грешката. Вземи един спрей ВД 40 и напръскай там където е лостчето на клапата после с клещи я раздвижи полека ако неиска с чук ама внимателно да не счупиш нещо. Може да е много сериозно спекла и да трябва разглабяне и киснене в нафта.
Reply

#3
Здравейте колеги! Имах същия проблем при другата ми кола (Alfa Romeo 147 1.9 jtd 150 к.с) ..Точно същото..натискам я малко повече и след определени обороти изписва проблема и колата губи всякаква мощност....Само че си оставаше грешката след топва, поне и докато не я загася и пак запаля..След време се оправи от самосебе си...
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#4
aleksandar_stefanov Wrote:Здравеите колеги . Някой има ли представа на какво може да се дължи,при пълна газ на 4-та светва чек контрола вади някакво съобщение /МОТОР нещо си..../ и забива. След отпускане на газта съобщението изчезва почти веднага / за това и не мога да кажа и какво е/ забиването изчезва, остава да свети само чек контрола който угасва след 2-3 минути. Тоя номер го прави само на 4-та при обороти над 2500 и следователно скороста е над 130-140км. то и за това не мога да снимам съобщението да го преведа, оделно не винаги прави така. На ниските скорости няма проблем, отива си до 4000-4500 оборота без проблем.
Имам усещането , че става когато я натисна при висока скорост и автоматика няма на къде да смъква предавките на долу за да дръпне .
Два пъти е закачана на диагностика в МП в Пловдив и в Русе /не в МП/без резултат няма записани грешки по кутията или двигателя.
Става въпрос за колата от подписа ми:
S80,2.5tdi,140кс,99г
ск.к AW5042


Аз имах проблем с един маркуч за вакум който влиза в турбото просто се беше по разпаднал от жегата и турбото не работеше както трябва и ми изписваше грешка в работата на двигателя при всякакви скорости. Примерно давам газ на 3-та и освен че колата не върви светва грешка ако покарам малко с нормална скорост по задръстванията и изчезваше сама. От събота почна да го прави пак и ще си търся нов маркуч явно стария е вече прекалено стар.
Reply

#5
Днес ходих пак до Софето и следователно номерата си продължиха. Само че тоя път успях да запиша съобщението :
MOTORSYST. REPAR.
NÄCHSTE. WART.
което преводача на гугал превежда така : - /двигателния апарат ремонт Следваща изчакване/
Предполагам , че е някакво общо съобщение за проблем по двигателя, без информация за конкретния проблем.
И аз имам съмнения , че нещата се въртят около байпасния клапан на турбото. Да се позатопли и най вече да имам малко време ще се поровя да видим какво ще излезе.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#6
Като караш 5 години всеки ден този клапан е блокира а твоя сиг от 15 не е пипан. Напръскай го с вд40 и след 10 дена ако имаш късмет може да отблокира. Той блокира в затворено положение пръскай го през 2-3 дена.
Reply

#7
Ще пробвам. Smile
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#8
Проблема се оказа точно като при колегата Maxijaz . Маркучето за вакума което управлява клапана се беше разпаднало. Интересното беше , този клапан няма видими движещи се части / някакъв лостов механизъм / а е закачен в общ корпус с компресорната част на ТК. Според мен това не е баи-пасен клапан а компресор с променлив суплови апарат / мисля , че така се казваше / , ама колегите дето са в час с нещата ще кажат.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#9
Няма движещи се части да само маркуч Smile)) Аз за малко да си купя нов дебитомер Бош за 340 лв Smile) А иначе смени ли маркуча ? На мен просто ми го махнаха разпадналото се и го сложиха пак стария но сега явно пак се разпада и ще търся нов . Но от къде и какъв точно размер не знам ?
Reply

#10
Разпаднатото беше доста нагоре и нямаше как да стане само със скъсяване .В момента временно решение е маркуче от автоматична пералня Big Grin ,което е за нивото на водата в пералнята а по принцип оригиналния маркуч е в багажника за мостра .Най вероятно ще го намеря в магазини на Вюрт .Там знам,че долу горе нещата са качествени .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)