The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с забиване на двигателя D5

#1
Здравейте колеги. Имам тежък въпрос към всички. Volvo s60 D5 185hp.т известно време когато натисна газта на по висока предавка колата забива и изписва надпис /service engine reqared/. Ходих в Мото Пфое 1 -во смениха клапан за управление на турбото но уви пак същата работа,2 -ро катализатора е запушен-сменихме но отново, 3 то смених всички вакумни маркучи по управлението на клапана за турбото и пак така.В руските форуми изчетох всичко там го има пробема описан подробно но при всички е различна причината. Спукан интеркулер/скъсан тампон на двигател/клеясала клапа на турбината и т.н Ако някой се е сблъскал с този проблем моля да помага. Idea
stil71.com
Reply

#2
Филтрите сменени или не .
Volvo V70 2.5 TDI-140hp:1998
Reply

#3
М..да.аа.Здрасти колега.Ти по всяка вероятност ще бъдеш поредния колега който няма да получи конкретен отговор на този проблем.Аз също имах такъв проблем и по всяка вероятност той отново ще се повява.Общо казано всичко което си изброил и сменил може да е причина за това забиване.При мен се оправи когато намотах около капака на клапана за управление на турбото БИШОП лента.Бишопа "запечатва" там където е поставен.Така фактически постигнах уплътняване на системата за да се получи вакуум.Странно а.Звузи тъпо, но аз се замислих и четох тук там....Капака на този клапан (капак казвам на джаджата от която излизат накрайниците) по принцип е херметично прикрепен към тялото и не би трябвало да мърда когато се опиташ да го завъртиш.Да ама не.При мен той си мърдаше наляво-надясно.Това ме наведе на мисълта че при определени условия системата не се вакуумира и това влияе на управлението на турбото.За момент се впръсква гориво в двигателя, а така да се каже въздуха се забавя или влиза не достатъчно количество.За това си пропушва яко в първия момент.....Ако компютъра обаче прецени че това количество въздух не е в достатъчно или е много под определените стойности....преминава в авариен режим...ЗАБИВА обикновенно на 2500-2700 оборота.
Друго което съм правил е продухване на филтърчето на този клапан, който се намира под една "шапчица" .Продухвам с компресор и поставям отново обратно.
Това е колега...аз вече го сънувам тоя проблем .Имах го повече от 1 година и никъде никой не ми помогна.От както обаче обърнах внимание на този клапан , и като цяло на цялата вакуум система проблема не се е повтарял ( вече 2-ра година).Успех и се надявам че съм помогнал

...и още нещо.След всяка интервенция е задължително да си изчистваш грешката натрупана от проблема със забиването.Поне така е при мен
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#4
Всички филтри са нови сменям ги на всеки 10000км Купе,горивен ,въздушен, а колкото до клапана ще пробвам и аз да го облепя въпреки че ми поставиха нов и белким помогне Благодаря.
stil71.com
Reply

#5
Big Grin Колега caby може ли да снимаш да видим .
Volvo V70 2.5 TDI-140hp:1998
Reply

#6
кое искаш да снимам? Грешката която изписва на таблото ли?
stil71.com
Reply

#7
Здравейте колеги.В момента не мога да снимам....той клапана не се вижда.Трябва да се поразглобява малко около него.При първа възможност ще направя снимки
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#8
Ako на някой му е интересна схемата за управление на турбокомпресора [Image: 64a1ff018d179090d98640858e90a60f.jpg]
stil71.com
Reply

#9
    За тази част от клапана става въпрос при мен.С червено съм отбелязал мястото където слагам бишоп. Ако имате съмнения в някой от тампоните на мотора че е пробит, сгъвате маркучето на мястото отбелязано със синьо.
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#10
оффтопик

Ай сиктир бре, това чудо да не повдига мотора с вакуум че смуче от тампоните?Признавам си за първи път виждам такова нещо.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)