Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
М..да.аа.Здрасти колега.Ти по всяка вероятност ще бъдеш поредния колега който няма да получи конкретен отговор на този проблем.Аз също имах такъв проблем и по всяка вероятност той отново ще се повява.Общо казано всичко което си изброил и сменил може да е причина за това забиване.При мен се оправи когато намотах около капака на клапана за управление на турбото БИШОП лента.Бишопа "запечатва" там където е поставен.Така фактически постигнах уплътняване на системата за да се получи вакуум.Странно а.Звузи тъпо, но аз се замислих и четох тук там....Капака на този клапан (капак казвам на джаджата от която излизат накрайниците) по принцип е херметично прикрепен към тялото и не би трябвало да мърда когато се опиташ да го завъртиш.Да ама не.При мен той си мърдаше наляво-надясно.Това ме наведе на мисълта че при определени условия системата не се вакуумира и това влияе на управлението на турбото.За момент се впръсква гориво в двигателя, а така да се каже въздуха се забавя или влиза не достатъчно количество.За това си пропушва яко в първия момент.....Ако компютъра обаче прецени че това количество въздух не е в достатъчно или е много под определените стойности....преминава в авариен режим...ЗАБИВА обикновенно на 2500-2700 оборота.
Друго което съм правил е продухване на филтърчето на този клапан, който се намира под една "шапчица" .Продухвам с компресор и поставям отново обратно.
Това е колега...аз вече го сънувам тоя проблем .Имах го повече от 1 година и никъде никой не ми помогна.От както обаче обърнах внимание на този клапан , и като цяло на цялата вакуум система проблема не се е повтарял ( вече 2-ра година).Успех и се надявам че съм помогнал
...и още нещо.След всяка интервенция е задължително да си изчистваш грешката натрупана от проблема със забиването.Поне така е при мен
Човек цял живот се учи . . .