The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнения Газов инжекцион

#1
Колеги, пред дилема съм дали да слагам газ и на каква марка да се спра. Колата е S70 2.4 140hp

Това което ме притеснява е след като изчетох доста теми тук и по другите форуми е че след поставянето се получават доста проблеми, прекъсване, светят лампи и т.н. Затова ще ми е от голяма полза, ако хората с ГИ на този двигател споделят мнения, след като вече са навъртяли повечко км.

Що се отнася до марките съм се спрял на Би газ - от прочетеното съм останал с впечатление, че са доста добри като система.

Разбира се съм отворен и към други предложения, защото съм доста "бос" по темата с ГИ.

Поздрави
Reply

#2
Колега, ако нямаш проблеми с колата по тоците(кабели и свещи) и "ГИ"то се монтира добре от кадърни хора, не би трябвало да имаш проблеми. Нямам впечатления за газаджиите в София и не мога да ти препоръчам никой за съжаление.
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#3
ГИ на атмосферен двигател както е твоят няма да има проблем с поставянето,но много е важно да се направят добре настройките.Т.е. газмена трябва да си разбира много добре от работата и да го притесняваш, докато не си абсолютно доволен от колата.Проблемите се получават от калпави майстори и както ти е писал колегата от стари кабели и свещи.Тази марка не съм я чувал.Тук във форума сме с най-различни марки Фобос,Ловато,БРЦ,Ланди Ренцо и т.н.Марката ГИ си я избери сам.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Мниго от хората поставящи ГИ са и дистрибутори на определена марка, поради което е най-добре именно така да процедираш.
Що се отнася до евентуалните "трудности" свързани с ГИ, то следва да имаш предвид, че обикновенно по форумите пишат лица по повод възникнали проблени с тези уредби, много малко от ползвателите им си правят "труда" да ги похвалят, а трябва.
Успех в поставянето и ползването!
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
Ето аз мога да се похваля за моя ГИ от подписа ми.За три и половина години сменен само горивен филтър за 30 кинти! Wink
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
ico_kosara007 Wrote:Ето аз мога да се похваля за моя ГИ от подписа ми.За три и половина години сменен само горивен филтър за 30 кинти! Wink
Е и аз да се похваля.Първата ми кола с ГИ я карах шест години,сегашната седем месеца.Само една корекция към Ицо,имаш два филтъра на ГИ,които трябва редовно да се сменят заради мръсната газ и няма да имаш проблеми.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#7
Eми колега само този горивния филтър съм сменил и то защото газмена така ми каза,или по точно след 15 000 км започва да пищи една алармичка която при смяна се нулира.Аз с оригиналния филтър карах 27 000 км и като го свалихме не беше изобщо зле(зареждам само и единствено от ЛУК-а).Иначе е хубаво да си се сменя навреме, защото колкото и да изглежда чист филтъра все пак се замърсява и се променят настройките на ГИ.След смяната му върнахме първоначалните настроки.    
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#8
Аз съм с някакъв български ГИ, защотот така я купих колата. Много съм доволен - само сменям филтри за около 30лв на 10 000км, както пише в документите.
И аз се присъединявам към колегите по-горе, че настройките след поставянето са по-трудната част от цялата инсталация. Съветвам те да вземеш нещо, което е познато на майсторите и има доста хора доволни, за да е по-лесна настройката.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#9
Благодаря за бързите отговори.
Вече ходих при няколко майстора и общо взето съм избрал мястото и марката. Понеже обаче преди да пристъпя към смяната си пресмятам колко рентабилто ще ми бъде всчко с оглед инвестицията и разхода, се чудя дали сте засичали колко бензин горите за 100км., докато прехвърли на газ колата и съответно кога прехвърля на газ. Дали няма да се окаже, че на къси разстояния от по 5-6 км. ще карам 1/2 на бензин :?:
Reply

#10
За 2.0 мотор зимата за месец слагах бензин за 20 лева на сегашните цени.ГИ ми е настроен да преминава на газ при температура на охладителната течност 53 градуса и около 2000 оборота на мотора..При загрят двигател настройката ми е за 15 секунди.При минус 15 градуса охладителната течност се загрява до 53 градуса за около 5-6 минути макс.Ти си направи сметка колко ще ти е разхода на бензин.Бензина е 2.63 срещу 1.28 за газ.Разликата му ГИ и на бензин е 10 %.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)