The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 ГИ или обикновена?

#1
Замислям се вече да слагам газ на 850-та (2.0 20V 143 к.с.), че вече цената на бензина е нетърпима. Иска ми се да сложа ГИ, но ще ми дойде малко скъпо и ще трябва да я взимам на изплащане, а хич не ми се ще. Въпросът ми колегите които имат обикновена газ на този двигател дали имат проблеми с гърмежи и т.н.? Колко разход им дава? Същите въпроси и за ГИ имам. Ако може и да ми препоръчате сервиз където да ми я сложат като хората, също така и каква марка?
Благодаря предварително!
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#2
Винаги можеш да ъпгрейдваш но ще ти е трудно да даунгрейдваш.
"Временно" можеш да си сложиш конвенционална уредба и след това да сложиш ГИ като направиш достатъчно икономия.В последствие можеш да продадеш изпарителя, емулаторите и ключа.В края на краищата и на двете уредби си трябват бутилка, тръби, зареждачка и евросонда а това си е перо и то не малко, още повече че и монтажа ще е извършен в част "хамалогия".Просто откачат твоя изпарител и плочката и закачат елементите на ГИ като си използват останалите работите.Така и за цена ще можеш да се пазариш.
Примерно можеш да си вземеш някое Ловато или БРЦ изпарител втора ръка и да му се сменят мембраните ако има нужда, така ще стане като нов а и няма да ти излезе много пари.Има и ефтини аналози така че не е проблем дори да си вземеш нов.Скоро (от половин година се каня) ще хвърлям ключа и ако искаш мога да те набутам на далавера (за мен) :mrgreen: с автоматичен ключ Фобос :lol: Някой може да продава клапанче нещо...по моргите има а и следи обявите може да изскочи някой емулатор.
Аз примерно така направих, "временно" сложих конвенционална с идеята да ъпгрейдвам после но се оказа че няма смисъл и се отказах.
Впрочем твоя мотор не е ли петак?Ако е такъв е малко по-скъп ГИ заради единия цилиндър повече.
Хубаво сложи на кантара работите защото ако питаш газаджия ГИ е единственото решение, вместо да скубне 80-100лв за монтаж за един ден при конвенционална ще те ръсне няколко стотин горница за ден и половина.
Чети и темите за ГИ за да се информираш понеже до сега си ги пропускал, почти няма вариант да пипнеш нещо по инжекцията и винаги отиваш в сервиз за най-малкото нещо.С конвенционалната можеш почти всичко сам да си правиш и най-честите неща за отстраняване при нея са смяна на свещи и смяна на кабели въпреки че при правилно регулиране не прави проблем и тогава.Специално В4204S(а предполагам и 1.8 и 1.6) е такова л@йно че съм го давил с газ като все едно с кофа сипваш и нищо не връща нищо мама му недна, няма свещи няма кабели, всичко яде като обезумял и нито киха нито кашля а най-нагло се оригва Big Grin
С други думи ако си техничар конвенционалната е за теб понеже ще ти се налага (ако имаш желание) два пъти годишно като зацапа въздушния филтър да пренастроиш леко за няколко секунди уредбата но и да не пипаш не е проблем.
V40 B4204S '97
Reply

#3
Газовата уредба независимо инжекцион или конвенционална задължително чисто нова!!!С гаранция,паспорт и т.н.Това е основно заради безопасността и да не скъсаш съвсем джоба от посещения при газмени.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Айде и тоя го напече слънцето :lol:
Паспорт има задграничен или на кучето, при газовите вече няма кой да ти го издаде.Ако сертификата на бутилката може да се нарече паспорт става.
Умря кака Стойка, човека взе парите и каза чакай малко (в смисъл е ти на паспорт за тоалетна хартия).Това си беше далаверка нашенска българска, този паспорт нито ще ти го иска някой извън граница нито го интересува кръга на Станишев и Доган че са си отворили вратичка да цуцат.Хората по света искат талон на колата, винетка,книжка, застраховка и преглед (евнтуално лична карта или международен паспорт), всичко друго е свободни съчинения.Ако му лепна в челото на карабинеро някакъв документ за уредбата и оня ще мига на парцали понеже не е чувал за такова нещо.След като си има набор документи придружаващи колата и шофьора в Европа и никъде не се изисква паспорт на газовата уредба значи ясно как изкяриха някои хора.Те и за това се правиха на ощипани да не лепкат глоби понеже щяха да го отнесат в някой международен съд а натиснаха бензиностанциите да не зареждат газ без паспорти и глупости.Nice a?
V40 B4204S '97
Reply

#5
Аз да ти кажа си го покарах три и повече години с конвенционална уредба и нямах грижи. Само гледай да са ти читави дистрибуторна капачка, кабели и свещи. бачкат ли нямаш грижи. Ама получили се детонация,със сигурност, си един дебитомер назад, плюс някоя и друга пластмаса. Аз за толко време съм имал една детонация и тя беше по причина на задволанното устройство, демек аз.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#6
По принцип съм запознат с ГИ защото на брат ми В40-ката има на BRC.
Да, с 5 цилиндъра съм! Мен най-много ме притеснява разхода който ще даде с обикновена и да не ми гърми, че дебитометър съм сменял един път и не е никак евтин. Всъщност като се замисля той не се ли слага един клапан на кутията на въздушния филтър като гръмне да връща през него да не прави мазало в кутията ??
По принцип знам, че газовите на BRC са едни от най-добрите, но сервиза в София има нещо много оплаквания. Знам, че в Пловдив в сервиза на BRC добри специалисти, но не ми се ще да ходя чак до там :lol: . Така че ще помоля ако знаете и добър сервиз в София където да ми я сложат като хората ще съм благодарен, че на един приятел му слагаха в СБА и му пробиха резервоара :evil: .
П.П. По принцип не съм се засилил още тоя месец да слагам, но да разпитам как седят нещата (чакам едни парички от университета от стипендия и тогава :oops: ).
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
Те тук в Пловдив в сервиза на БРЦ още преди година не щяха да ми сложат конвенционална.
А за клапи можеш да сложиш колкото искаш и където искаш.Има си и плочки с кихалки, представляват един гумен ластик като лента срязана от вътрешна гума от колело и ако кюфне и отваря отворите.Отделно че и на филтъра можеш да сложиш.
За да гърми и трещи трябва нещо да е тотално сбъркано по уредбата и всичко да е кенеф.
А за разлика в разхода, еми питай брат ти колко му гори лятото и сравни.Моето нещо е 140к.с. 2.0 и ако караш спокойно със 120-130 с климатик и т.н. ми е десятка.Ако карам с 90-100 най-много ми е около 9 или малко под 9 ама не ме свърта с такава скорост.Можеш да направиш сравнение с ГИ-то му и ще сметнеш бързо разликата в цените на уредбите и за колко време ще избиеш разликата в цените им от разликата в горенето на газ.За да ти помогна в сметките ако гори с кило по-малко газ при разлика от около 500лв в двете уредби (говорим за нови) ще трябва да навъртиш 42000км. само докато излезеш на далавера с ГИ пред конвенционална.За тези 42000 ще смениш няколко пъти филтри и той-онуй като излезе от гаранция и пак ще има да наваксваш.

Пак казвам, не ме разбирай погрешно че съм против ГИ, просто на първо време с конвенционална ще наваксаш с някой лев.Всеки един ден в който завъртиш ключа на бензин и си яко вътре, в момента при 2.70 за бензин и 1.27 за газ сам смятай...
V40 B4204S '97
Reply

#8
За разхода на ГИ срещу бенз е прието да е +10%(в повече) за ГИ, ама аз мисля че е по- малко(лично мое мнение).Относно вървенето си е 1:1 газ/бенз..С обикновената ГУ си с 3-4 литра газ отгоре.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#9
По принцип знам колко харчи неговата защото в момента я карам, но тя и по принцип харчи и на бензин по малко от моята Big Grin . Все пак има още едно лакомо бутало. Big Grin Лятото ми дава разход 11 някъде ако успея да я задържа на 13 газ ще е много добре Big Grin. Колкото до плякалките трябва явно да се сложат повече, че дебитометър не ми се купува пак.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#10
raceteam Wrote:...Лятото ми дава разход 11 някъде ако успея да я задържа на 13 газ ще е много добре...
Абсолютно постижимо, с конвенционална пък може да си играеш с разхода с настройките в твоя случаи от 12 до...колкото ти държи джоба, можеш да подминеш и 20/100газ но ще видиш вървеж така както на бензин не си я виждал да хвърчи.Развиеш ли винта само да може изпарителя да пусне толкова газ и ще изкърти полуоските.Аз за това не карам по центъра понеже веднъж развих винта и като настъпих педала изрових асфалта на едно централно кръстовище, сега кмета ме дебне да ме хване да асфалтирам, станах "Волвона нон грата" :lol:
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)