Винаги можеш да ъпгрейдваш но ще ти е трудно да даунгрейдваш.
"Временно" можеш да си сложиш конвенционална уредба и след това да сложиш ГИ като направиш достатъчно икономия.В последствие можеш да продадеш изпарителя, емулаторите и ключа.В края на краищата и на двете уредби си трябват бутилка, тръби, зареждачка и евросонда а това си е перо и то не малко, още повече че и монтажа ще е извършен в част "хамалогия".Просто откачат твоя изпарител и плочката и закачат елементите на ГИ като си използват останалите работите.Така и за цена ще можеш да се пазариш.
Примерно можеш да си вземеш някое Ловато или БРЦ изпарител втора ръка и да му се сменят мембраните ако има нужда, така ще стане като нов а и няма да ти излезе много пари.Има и ефтини аналози така че не е проблем дори да си вземеш нов.Скоро (от половин година се каня) ще хвърлям ключа и ако искаш мога да те
набутам на далавера (за мен) :mrgreen: с автоматичен ключ Фобос :lol: Някой може да продава клапанче нещо...по моргите има а и следи обявите може да изскочи някой емулатор.
Аз примерно така направих, "временно" сложих конвенционална с идеята да ъпгрейдвам после но се оказа че няма смисъл и се отказах.
Впрочем твоя мотор не е ли петак?Ако е такъв е малко по-скъп ГИ заради единия цилиндър повече.
Хубаво сложи на кантара работите защото ако питаш газаджия ГИ е единственото решение, вместо да скубне 80-100лв за монтаж за един ден при конвенционална ще те ръсне няколко стотин горница за ден и половина.
Чети и темите за ГИ за да се информираш понеже до сега си ги пропускал, почти няма вариант да пипнеш нещо по инжекцията и винаги отиваш в сервиз за най-малкото нещо.С конвенционалната можеш почти всичко сам да си правиш и най-честите неща за отстраняване при нея са смяна на свещи и смяна на кабели въпреки че при правилно регулиране не прави проблем и тогава.Специално В4204S(а предполагам и 1.8 и 1.6) е такова л@йно че съм го давил с газ като все едно с кофа сипваш и нищо не връща нищо мама му недна, няма свещи няма кабели, всичко яде като обезумял и нито киха нито кашля а най-нагло се оригва
С други думи ако си техничар конвенционалната е за теб понеже ще ти се налага (ако имаш желание) два пъти годишно като зацапа въздушния филтър да пренастроиш леко за няколко секунди уредбата но и да не пипаш не е проблем.