The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с централното

#31
аз моя го взех за 9.40 ама наи голямата разфасовка(нали съм си грандоман)а и по евтино излиза така Big Grin отиваш някаде кадето продават резервни части масла или ...абе ще намериш Big Grin
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#32
аз моя го взех за 9.40 ама наи голямата разфасовка(нали съм си грандоман)а и по евтино излиза така Big Grin отиваш някаде кадето продават резервни части масла или ...абе ще намериш Big Grin
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#33
Проблема с централното вече го нямам благодарение на WD40. Звуча малко като реклама но наистина ключалките и пантите станаха като нови. Вратите се затварят с един пръст, а ключалките за/отключват без никакъв проблем.
Reply

#34
Проблема с централното вече го нямам благодарение на WD40. Звуча малко като реклама но наистина ключалките и пантите станаха като нови. Вратите се затварят с един пръст, а ключалките за/отключват без никакъв проблем.
Reply

#35
Ами това да се чува - че сме си решили проблемите, пък реклама ли е, не е ли...Нали си доволен, утре друг ще прочете и той ще си реши проблема и т.н.
Това, че казваме кой какво е направил и по какъв начин, е от полза за всички. Нали и затова сме клуб! :!: :thumbleft: Confusedupz: :thumbright:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#36
Ами това да се чува - че сме си решили проблемите, пък реклама ли е, не е ли...Нали си доволен, утре друг ще прочете и той ще си реши проблема и т.н.
Това, че казваме кой какво е направил и по какъв начин, е от полза за всички. Нали и затова сме клуб! :!: :thumbleft: Confusedupz: :thumbright:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#37
KKK Wrote:Проблема с централното вече го нямам благодарение на WD40. Звуча малко като реклама но наистина ключалките и пантите станаха като нови. Вратите се затварят с един пръст, а ключалките за/отключват без никакъв проблем.

И аз скоро пробвах тази метод с вратите и ВД-то, сичко е ОК.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#38
KKK Wrote:Проблема с централното вече го нямам благодарение на WD40. Звуча малко като реклама но наистина ключалките и пантите станаха като нови. Вратите се затварят с един пръст, а ключалките за/отключват без никакъв проблем.

И аз скоро пробвах тази метод с вратите и ВД-то, сичко е ОК.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#39
unicata Wrote:един флакон е 5-6 лева, но мисля че всеки преобразувател на ръжда ще ти свърши работа

В никакъв случай не мажете с ръждопреубразовотели, те са на киселинна основа, и ако намажеш(или напръскаш) някъде и после не го измиеш, става зле. Виж със всякакъв смазващ спрей - да.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#40
unicata Wrote:един флакон е 5-6 лева, но мисля че всеки преобразувател на ръжда ще ти свърши работа

В никакъв случай не мажете с ръждопреубразовотели, те са на киселинна основа, и ако намажеш(или напръскаш) някъде и после не го измиеш, става зле. Виж със всякакъв смазващ спрей - да.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)