The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газова уредба S40

#1
Здравейте, може ли да ме посъветвате дали мога да сложа газова уредба на S40(GDI 1.8 125 к.с-мотор на Митцубиши).Ходех в един сервиз , в който ми казаха ,че на този двигател е невъзможно да се постави газ.Ако все пак поставя газова уредба ще се повреди двигателя.
Някой има ли прдстава дали е така и дали има някакво решение все пак за този мотор.

Колеги , благодаря ви предварително!!!
Reply

#2
За съжаление това което са ти казали във въпросния сервиз е вярно.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
sofia44 Wrote:...Ако все пак поставя газова уредба ще се повреди двигателя...
Е не точно но са ти го казали така че да ги разбереш.Сложно е за обяснение на човек който си няма идея от двигатели.
V40 B4204S '97
Reply

#4
Някой колеги казват ,че може но трябва да видиш в по големи сервизи за ГИ. Smile
S40 1.8i 115ks. 99г Цвят бордо.С ГИ Български За 750лв.
Reply

#5
А на с40 1.616в, двигател рено, 98г може ли да се зложи читаво ГИ?
Георги.
Reply

#6
dest Wrote:А на с40 1.616в, двигател рено, 98г може ли да се зложи читаво ГИ?
Георги.
Стига с т'ва Рено бре колега
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#7
Доколкото знам проблема GDI двигателя е с променливото газоразпределение, което емулатора на ГИ не може да излъже компа ... дали е така - вие ще кажете, но общото мнение - на този двигател газ не става ....(ако си експериментатор винаги можеш да пробваш дали върви с нафта ...)
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#8
Аааа, пробвай го с нафта да се хванеш в чудо.Капризен е на калпав бензин камо ли да му сипеш нафта

Не му е проблема в газоразпределението а в горивната уредба, то не е и проблем де. При Gasoline Direct Injection логично от името следва да стане ясно че е с директно впръскване.Дюзите не пръскат в колекторите а директно в цилиндрите и то под много високо налягане.Специфична е и формата на буталата на GDI която е съобразена със завихрянето на сместа а не просто да сгъсти нещо си там и да го издумка.Мотора може да работи с доста бедни смеси от където му идва и икономията а и много точно дозира горивото.Да коментираме ли какво става с неработещи дюзи и инжектори набутани в горивната камера?
Идва интересното.При ГДИ както при нафтовите печки с комън рейл има впръскване на порции.Като се настъпи ГДИ и е нужна висока мощност се впръсква на два пъти бензин подобно на пилотна порция при комън рейла, впръсква се малка част в такт всмукване като така се подготвя предварително сместа като допълнително се охлажда и след това се впръсква основното количество.ЕКУ-то следи "изкъсо" дюзите и сондите и да го излъжеш е луда работа.
Просто не си струва главоболието да се газифицира ГДИ, това е мотор за каране на бензин.
V40 B4204S '97
Reply

#9
Sofia44,

Според мен двигателя е достатъчно икономичен и не търси алтернативно гориво за него. Варианти мисля че има но от цената ще те заболи главата!
Мисля, че БРЦ имат някакви разработки за GDI двигатели но със сигурност ще е доста над цената им за обикновен ГИ/сега мисля е около 1300-1500лв/. Така, че може би цената отива от 2000лв нагоре май. Там мисля, че на 10впръсквания на гориво от даден инжектор поне едното е на бензин/това се задава софтуерно но мисълта ми е че двигателя продължва да използва и бензин/.
Това е така понеже бензиновите инжектори, както Карълсон писа са поместени в горив. камера. Но това е най- малкия проблем. Другият е, че при GDI бензиновия инжектор впръсква порцията бензин, когато клапаните са затворени, а при ГИ/и обикновените инжекционни системи/ това впръскване става малко преди смук. клапан да е отворил. Това може и да се пребори софтуерно/при ГИ/.
Също така това дето Карлълсон го писа за двете порции/малка + основна/ се нарича асинхронно обогатяване. Та с техническата грамотност на нашите сервизи/90% от тях/ а и с наличието на доста евтини ГИ-та, това тотално скапва всичко по дозирането на газта.
Доста от евтините ГИ нямат заложен софтуер за това асинхронно обогатяване/начин за филтриране на двата импулса от бензиновото ЕКУ/. При тях обикновенно сигнала за обороти на двигателя се чете от един инжектор, и когато при 1000об/мин GDI-то започне с асинхронното обогатяване, тогава според ГИ оборотите изведнъж ще са станали 2000об/мин, и както казах по- горе цялото смесообразуване/коефициента от МАП таблицата, делта Р, температурата на охл. течност и на изпарената газ/ става на мармалад, боза или както искате го наречи.
Още един път съвет от мен: не търси а слагай хубав бензин на мАтора и му се радвай.
Между другото в този мотор Митсубиши мисля имат няколко патента, които другите производители само си мечтаят да имат правата над тях!
Reply

#10
Мдаммм, докато някои газаджии си бъркат в носа и псуват кризата други показват знания и си гарантират работа дори с това че биха върнали свой евентуален клиент.Колегата е типичен пример.
Така стана със Слави Шишков от Пловдив, човека ми обясни че на V40 (естествено без ГДИ) може да се сложи конвенционална уредба безпроблемно и че не е задължително да е ГИ.Загуби ме като клиент и не изкара нито един лев от мен защото си я сложих сам (той не иска да се занимава с конвенционални) но за сметка на това изпратих трима човека при него за Фобоси като на двама им е монтирал а третия така и си и кара на бензин понеже не може да се навие да си сложи газ.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)