This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Диагностика/Ремонт на газова уредба ETAGAS(Tartarini)?
#1
Здравейте на всички. Проблемите ми с тая газова уредба са, че има много ниски обороти на газ, като понякога и играят и дори гасне. Като и подам по рязко газ първо ги смъква леко и тогава си ги вдига(това е винаги). Като цяло не е болка за умиране но е доста кофти да ми изгасне където тя си поискаSmile Във Варна съм, някъде във/около града има ли някой, който може да провери тая работа и са разреши този проблем? Smile Волвото е S40 97 г. 140 к.с. бензин. Живи и здрави всички!Wink
Цитирай
Thanks given by:
#2
Ми май няма пич ....
Освен да се обърнеш към някой от майсторите, изброени в моята тема .... някой от тях може да има софтуера за твоя ГИ.
Успех!
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш - ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Тази система е с два стъпкови мотора:
първия е за ПХ
втория за оборотите над ПХ

Свали ги и ги почисти за начало. Иначе системата е капризна и не всеки иска да се разпрвя с нея.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Значи общо взето, нищо кой знае какво не мога да направя. Благодаря и на двамата колеги.
А за тези стъпкови мотора, с нещо конкретно ли да ги почистя ?
Цитирай
Thanks given by:
#5
Стъпковите мотори са същите, като тези, които управляват празния ход/ПХ/ на двигателя!
Най- елементарното е да ги свалиш просто и обилно да напръскаш осите им с ВД40. След това сглобяваш и пробваш.
Ако не има теми в форумите на Рено и Опел за пълното разглобяване на стъпковите моторчета и почистването им.
Първо пробвай с ВД-то.
Ти сам си го писал:
"Като и подам по рязко газ първо ги смъква леко и тогава си ги вдига(това е винаги"
ето за това си мисля, че са клеясали и не могат да се движат свободно!
Пробвай и пиши пак за резултата!
Цитирай
Thanks given by:
#6
Когато я карам на бензин го няма този проблем. Изобщо няма никакъв проблем на бензин. Не съм много на ясно (за това и питам), но ако стъпковите моторчета са проблемни, това с оборотите няма ли да го прави и на бензин?
Цитирай
Thanks given by:
#7
Не!!!

Стъпковите ти управляват подаването на газта към двигателя. Те се управляват от електронния модул на газовата, която е предното поколение преди газовите инжекциони.
това е системата нали?
   
двете стъпкови са черните неща от двете страни на №6.
Сваляш ги едно по едно и ги смазваш наново. Дори ако искаш разкачи целия дистрибутор-№6 и след стъпковите го почисти и него със сигурност не е чистен от как е слагана системата. Внимавай да не изгубиш нещо или при сглобяването да размениш частите. Най- добре си ги отбелязвай.
По все общо мнение тази система с годините става по- проблемна но е била върха на технологиите, когато е била слагана.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Абсолютно си точен! Това е системата. Надявам се да ми остане време днес да ги направя тези неща, които ме съветва. Много ти благодаря, колега.
Между другото бях приказвал с един майстор, слагащ ГИ ... та по спомен, за да може да ми се прави диагностика на много места( в смисъл по-популярни ГИ) трябвало ми да се смени изпарител, компютъра, да се сложат разни инжектори(може би това каза) и всичко за около 400 лв., което не съм сигурен дали е най-добрия вариант, при положение че не ме бодат паритеSmile
Цитирай
Thanks given by:
#9
Със сигурност за 400лв ще ти сложи компоненти, които са оргиналдЪ- турски, и след това трябва да го биеш. Той пък ще ти обяснява, че проблема не е от него а е виновна ламбда сондата ти!
Цитирай
Thanks given by:
#10
И аз така предположих, изобщо не съм се замислял да правя тази процедура, просто я вметнах да видя какъв коментар ще получа. Довечера ще пробвам съветите ти, колега del и ще пиша какви съм ги сътворил. Поздрави и безаварийни!Smile
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)