The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Любимият модел Волво!

#51
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)
SAXON
Reply

#52
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)
SAXON
Reply

#53
alex Wrote:Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)


Проблем?! Лош ли е автомобила? Дали не е най-продаваният SUV за 2005 и 2006 година? Дали не е най-сигурният според застрахователите? Дали не е с най-успешните дизелови агрегати? Или уникалният T6 за щатите не е от клуба на милионерите? Дали форд не оставя Волво да си продължава изследванията? Дали нещо сходно има някой форд с XC90?
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#54
alex Wrote:Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)


Проблем?! Лош ли е автомобила? Дали не е най-продаваният SUV за 2005 и 2006 година? Дали не е най-сигурният според застрахователите? Дали не е с най-успешните дизелови агрегати? Или уникалният T6 за щатите не е от клуба на милионерите? Дали форд не оставя Волво да си продължава изследванията? Дали нещо сходно има някой форд с XC90?
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#55
alex Wrote:
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)

Значи нещата са много прости и на мен не ми харесва че Форд купи Волво. Но тъй като са много голяма фирма (все още една от "трите голе,ми") може да си го позволи. На Форд му беше нужна марка във високия клас. Как да продаваш фордове (народна кола) на висока цена, не става. Пример VW Phaeton - единственият проблем е емблемата на иначе страшната лимузина. Тази практика с различни марки в различен клас на една компания е успешна : Тойота - Лексус; Нисан - Инфинити;
От друга страна това са напълно различни компании од една шапка. Ако някой иска повече инфо да отворим такава тема :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#56
alex Wrote:
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: (снимка 3 на someone)

Значи нещата са много прости и на мен не ми харесва че Форд купи Волво. Но тъй като са много голяма фирма (все още една от "трите голе,ми") може да си го позволи. На Форд му беше нужна марка във високия клас. Как да продаваш фордове (народна кола) на висока цена, не става. Пример VW Phaeton - единственият проблем е емблемата на иначе страшната лимузина. Тази практика с различни марки в различен клас на една компания е успешна : Тойота - Лексус; Нисан - Инфинити;
От друга страна това са напълно различни компании од една шапка. Ако някой иска повече инфо да отворим такава тема :lol:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#57
alex Wrote:
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:

Не се заблуждавай приятелю, онзи ден ходих до Пловдив със служебния Фокус на баща ми (1,6ТДЦИ-109к.с.), същия двигател и същата платформа като мойто Волво С40, и дотук с приликите, вярно ускорява малко по-уверено защото е по лек, но за сметка на това не можеш да го задържиш на пътя. Волвото така залепва, че не можеш и да предположиш с колко караш ако не гледаж километража, докато Фокуса все едно че е народна песен, така се вее по пътя.Това определено ме изненада тъи като и ходовата част мисля че е същата, но явно тя е правена за Волвото, пък са я насадили на Фокуса, което говори много добре за Форд - използват създаденото от по-добрите, и за техните коли, а не съсипват по-хубавите коли, като набутват своето, че е по-ефтино, тя между другото и платформата е разработка на Волво, а не на Форд.

А иначе неудобните седалки и разположение във Фокуса въобще не ги коментирам, те нямат нищо общо с Волвото.

П.С.: Забравих да отбележа, че това е при положение, че Фокуса е с 205/55R16 гуми и джанти а Волвото е с 195/65R15 гуми и джанти, а представяш ли си пък, ако бяха с еднакви.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#58
alex Wrote:
EMETO1 Wrote:Aз пък не искам ново . :oops: Мечтая за едно сребърно - 262С -Бертоне.
Влюбена съм в тази кола. :oops:

Който разбира, просто РАЗБИРА колкото и да е жалко след 850 има само форд ........ :? Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:

Не се заблуждавай приятелю, онзи ден ходих до Пловдив със служебния Фокус на баща ми (1,6ТДЦИ-109к.с.), същия двигател и същата платформа като мойто Волво С40, и дотук с приликите, вярно ускорява малко по-уверено защото е по лек, но за сметка на това не можеш да го задържиш на пътя. Волвото така залепва, че не можеш и да предположиш с колко караш ако не гледаж километража, докато Фокуса все едно че е народна песен, така се вее по пътя.Това определено ме изненада тъи като и ходовата част мисля че е същата, но явно тя е правена за Волвото, пък са я насадили на Фокуса, което говори много добре за Форд - използват създаденото от по-добрите, и за техните коли, а не съсипват по-хубавите коли, като набутват своето, че е по-ефтино, тя между другото и платформата е разработка на Волво, а не на Форд.

А иначе неудобните седалки и разположение във Фокуса въобще не ги коментирам, те нямат нищо общо с Волвото.

П.С.: Забравих да отбележа, че това е при положение, че Фокуса е с 205/55R16 гуми и джанти а Волвото е с 195/65R15 гуми и джанти, а представяш ли си пък, ако бяха с еднакви.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)