The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240 GL 2.4 Diesel педала на газта е тежък

#1
Колеги, имам един бял кахър на моя 6 цилиндров дизелов кораб.
Откакто я имам (10 години) винаги ме е дразнел факта, че педал на газта е прекалено тежък. Не скърца, а просто иска по-силно да го натиснеш. Ако щете вярвайте, но не смея да й давам повече газ и я карам като бабичка. Не съм карал други такива волва и не знам дали е нормално, та затова реших да попитам вас колегите от този форум.
Жилото е много дебело и здраво. Никога не съм го смазвал и не знам дали трябва да го смажа. Кръглия барабан, който е на самата ГНП се върти много леко и вярвам, че там няма проблем. Дали няма нещо друго което трябва да се погледне и смаже?
Благодря,
Иво
Volvo 240 GL 2.4 Diesel D24 1987 г
Reply

#2
И при мене върви тежко педала на гаста , но мисля че причината е че има прекалено много пружини на механизма.
Мисля че на педала има пружина както и на барабана и на самата помпа и затова върви тежко.
Аз съм му свикнал и не ми прави впечатление.
Ако искаш смажи жилото както и педала.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#3
stvri Wrote:И при мене върви тежко педала на гаста , но мисля че причината е че има прекалено много пружини на механизма.
Мисля че на педала има пружина както и на барабана и на самата помпа и затова върви тежко.
Аз съм му свикнал и не ми прави впечатление.
Ако искаш смажи жилото както и педала.
Благодаря за споделената информация колега.
Ще смажа системата, пък ако не се оправи - няма и да й пречи Big Grin Big Grin
Поздрави на морето Wink
Иво
Volvo 240 GL 2.4 Diesel D24 1987 г
Reply

#4
Смазах жилото на газта, като го откачих откъм ГНП то и му пръсках масло - спрей, но педала си остана пак малко тежичък. Проблема е в пружината, която връща барабана на ГНП то. Тя е малко по тежка и оттам идва всичко. Не е болка за умиране. Тъкмо ще харчи по-малко, като не смея да настъпя Big Grin
Поздрави,
Иво
Volvo 240 GL 2.4 Diesel D24 1987 г
Reply

#5
И при мене е тежък ама като го настъпя яко дими отзаде като оня реактивния камион на дизел по шоутата в САЩ е така дими
Reply

#6
aleks12345 Wrote:И при мене е тежък ама като го настъпя яко дими отзаде като оня реактивния камион на дизел по шоутата в САЩ е така дими
Вероятно дименето означава, че помпата подава повече гориво от необходимото. Можеш да си намалиш порцията гориво от ГНП-то и може да намалее пушенето и разхода (но и вървенето).
Другия вариант е да имаш лоши дюзи. При мен имаше 2 бр пикаещи. От както ги ремонтирах, колата е съвсем друга - върви супер и не пуши почти Smile
Иво
Volvo 240 GL 2.4 Diesel D24 1987 г
Reply

#7
Помпата пипна ли я ще се згафят нещата повече от опит с дизели го знам върви ли не пипай. Дюзите може да ги погледна ти къде ремонтира твойте ако си от софия де. Притеснява ме само да не тръгнат да правят здрви дюзи. Мога ли сам да ги тествам.
Reply

#8
aleks12345 Wrote:Помпата пипна ли я ще се згафят нещата повече от опит с дизели го знам върви ли не пипай. Дюзите може да ги погледна ти къде ремонтира твойте ако си от софия де. Притеснява ме само да не тръгнат да правят здрви дюзи. Мога ли сам да ги тествам.
Прав си колега за пипането на помпата. Аз друго "пипане" имам предвид. Прави се за по-малко минута с гаечно ключе и не влияе на самите настройки на помпата, а само променя дебита й. Може би е по добре да не я пипаш, без някой майстор дизелджия (ГНП и дюзи) да потвърди. че пушенето е точно от тази настройка.
Аз бях неприятно изненадан от факта, че в София (от София съм) трудно се намират добри сервизи за това поколение дизелова горивна апаратура. През целия си живот съм карал само дизел - както от старото поколение (с ГНП и предкамерно впръкване - т.нар, бренери) така и от съвременните. За common rail и помпа дюза има повече сервизи, но за старата техника е трудно да се намери читав майстор.
За да не ме обвинят в СПАМ, ще ти пусна ЛС с информация за 3 добри майстора на такива дизели.
Иво
Volvo 240 GL 2.4 Diesel D24 1987 г
Reply

#9
Пусни,пусни...че и аз споделям впечатлението,че няма читави дизелджии.
Иначе педалът на газта си е традиционно тежък, ама с малко смазване на джаджите се опраа донякъде
Reply

#10
Кой джаджи по помпата ли. Аз като пътувам на дълъг път ми се схваща крака ама май и стелката ми се е свлякла надолу а за да я оправя голямо разглабяне пада.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)