The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Искам съвет от вас !!!!Моля,дайте съвет!

#1
Колеги,моят проблем е следният...взех си волво В40 1,9Д 95к.с....взех го и с моят късмет,след изминати 10км,правих ремонт на главата и го обслужих,след ремонта,се появи триъгална жълта лампа с някаква буква Л...ходих в МП на диагностика и ми казаха,че отчита грешка за аванса на помпата или иначе казано не е зацепен както трябва ангренажа,а помеждудругото,колата започна да ми грее карайки с нормална скорост по магистрала,свалям скорости на лека кола все едно съм с камион,а колата душа има...от МП ме изпратиха в БОШ за да ми оправят аванса на помпата и ми казаха,че от това колата ми грее,та утре съм в БОШ и дано да ми оправят проблема и колата да ми пали,защото пък за палене не съм имал проблем зимата,палеше ми от четвърт,но сега след БОШ-а се надявам,колата да не ми пуши,(както не ми пушеше преди ремонта) надявам се и да не ми грее вече карайки я по магистралата и се надявам вече всичко да е наред с това волво,защото съм на прага да се откажа от колата( а иначе ми харесва много),но и много кинти набих за ремонти и май си пострадах от кофти майстор.Ако няакой е имал подобен проблем,ще се радвам да каже дали всичко това което са ми обяснили и което пиша тук е ИСТИНА,или всеки ме лъже за да взема кинти и да не прави нищо.ТА иначе казано въпросите са ми следните...
1.Може ли от не правилно зацепен ремък и с грешен аванс,колата да ми пуши и грее?
2.Може ли при условие,че колата пали много добре и цяла зима не съм имал проблем,наистина да има проблем с аванса???
3.И ще имам ли проблем с паленето,вървенето,пушенето,греенето и разхода,след като мина през БОШ да оправят аванса на помпата,а именно това което ми издадоха като ''диагноза'' на колата ми в МП( а и да кажа,че в МП,ми казаха,че не могат да аоправят това на помпата ми при тях,а само в БОШ)което пък е странно,но здраве....Чакам отговорите ви,защото съм сигурен,че тук има много по-компетентни хора от мен и от тези който ми напълниха главата с глупости...
D4192T2 - 95к.с.
Reply

#2
1. Може
2. От неправилното зацепване , защото някои работи по тези коли НЕ СА индианци / демек всякакви съмнителни майстори имам предвид де /
3.Няма да имаш проблем след като някой който и да е той / не само в БОШ/ кадърен човек оправи зацепването на ремъка към помпата !

С малко майтапчийски отговори , но надявам се да съм успокоил изтерзаната ти душа.

Апропо - добре дошъл при нас !
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#3
Благодаря за отговора...че направо луднах,а днес ще разбера какво и как ще се случи...че днес пък нов проблем,след вчерашната диагностика,колата не ми пали...сега ми казаха,че забравили вратите отворени за 3минути(УЖSadSad ) и бил паднал акумулатора,който е чисто нова ВАРТА и струва 185лвSad...дали му ток и вече палил,но днес сутринта,контролната лампа на акумулатора си свети зелено...а колата не пали...даже и не върти,а издава звук все едно няма ток...направо луднах от кофти майстори,са не знам дали от диагностиката,не са ми прецакали нещо по ел. инсталациятаSadили де да знам какво,колата си ми палеше и нямах проблеми,след диагностиката я взимам и ми дават ток да запали,а днес пак не палиSadSad
D4192T2 - 95к.с.
Reply

#4
СМЕНЯЙ МАЙСТОРИТЕ.Аман от разбирачи.Успех и дано всичко се оправи
Reply

#5
И аз имах същия проблем, да в бош я оправиха. За съжаление за допълнително средства.
В40 1.9тди 95к. 2000г.D4192T2
S60 2,4D5 163к.
Reply

#6
Пичове,отново гредаSadSadSadходих в БОШ,който се намира в гара искър и познайте с моят късмет,с техните техники не можаха да видят какво се случва и не можаха да видят параметрите на зацепването на помпата,а тя е БОШ,само констатираха,че проблема е с аванса и сега колата ми седи в гаража,защото ми казаха да не я карам,защото можело да се случи нещо с буталата, и не знамSadSadказаха ми да я карам отново в Сряда,щяли да я правят на ръка,там да зацепват всичко отново или де да знам какво и така,в МП нищо не ми омогнаха,в БОШ техниката не чете на 100% колата ми,която е 1999г,абре мъка с това волво,май ще да се отказвам от него вечеSadднес бях готов да платя каквото и колкото трябва,за да имам отново колата която беше,но не се получи нищо...КАКВО ДА ПРАВЯ,този аванс на помпата може ли да се прави,без да се зацепва ангренажа отново,или не можеSadSadSadSadSadКАКВО СТАВА с този модел на волво,някой знае ли нещо за него,защото аз само ядове бера....1999г 1,9Д-95к.с....Ди ле се води...не знам нищо,а и никой май не знаеSadSadSadняма БОШ,няма МП
D4192T2 - 95к.с.
Reply

#7
Цялото презацепване на ангренажа отнема не повече от 1 час ама като са малоумници и не знаят къде са белезите и от къде се стопира помпата и коляновия вал старда само собственика, за съжаление си далеч и няма как да ти помогнем, но няма да се отказваш заради такава дреболия. Чак ме хвана яд за толкова елементарнонещо и да не тие наред колицата :evil: :evil: :evil: :evil:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
До колкото разбрах по-късно разликата между 90кс. и нашите 95кс. е зъб повече при зацепването. Най-вероятно ще ти го презацепят на ново.
В40 1.9тди 95к. 2000г.D4192T2
S60 2,4D5 163к.
Reply

#9
Колега,
Не се отчайвай!
Ако си от София виж тук <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gt1service.com/">http://www.gt1service.com/</a><!-- m -->.
Reply

#10
Вчера отново бях на майстор....не ми презацепва ремъка,а само врътна помпата с един оборот на зад...сега лампата вече не ми свети и колата пали,трябва да видя грее ли и вече ще знам,дали всичко е ок,но не знам така с един оборот на око,дали всичко ще е наред,без презацепване,без да се гледат някакви параметри,просто сложи една джаджа,която е самонаправена и върна аванса на помпата един оборот назад и това е....колата си пали добре,пуши по-малко,не ще видя дали грее,но пак си мисля,че на око тези работи не стават,или де да знам,може и да е такаSad
D4192T2 - 95к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)