Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
Колеги,моят проблем е следният...взех си волво В40 1,9Д 95к.с....взех го и с моят късмет,след изминати 10км,правих ремонт на главата и го обслужих,след ремонта,се появи триъгална жълта лампа с някаква буква Л...ходих в МП на диагностика и ми казаха,че отчита грешка за аванса на помпата или иначе казано не е зацепен както трябва ангренажа,а помеждудругото,колата започна да ми грее карайки с нормална скорост по магистрала,свалям скорости на лека кола все едно съм с камион,а колата душа има...от МП ме изпратиха в БОШ за да ми оправят аванса на помпата и ми казаха,че от това колата ми грее,та утре съм в БОШ и дано да ми оправят проблема и колата да ми пали,защото пък за палене не съм имал проблем зимата,палеше ми от четвърт,но сега след БОШ-а се надявам,колата да не ми пуши,(както не ми пушеше преди ремонта) надявам се и да не ми грее вече карайки я по магистралата и се надявам вече всичко да е наред с това волво,защото съм на прага да се откажа от колата( а иначе ми харесва много),но и много кинти набих за ремонти и май си пострадах от кофти майстор.Ако няакой е имал подобен проблем,ще се радвам да каже дали всичко това което са ми обяснили и което пиша тук е ИСТИНА,или всеки ме лъже за да взема кинти и да не прави нищо.ТА иначе казано въпросите са ми следните...
1.Може ли от не правилно зацепен ремък и с грешен аванс,колата да ми пуши и грее?
2.Може ли при условие,че колата пали много добре и цяла зима не съм имал проблем,наистина да има проблем с аванса???
3.И ще имам ли проблем с паленето,вървенето,пушенето,греенето и разхода,след като мина през БОШ да оправят аванса на помпата,а именно това което ми издадоха като ''диагноза'' на колата ми в МП( а и да кажа,че в МП,ми казаха,че не могат да аоправят това на помпата ми при тях,а само в БОШ)което пък е странно,но здраве....Чакам отговорите ви,защото съм сигурен,че тук има много по-компетентни хора от мен и от тези който ми напълниха главата с глупости...
D4192T2 - 95к.с.
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
1. Може
2. От неправилното зацепване , защото някои работи по тези коли НЕ СА индианци / демек всякакви съмнителни майстори имам предвид де /
3.Няма да имаш проблем след като някой който и да е той / не само в БОШ/ кадърен човек оправи зацепването на ремъка към помпата !
С малко майтапчийски отговори , но надявам се да съм успокоил изтерзаната ти душа.
Апропо - добре дошъл при нас !
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
Благодаря за отговора...че направо луднах,а днес ще разбера какво и как ще се случи...че днес пък нов проблем,след вчерашната диагностика,колата не ми пали...сега ми казаха,че забравили вратите отворени за 3минути(УЖ ) и бил паднал акумулатора,който е чисто нова ВАРТА и струва 185лв ...дали му ток и вече палил,но днес сутринта,контролната лампа на акумулатора си свети зелено...а колата не пали...даже и не върти,а издава звук все едно няма ток...направо луднах от кофти майстори,са не знам дали от диагностиката,не са ми прецакали нещо по ел. инсталацията или де да знам какво,колата си ми палеше и нямах проблеми,след диагностиката я взимам и ми дават ток да запали,а днес пак не пали
D4192T2 - 95к.с.
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
СМЕНЯЙ МАЙСТОРИТЕ.Аман от разбирачи.Успех и дано всичко се оправи
Posts: 40
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
И аз имах същия проблем, да в бош я оправиха. За съжаление за допълнително средства.
В40 1.9тди 95к. 2000г.D4192T2
S60 2,4D5 163к.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
Пичове,отново греда ходих в БОШ,който се намира в гара искър и познайте с моят късмет,с техните техники не можаха да видят какво се случва и не можаха да видят параметрите на зацепването на помпата,а тя е БОШ,само констатираха,че проблема е с аванса и сега колата ми седи в гаража,защото ми казаха да не я карам,защото можело да се случи нещо с буталата, и не знам казаха ми да я карам отново в Сряда,щяли да я правят на ръка,там да зацепват всичко отново или де да знам какво и така,в МП нищо не ми омогнаха,в БОШ техниката не чете на 100% колата ми,която е 1999г,абре мъка с това волво,май ще да се отказвам от него вече днес бях готов да платя каквото и колкото трябва,за да имам отново колата която беше,но не се получи нищо...КАКВО ДА ПРАВЯ,този аванс на помпата може ли да се прави,без да се зацепва ангренажа отново,или не може КАКВО СТАВА с този модел на волво,някой знае ли нещо за него,защото аз само ядове бера....1999г 1,9Д-95к.с....Ди ле се води...не знам нищо,а и никой май не знае няма БОШ,няма МП
D4192T2 - 95к.с.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Цялото презацепване на ангренажа отнема не повече от 1 час ама като са малоумници и не знаят къде са белезите и от къде се стопира помпата и коляновия вал старда само собственика, за съжаление си далеч и няма как да ти помогнем, но няма да се отказваш заради такава дреболия. Чак ме хвана яд за толкова елементарнонещо и да не тие наред колицата :evil: :evil: :evil: :evil:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 40
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
До колкото разбрах по-късно разликата между 90кс. и нашите 95кс. е зъб повече при зацепването. Най-вероятно ще ти го презацепят на ново.
В40 1.9тди 95к. 2000г.D4192T2
S60 2,4D5 163к.
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Колега,
Не се отчайвай!
Ако си от София виж тук <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gt1service.com/">http://www.gt1service.com/</a><!-- m -->.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
Вчера отново бях на майстор....не ми презацепва ремъка,а само врътна помпата с един оборот на зад...сега лампата вече не ми свети и колата пали,трябва да видя грее ли и вече ще знам,дали всичко е ок,но не знам така с един оборот на око,дали всичко ще е наред,без презацепване,без да се гледат някакви параметри,просто сложи една джаджа,която е самонаправена и върна аванса на помпата един оборот назад и това е....колата си пали добре,пуши по-малко,не ще видя дали грее,но пак си мисля,че на око тези работи не стават,или де да знам,може и да е така
D4192T2 - 95к.с.
|