The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 фабричен инжекцион

#1
V40 98г. мотор Рено с фабричен холандски инжекцион спря да работи на газ. Възможно ли е да има задръстен филтър защото прекъсна по време на движение с голяма скорост. Моля помагайте.
Reply

#2
Първо мотора си е на Волво.На моя ГИ след изминаване на 15 000 км. при всяко гасене на колта ми сигнализира алармичка че филтъра е за смяна.Говорих с моя газмен и ми каза че при ненавременна смяна има вариант да се блокира ГИ и да спре да работи. Може да се излъже като малко се увеличи налягането но гаранция-Франция колко ще изкара.Иначе съм карал 30 000 км. без смяна на горивен филтър и не съм имал проблем.Може да е и от газовия клапан.Най-добре отиди на диагностика да го види майстор.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Преди изпарителят,на клапана имаш едно малко филтърче,което се сменя на около 20 000км и големият филтър(преди рейката) на 20-25 000 км.Тези интервали се препоръчват с оглед "чистата" ни газ.След смяна на филтри, ако не работи като хората,тогава можеш да търсиш проблем.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)