The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 II 2.0d Blow-off valve

#1
S40 II 2.0d има ли Blow-off valve или by-pass valve или нещо подобно грижещо се за изпускане на налягането при отпускане на педала на газта.

Целта ми е да се сложи или замени с такъв, който издава съскащия звук.
Reply

#2
Явно повечето хора за пръв път чуват за подобно нещо, ето какво намерих аз, ако на някой му е интересно има доста инфо.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoforums.com/forum/tags/bov/">http://volvoforums.com/forum/tags/bov/</a><!-- m -->
Reply

#3
Колега, на дизел bov не се слага, защото системата там е под постоянно налягане. Т.е. на празен ход ако имаш бустметър ще ти показва 0, няма вакуумни режими като при бензина. Поне до толкова съм запознат.
'98 S40 T4 - 173.5 whp -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc">http://www.youtube.com/watch?v=MgEc1gSBEkc</a><!-- m -->
Reply

#4
да и аз така видях Sad
жалко, звука от blow-off е доста добър Smile
Reply

#5
Какво става с излишното налягане в тръбите м/у турбото и дросела, когато той е затворен, все от някъде трябва да излиза?
При мен след чипа при подаване на много газ и ряското дигане на педала се чува точно звука от BOV, но по-приглошен, но със сигурност от някъде изхвърля излишното налягане. Или го връща към търбото и от там сфисти така?
Reply

#6
SpyZip Wrote:Какво става с излишното налягане в тръбите м/у турбото и дросела, когато той е затворен, все от някъде трябва да излиза?
На твоят, както и на повечето дизели няма дроселова клапа.
S80 2.0 D3
Reply

#7
И аз така мислех, зщото и аз като теб бях чувал от тоя оня без да проверя, и изказвах смело такива глупости Smile
Както се вижда на снимките, това е дросел. Сега въпроса е дал при отпускане на газта се затваря напълно(може и да говора пълни глупости). И дали това че турбота на дизела е с променлива геометрия тоест може веднага да коригира налягането в трабите.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#8
Това не е дросел, а смесител (Air Doser). При доста от дизелите служи за свеждане до минимум тресенето и налягането при гасене на двигателя. Конкретно при HDi-то може да има и друго предназначение.
S80 2.0 D3
Reply

#9
Тоест при спирането на подаването на газ затваря ли се тази клапа?
И каква е разликата с дросела?
Reply

#10
Затваря се при изключване на двигателя когато завъртиш ключа, за да изгасва по-плавно. Когато двигателя работи не би трябвало да мърда, но не съм сигурен.
S80 2.0 D3
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)