The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
да си купя ли V70

#11
Няма никакъв смисъл пич да си купуваш друго Волво. Ти си имаш вече едно, за какво ти е друго? Разочарован си от първото, а мислиш за второ? Малцина от колегите тук знаят или си спомнят , че настоящата си кола я купи на безценица за 1500 лв, цена която е ниска и в момента (освен ако тогава не си ни мятал по върбите). Сега ако търсиш нова "тоталка" за без пари, какъв ще е смисъла. Тъкмо си пооправил твоята, закърпил си положението и искаш нова и после да кажеш: - А бе тия Волва големи боклуци излязоха.
П.п. На Виктор колата е хубава, а определено и си струва парите, но дали е за теб, ти решаваш
:!:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#12
Благодаря колеги за хубавите думи а аз само ще вметна,че преди три дена предните амортисьори вече са сменени. С оригинални на Волво но тъй като бях ъпнал темата за продажба преди да ги сменя си чакам изтичането на 7 дневния срок.
По темата- на 08.08.2012г. направих една година от както си купих в70-то до този момент са сменени ангренажи,ролки, масла филтри и всичко що е консуматив. По окачването смених двата амортисьора(предни) биалети, два външни накрайника и ми остана да сменя двата вътрешни. Тъй като колата след много огледи все още беше с всичко оригинално по нея. След около 1500км. ще сменям масло (ще направи 7500км. пробег) Принципи, не чакам до последно. Кара се със 10w40 полусинтетика. При смяната на маслото се сменят и всички филтри без компромис. Не казвам,че колата е перфектна но се стремя максимално да я поддържам. Ако те интересува колегата ти е дал линк към обявата там има телефон за връзка. Успех с избора си на друг модел Волво Smile
п.с. може би след няколко закупени автомобила от мен си мисля,че е по-добре да си купиш автомобила от човек, защото има по-голява вероятност да е сменял консумативи,части и т.н. Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#13
2.5 TDI ,който го слагат на Волво (Ауди мотора) е много здрав и надежден двигател.Аз лично бих предпочел D5 поради факта,че е на Волво,по добри технически характеристики.D5 е хубаво да се взема след 2003г.,преди това имат проблеми с дюзите,иначе е много здрав мотор.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#14
bg_tiger1978 Wrote: Тъкмо си пооправил твоята, закърпил си положението и искаш нова и после да кажеш: - А бе тия Волва големи боклуци излязоха :!:
Колега, да прав си, наистина се бях натъкнал на тоталка, но както ти казваш парите говорят. Вложил съм много средства докато не разбрах наистина че колата е много добра, само че ходовата част си остана проблем за мен (оказа се много калпава), но поради нуждите ми, бих искал да си взема по голямо комби, и най вече Волво, а V40ката ще я продам на чичо ми Big Grin За D5 от 2003 Arrow нямам възможност, а и още повече че ще ми бъде жал да си върша работата с нея, но ще му мисля. Иначе това което съм намерил е отново италиянец, на снимките които са ми изпратили се вижда, че е доста запазена, има само леки козметични забележки по двете брони, но докато не я видя на живо и не я подкарам, няма как да разбера. Иначе и цената е добра 2800лв. но незнам, когато му дойде времето и си кажа отивам да купувам друга кола ще си помисля доста сериозно.
d4192t 1998
Reply

#15
Повечето 70-ки с ауди мотора са малко лейки но като цяло са много здрави мотори.
Страдат от повдигачи обтегач на ал. ремак т-н под ангренажа (ако е текло масло над него)
ако ти се струва че работи много твардо се прави динамичен аванс на помпата и колата лети.
Като цяло ако вземеш такава няма да збаркаш.
Това е мое мнение.
Ходовата част страда от т-ни предни амортисйори биалетки накрайници и втулки носачи.
Но пак вози много добре (когато е здрава)
Reply

#16
Да кажа някоя дума и аз от опит.. Smile
D5252T (2.5 TDI) е стар 10 клапанов, редови, напречно разположен, турбиниран, надежден и безпроблемен мотор. Едно от ценните му качества е добра мощност при нисък разход на гориво. С моят не съм имал някакви проблеми, пали при -20 от четвърт, доста еластичен - можеш да караш с 1 100 оборота на 4-та, но винаги (над 1 800 оборота) има готовност да изстреля колата като патрон, въпреки теглото на купето. Има балансиран ход в по-високите обороти и достатъчна мощност да не се усеща работата на климатика, изпреварването е удоволствие с него. Факта че този мотор се тунингова към доста високи мощности без конструктивни промени, показва, че има добър ресурс и при нормална поддръжка кара над 500 000 км. Нафтовата помпа и дюзите са по-старо поколение и на практика не създават проблеми особено заради качеството на горивата ни. Няма тенденции към прегряване и пукане на глава, освен ако не се положат сериозни усилия за това. Поддръжката е средно скъпа и сравнима с други мотори от подобен тип. Тук може да видиш какви са сервизните интервали, масло се сменя на 12 000 км, аз доливам до 2 литра за цикъл, имам малък теч от капака на главата, другото не знам къде отива :lol: Маслото трябва да е 0w30 или 5w30, аз карам с 5w40 - синтетично за дизел, нормата е ACEA A3/B3. Мотора е на 300 000 + към момента, по него освен ремъци и ролки съм сменил обтегача на ремъка на климатика и ролката на алтернатора от обикновена с инерционна, така доста утихна тракането. Следва скоро са се чисти EGR-а и колекторните тръби.
Сега негативните ми впечатления: работи с типичните за дизел по-старо поколение вибрации и шум, моят пропушва при рязко ускорение (не знам защо не пуши като сипвам нафта в чужбина.. :lol: ).
За колата (2001-ва) - отлична сглобка на каросерията, няма паразитни шумове. Окачването не е сред най-добрите качества на V70 II, но дори в окаяно състояние трудно се забелязва проблем - чукане или притеснителни луфтове и продължава да осигурява превъзходен комфорт. Зависи как се кара колата, но при мен биалетките са годишен консуматив, същото се отнася за тампоните на носачите, не ползвам оригиналните резервни части и с тях резултатът вероятно ще е по-добър. По електрическата част съм имал проблеми с релета на REM-а и един апарат от централното, след замяна всичко е ок. Доста проблеми създаде и един бушон който от време на време даваше/не даваше контакт и изглеждаше здрав.
Та на въпроса от темата, само хубави неща съм чувал за по-старото V70, ако колата не е карана като за последно, ще радва собственика си дълго..
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)