Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 192
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Izex написа:
Quote:Ааааа, грешка!!!
При еднакъв брои магарета обикновено не може да става и дума за сравнение между ТДИ и бензин, виж ако дизела е с 20-тина коня по малко тогава вече бензина може и да се доближи, но иначе няма шанс, дизела е с огромен въртящ момент и е като хала.
Това не е вярно.
Мощността си е мощност - физическа величина, която при ДВГ се измерва било в kW, hp, bhp и други. Щом броя на конските сили (hp) е еднакъв, следователно и мощността е еднаква.
Izex, ти говориш за тяга(въртящ момент), която се определя приблизително по следната формула:
ТЯГА = МОЩНОСТ / ОБОРОТИ, и се мери в N.m (нютон метри). Тъй като дизела е с по-ниски обороти, следва че има по-голяма тяга.
PS. Sorry, че окепазих хубавата ловджийска тема с отекчителна физика.
Posts: 192
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Izex написа:
Quote:Ааааа, грешка!!!
При еднакъв брои магарета обикновено не може да става и дума за сравнение между ТДИ и бензин, виж ако дизела е с 20-тина коня по малко тогава вече бензина може и да се доближи, но иначе няма шанс, дизела е с огромен въртящ момент и е като хала.
Това не е вярно.
Мощността си е мощност - физическа величина, която при ДВГ се измерва било в kW, hp, bhp и други. Щом броя на конските сили (hp) е еднакъв, следователно и мощността е еднаква.
Izex, ти говориш за тяга(въртящ момент), която се определя приблизително по следната формула:
ТЯГА = МОЩНОСТ / ОБОРОТИ, и се мери в N.m (нютон метри). Тъй като дизела е с по-ниски обороти, следва че има по-голяма тяга.
PS. Sorry, че окепазих хубавата ловджийска тема с отекчителна физика.
Posts: 107
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
точно тази кола гледахме с жена ми и тя поисна да и купя такава-собственика и живее в началото на алеята,рококо знае къде е това
Posts: 107
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
точно тази кола гледахме с жена ми и тя поисна да и купя такава-собственика и живее в началото на алеята,рококо знае къде е това
Posts: 104
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
А какво ви е мнението за този екземпляр 8)
Posts: 104
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Posts: 268
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Колеееги! Това е C70! Едно от най-красивите парчета метал произвеждани някога! И не, няма как да карам такова и да не излиза пушек от гумите поне по няколко пъти на ден Според мен за 18500 можеш да си намериш доста по-добър екземпляр от този (сребристия). Този, който линк-на изглежда наистина много добре и мисля, че го виждах един ден на цариградско. Двигателя е добрия стар B5234T3 (Т5) 2,3 редови 5 цилиндров - няма такъв звук. За лова няма никакво съмнение... аз ако бях една "пичка" нямаше да му издържа (леле, добре че не съм - много щях да съм лесен :o )
П.С. - малко физични, механични, термодинамични...(е,стига де)... разяснения и от мен:
ефективна мощност на ДВГ = (средно ефективно налягане.работен обем на двигателя.честота на въртене на коляновия вал при номинална мощност)/(30.броя на тактовете на двигателя) измерва се в КВ - 1КВ = 1.34 КС
ефективен въртящ момент = 9550(ефективната мощност/обороти при максимална мощност) измерва се в Н.м.
П.П.С - тоя технически университет на никого не прощава
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
Posts: 268
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Колеееги! Това е C70! Едно от най-красивите парчета метал произвеждани някога! И не, няма как да карам такова и да не излиза пушек от гумите поне по няколко пъти на ден Според мен за 18500 можеш да си намериш доста по-добър екземпляр от този (сребристия). Този, който линк-на изглежда наистина много добре и мисля, че го виждах един ден на цариградско. Двигателя е добрия стар B5234T3 (Т5) 2,3 редови 5 цилиндров - няма такъв звук. За лова няма никакво съмнение... аз ако бях една "пичка" нямаше да му издържа (леле, добре че не съм - много щях да съм лесен :o )
П.С. - малко физични, механични, термодинамични...(е,стига де)... разяснения и от мен:
ефективна мощност на ДВГ = (средно ефективно налягане.работен обем на двигателя.честота на въртене на коляновия вал при номинална мощност)/(30.броя на тактовете на двигателя) измерва се в КВ - 1КВ = 1.34 КС
ефективен въртящ момент = 9550(ефективната мощност/обороти при максимална мощност) измерва се в Н.м.
П.П.С - тоя технически университет на никого не прощава
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
|