Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте ,
и аз имам проблем. Лятото индикатора ми за температура на водата показва нормално деление, а сега зимата ЗНАЧИТЕЛНО по - малко, някога се доближава до най- ниското деление. Автомобила няма тяга, като си мисля, че компютара остава излъган, че температурата на водата е ниска. Когато е оставя на място и работи далго време понякога дига до показанието от лятото. Карам Волво S40, 1997, бензин 2.0. Друго, което искам да попитам - при тези ажтомобили от каде се долива охладителна течност-вода , антифриз и след това налага ли се обезвъздусхаване на системата и от къде. Аз долях от казанчето (преливника), защото в него нямаше и от този момент нивото в него си е едно и също, а щом е свършило преди може и да се губи течност от системата, но примерно да е направило така наречената тапа. Освен това миналата зима парното ми работеще превъзходно, а тази година - мъка.
Благодаря Ви! :?
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте ,
и аз имам проблем. Лятото индикатора ми за температура на водата показва нормално деление, а сега зимата ЗНАЧИТЕЛНО по - малко, някога се доближава до най- ниското деление. Автомобила няма тяга, като си мисля, че компютара остава излъган, че температурата на водата е ниска. Когато е оставя на място и работи далго време понякога дига до показанието от лятото. Карам Волво S40, 1997, бензин 2.0. Друго, което искам да попитам - при тези ажтомобили от каде се долива охладителна течност-вода , антифриз и след това налага ли се обезвъздусхаване на системата и от къде. Аз долях от казанчето (преливника), защото в него нямаше и от този момент нивото в него си е едно и също, а щом е свършило преди може и да се губи течност от системата, но примерно да е направило така наречената тапа. Освен това миналата зима парното ми работеще превъзходно, а тази година - мъка.
Благодаря Ви! :?
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Долял си от правилното място, но ако си я изгубил е добре да я обезвъвздушиш. Как става не зная, не ми се е налагало. Моя съвет е да отидеш на майстор да ти сменят антифриза и я огледай за течове. Може да имаш и заминала гарнитура. Дано колегите с повече опит ти дадт по-добър съвет.
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 1,191
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Долял си от правилното място, но ако си я изгубил е добре да я обезвъвздушиш. Как става не зная, не ми се е налагало. Моя съвет е да отидеш на майстор да ти сменят антифриза и я огледай за течове. Може да имаш и заминала гарнитура. Дано колегите с повече опит ти дадт по-добър съвет.
V40 1999 1.8 115hp
Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)
Лично за мен е термостат по описаните симптоми.
Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)
Лично за мен е термостат по описаните симптоми.
Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
GT1 Wrote:Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)
Лично за мен е термостат по описаните симптоми.
Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
а ако съм долял на изгасен двигател, тогава трябва ли да се обезвъздуши и как????
Posts: 14
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
GT1 Wrote:Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)
Лично за мен е термостат по описаните симптоми.
Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
а ако съм долял на изгасен двигател, тогава трябва ли да се обезвъздуши и как????
|