Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Здравейте, от няколко дни имам следния проблем с моето 360glt -не пали на бензин, въртя, въртя тръгне за малко и гасне а отзад излиза страхотен пушек, а от днес даже и не ще да пали въобще на бензин.На газ обаче си пали и работи страхотно.Проверих горивния филтър да не е запушен - не е- шурти бензин,значи не е и бензиновата помпа,смених и свещите пак не.Всичко стана след една детонация на газовата -но и друг път ми се е случвало и е тръгвала а сега не ще.Някакви идеи защо е така -инжекцион ли е ,клапана за газ-бензин ли, друго ли.Имал ли е някой подобен проблем и как го е оправил.Видях че Униката е имал проблем с паленето ама все пак е палила неговата 360ка а моята не ще .Уникат ??? :?:
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Здравейте, от няколко дни имам следния проблем с моето 360glt -не пали на бензин, въртя, въртя тръгне за малко и гасне а отзад излиза страхотен пушек, а от днес даже и не ще да пали въобще на бензин.На газ обаче си пали и работи страхотно.Проверих горивния филтър да не е запушен - не е- шурти бензин,значи не е и бензиновата помпа,смених и свещите пак не.Всичко стана след една детонация на газовата -но и друг път ми се е случвало и е тръгвала а сега не ще.Някакви идеи защо е така -инжекцион ли е ,клапана за газ-бензин ли, друго ли.Имал ли е някой подобен проблем и как го е оправил.Видях че Униката е имал проблем с паленето ама все пак е палила неговата 360ка а моята не ще .Уникат ??? :?:
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
МИ к'во да пра'а, ще отговоря :-)
единственото което ми хрумва е да са ти запушени инжекторите и да пускат едвам-едвам и затова да не пали, а гледал ли си регулатора на налягането дали държи, може пък той да е заминал и да ти държи ниско налягане от което да пак да не пали.
Друго засега не ми хрумва. Колеги дайте и вие мнение.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
МИ к'во да пра'а, ще отговоря :-)
единственото което ми хрумва е да са ти запушени инжекторите и да пускат едвам-едвам и затова да не пали, а гледал ли си регулатора на налягането дали държи, може пък той да е заминал и да ти държи ниско налягане от което да пак да не пали.
Друго засега не ми хрумва. Колеги дайте и вие мнение.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Уни, за регулатора и аз съм съгласен, че трябва да се провери. Серго имаше подобен проблем.
Марти, абе да не си заредил погрешка нафта?! (съдя по пушека)
Другото е клапата вътре в дебитомера - ако е поддала след детонацията и е деформирала, ще има да чакаш да ти запали на бензин...
Уни, за регулатора и аз съм съгласен, че трябва да се провери. Серго имаше подобен проблем.
Марти, абе да не си заредил погрешка нафта?! (съдя по пушека)
Другото е клапата вътре в дебитомера - ако е поддала след детонацията и е деформирала, ще има да чакаш да ти запали на бензин...
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ха Жоре ти направо ме хвърли в тъча направо се замислих за тая нафта да не са ми я хакнали на бензиностанцията.Ама всъщност не нали проверих горивния филтър-блика си бензин.Извинявайте ама кое е регулатора за налягането - това с въздух ли е , а и аз си мислех за дебитомера ама пак само на теория го знам иначе и него не знам как изглежда и къде е ,.Ако знам кои са тия джаджи може и да ги разчовъркам.Днес ще проверя инжекционите.Пък ако не стане ще човъркам и други неща и чак като разваля всичко докрай-ще дойда на посещение при теб Жоре и без това имам нещо да ти давам
Хайде към колата-пекна слънце ,таман за разглабяне и експерименти
VOLVO 360 - НЕ СЕ ТРОШИ ЛЕСНО, А МОЕТО ВЪРВЯ И С ТРИ КОЛЕЛА
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ха Жоре ти направо ме хвърли в тъча направо се замислих за тая нафта да не са ми я хакнали на бензиностанцията.Ама всъщност не нали проверих горивния филтър-блика си бензин.Извинявайте ама кое е регулатора за налягането - това с въздух ли е , а и аз си мислех за дебитомера ама пак само на теория го знам иначе и него не знам как изглежда и къде е ,.Ако знам кои са тия джаджи може и да ги разчовъркам.Днес ще проверя инжекционите.Пък ако не стане ще човъркам и други неща и чак като разваля всичко докрай-ще дойда на посещение при теб Жоре и без това имам нещо да ти давам
Хайде към колата-пекна слънце ,таман за разглабяне и експерименти
VOLVO 360 - НЕ СЕ ТРОШИ ЛЕСНО, А МОЕТО ВЪРВЯ И С ТРИ КОЛЕЛА
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Възможно е да ти е залепнало релето за бенз. помпа и тя да не изключва и да дави мотора. Можеш да го провериш по два начина:
- като подадеш контакт трябва да чуеш бенз. помпа за около 2 - 3 секунди, след което трябва да си изключи.
- ако поставиш пръст върху релето и някой подаде контакт, трябва да усетиш чукването на контакта.
VOLVO 360GLE 2i
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Възможно е да ти е залепнало релето за бенз. помпа и тя да не изключва и да дави мотора. Можеш да го провериш по два начина:
- като подадеш контакт трябва да чуеш бенз. помпа за около 2 - 3 секунди, след което трябва да си изключи.
- ако поставиш пръст върху релето и някой подаде контакт, трябва да усетиш чукването на контакта.
VOLVO 360GLE 2i
|