The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за B18FT

#1
Здравейте,
нов съм тук и се извинявам предварително ако е питано вече по този въпрос Smile
Интересува ме ако някой се е заминавал да засилва този мотор (B18FT), да каже какъв надув носят карантиите и съответно интеркулера, и компютъра до къде се оправя със сместа. Също така искам да попитам от къде евентуално мога да си намеря LSD и спортен съединител за 440турбо :?:
Мерси предварително Smile
Reply

#2
Здравейте,
нов съм тук и се извинявам предварително ако е питано вече по този въпрос Smile
Интересува ме ако някой се е заминавал да засилва този мотор (B18FT), да каже какъв надув носят карантиите и съответно интеркулера, и компютъра до къде се оправя със сместа. Също така искам да попитам от къде евентуално мога да си намеря LSD и спортен съединител за 440турбо :?:
Мерси предварително Smile
Reply

#3
Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#4
Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#5
MichaelLeRoi Wrote:Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Ми да ти кажа аз не видях нищо повече от това което вече знам от проби :wink: Колата ми в момента е на 0.7 надув и на 4.5 бара налягане на горивото.VolvoFan ми подхвърли една идея да сменя електронния буст контролер(заводския) с ръчен, НО дали ECU-то ще се оправи от 0.7бара на горе :?:
Reply

#6
MichaelLeRoi Wrote:Виж най-горната тема " Проект: Volvo v40 260+ hp", има разни спорове и въпроси относно 4ХХ.
Ми да ти кажа аз не видях нищо повече от това което вече знам от проби :wink: Колата ми в момента е на 0.7 надув и на 4.5 бара налягане на горивото.VolvoFan ми подхвърли една идея да сменя електронния буст контролер(заводския) с ръчен, НО дали ECU-то ще се оправи от 0.7бара на горе :?:
Reply

#7
Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Reply

#8
Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Reply

#9
yamaha-racing Wrote:Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Здравей
Не още.Седят ми в къщи в една кутия за обувки едни 330cc/3bar Big Grin На 1.03 си купувам буст контролера и ще сложа и дюзите и ще видим какво ще стане. А това със забиването и при мен го има, и то също на 1 бар - усащането е все едно ти е угаснала колата Sad Обаче искам да те питам ти като си сменял дюзите, по електрониката пипал ли си нещо :?:
Reply

#10
yamaha-racing Wrote:Здрасти аз съм имал такова и го издух до положение че като му дам газ да ускорява то почва да забива това е около 1 бар.После го върнах на 0,9 и нямаше проблем.Ти сменил ли си си дюзите щото в тях е истината.
Здравей
Не още.Седят ми в къщи в една кутия за обувки едни 330cc/3bar Big Grin На 1.03 си купувам буст контролера и ще сложа и дюзите и ще видим какво ще стане. А това със забиването и при мен го има, и то също на 1 бар - усащането е все едно ти е угаснала колата Sad Обаче искам да те питам ти като си сменял дюзите, по електрониката пипал ли си нещо :?:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)