The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
за v40td

#31
Защо според мен турбо двигателите са по-добри от атмосферните? При една и съща мощност турбо двигателя е с по-малък обем от атмосферния, примрно 1.8Т и 2.0 16v.
Какво става при турбо двигателя: Турбината започва да надува над 3000 оборота, така че под 3000 оборота все едно си с атмосферна кола 1.8. Вярно по-бавна е, но по-важното гори по-малко. С две думи ако искаш да пестиш гориво караш под 3000 оборота, ако ти трябва мощност просто натъпваш педала и тя идва.
Какво става при атмосферната: Двигателя си е 2.0 и си лапа и на ниски и на високи обороти. И да искаш и да не искаш все си е 2.0. Ако пък се опиташ да извадиш голяма мощност от малка кубатура тогава двигателя става много форсиран.

Така че за мен турбото е идеално решение. Все едно имаш две коли едната икономична, а другата бърза Big Grin
Reply

#32
bamze Wrote:благодаря за отговорите но не ми стана ясно за дизелите на волво,подучух чв били френски на рено,за пежо знам че правят супер дизели но тва рено малко ме притеснява.
Я поне аз да напиша нещо конкретно.... стига с тия баварци.
Аз съм с Volvo 440, двигател на Рено 1.9 TDi. Някъде бях писал за това. Когато купувах колата мен също ме притесни марката "РЕНО". Аз също бях чувал че Пежо дизелови двигатели са невероятни, но.... когато оглеждах коли за продан огледах няколко Пежа... всички имаха проблеми с двигателите. Също така оглеждах няколко Volvo 440/460 с двигателя на Рено... Всички палеха отмах.... Просто статистика.
Та... доволен съм от двигателя, много. Върви добре, пали от четвърт (дори при най-големите студове тази зима) и т.н. Ако искаш може да те повозя с него ако си решил да купуваш нещо такова.
Айде засега и успех с покупката
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#33
Карам 460 1,9 ТДИ, вярно двигателя е на рено както и бензиновите на серия 4ХХ, и да ти кажа Рено ми се издигна много в очите, втора зима хващам температури под -20градуса, карам с 52амперов акумулатор което е малко дори за бензин с тази кубатура и в големите студове се обърнах на пътна помощ защото помагах на сума народ да запалят и то все с доста по нови коли. Ако се грижиш добре за тази кола ще минеш и доста над 400 000км. и което е най-важно дори и тогава няма да имаш проблеми.
А що се отнася до ходовата част-по нашите улици онзи ден возих един познат думите му бяха:
-Абе, ти тая кола така ли я караш постоянно...... и още е здрава?

А аз я карам вече 3 год. и по нея нищо не се обажда, вярно иска и поддръжка но текущи неща-накладки, биалетки.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)