This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 460 1.7 turbo Проблем на газ - помогнете моля ?!
#1
Здравейте от скоро съм във форума понеже си взех волво 460 1.7 турбо и разгледах доста теми но никъде не попаднах на моя проблем... и така...
Проблемът е следният сложих си газова уредба (всичко както трябва) , но колата неще да се изфорсира ... на празен ход работи перфектно но подам ли газ стигнели 1500 - 2000 оборота губи мощност и угасва , плочката ми е преди дросела (непосредствено) със 2 маркуча като съм пробил още 1 дупка за 3 ти маркуч който при буст да натиска мембраната за да обогати сместа, но до буст така и не се стига ... изпарителя е балансиран (2 те камери са свързани) , но и като не бяха балансирани проблема пак си беше същия(изпарителя е Стар газ вакумен) . Пробвах с друг изпарител ( Ловато от другата ми кола рено 19 също вакумен) но проблема и със него е същия и има чувството че не съм свързал правилно вакума ... Балансирания изпарител който си е монтиран в момента е Стар газ вакумен ...
Моля помогнете ако можете с нещо някакво инфо от къде се взема вакум или нещо друго ако съм объркал...
От сега да кажа че бутилката е пълна почти до горе минала е технически преглед клапана е със нов филтър всички връзки са стегнати и добре проверени ...
П.С.
Дори , когато извадя маркуча от кулера и го остава само да си смуче от атмосферата пак си остава същия проблем и още нещо да кажа дръпнал съм предпазителя на помпата и тя не работи така си правя тестовете...
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей,

Не съм сигурен, че вакуумен изпарител ще работи на двигател с турбо.
Все пак вакуумът е сигналът който кара изпарителят да започне да работи.
Защо не дадеш схема на свързването на изпарителя?
Така ще имаме по- ясна картинка!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Като начало вземаш вакуум от сервото за спирачките.
После пробваш и докладвай.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#4
благодаря колега утре ще пробвам от там да видим какво ще стане Smile
Цитирай
Thanks given by:
#5
Идеята е че само там има вакуум винаги.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#6
Здравейте днес сложих емулатор за дюзите , за да може да се прекъснат правилно , поне такъв беше плана,но плановете както винаги се объркаха... и сега след като го сложих неще да пали на бензин като всички букси са си по местата те са и по дължина разположени и няма как да се объркат и така някой може ли да ми даде някакво обяснение какво да нправя емулатора е следния <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gasmagazin.com/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-e%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8-4-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B0-%D1%81-%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB.html">http://www.gasmagazin.com/%D0%B5%D0%BB% ... D0%BB.html</a><!-- m -->
Цитирай
Thanks given by:
#7
Снимай упътването трябва да има начин на регулиране.
На Волвото компа е по умен от другите и не се лъже лесно.
Иначе как спираш работата на ежекторите?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#8
Здравей аз го оправих това с паленето на бензина бях забравил главната букса да включа, но сега сложих и ел. изпарител и пак неще по същия начин си прави проблемите как то и с другите изпарители ...смених и плочката тая е по голяма пасва точно пред дросела и пак неще...
Цитирай
Thanks given by:
#9
малко ще е трудно без повече инфо.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#10
foxa1991 написа:Здравейте от скоро съм във форума понеже си взех волво 460 1.7 турбо и разгледах доста теми но никъде не попаднах на моя проблем... и така...
Проблемът е следният сложих си газова уредба (всичко както трябва) , но колата неще да се изфорсира ... на празен ход работи перфектно но подам ли газ стигнели 1500 - 2000 оборота губи мощност и угасва , плочката ми е преди дросела (непосредствено) със 2 маркуча като съм пробил още 1 дупка за 3 ти маркуч който при буст да натиска мембраната за да обогати сместа, но до буст така и не се стига ... изпарителя е балансиран (2 те камери са свързани) , но и като не бяха балансирани проблема пак си беше същия(изпарителя е Стар газ вакумен) . Пробвах с друг изпарител ( Ловато от другата ми кола рено 19 също вакумен) но проблема и със него е същия и има чувството че не съм свързал правилно вакума ... Балансирания изпарител който си е монтиран в момента е Стар газ вакумен ...
Моля помогнете ако можете с нещо някакво инфо от къде се взема вакум или нещо друго ако съм объркал...
От сега да кажа че бутилката е пълна почти до горе минала е технически преглед клапана е със нов филтър всички връзки са стегнати и добре проверени ...
П.С.
Дори , когато извадя маркуча от кулера и го остава само да си смуче от атмосферата пак си остава същия проблем и още нещо да кажа дръпнал съм предпазителя на помпата и тя не работи така си правя тестовете...


обясни първо как са /балансирани и свързани двете камери?,/
погледни тук
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=10483&p=101767&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE#p101670">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic ... BE#p101670</a><!-- m -->
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)