Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То тук като гледам нямаше такава тема - та реших да пусна
Двигателя е 1.7 - карбуратор и има и газ.
Проблема е следния - като реши че ще работи нормално - си работи перфектно, но в един момент решава че няма да работи при което оборотите падат - не може да стои без леко натиснат педал на газта. В този случай при нормални обороти двигателя работи неравномерно - сякаш губи по някой такт и тресе много. Това се случва на бензин и на газ едновременно. Свещи съм сменял 3 комплекта - ефект никакъв, дистрибуторната капачка и палеца са нови, кабелите са нови (2 год.) прбвах с старите кабели и т.н, сменях и електронното и все тая. Карбуратора съм го разглобявал и чистил с ацетон и съм го продухвал с компресора. Просто съм озадачен.
Напоследък забелязвам нещо - като е студена на бензин и на смукач - държи примерно около 2000 оборота тръгвам да връщам леко смукача и оборотите не падат - обаче в един момент се сриват и гасне - което ме навежда на мисълта че смуче въздух от някъде - но като гледам маркучите всичко си е наред.
Какво може да и е проблема и как да го разбера :? :|
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То тук като гледам нямаше такава тема - та реших да пусна
Двигателя е 1.7 - карбуратор и има и газ.
Проблема е следния - като реши че ще работи нормално - си работи перфектно, но в един момент решава че няма да работи при което оборотите падат - не може да стои без леко натиснат педал на газта. В този случай при нормални обороти двигателя работи неравномерно - сякаш губи по някой такт и тресе много. Това се случва на бензин и на газ едновременно. Свещи съм сменял 3 комплекта - ефект никакъв, дистрибуторната капачка и палеца са нови, кабелите са нови (2 год.) прбвах с старите кабели и т.н, сменях и електронното и все тая. Карбуратора съм го разглобявал и чистил с ацетон и съм го продухвал с компресора. Просто съм озадачен.
Напоследък забелязвам нещо - като е студена на бензин и на смукач - държи примерно около 2000 оборота тръгвам да връщам леко смукача и оборотите не падат - обаче в един момент се сриват и гасне - което ме навежда на мисълта че смуче въздух от някъде - но като гледам маркучите всичко си е наред.
Какво може да и е проблема и как да го разбера :? :|
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
а обърнал ли си внимание дали това го праив на топъл или на студен двигател?
при мен се получаваше така, но беше само когато е студен двигателя, щом загрее оборотите ги задържа, но дори да е леко топла пак падат, това само на газ, на бензин, се оправят щом загрее леко, само на студен двигател държи леко ниски обороти, но аз това го оправих като врътнах леко дроселовата клапа.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
а обърнал ли си внимание дали това го праив на топъл или на студен двигател?
при мен се получаваше така, но беше само когато е студен двигателя, щом загрее оборотите ги задържа, но дори да е леко топла пак падат, това само на газ, на бензин, се оправят щом загрее леко, само на студен двигател държи леко ниски обороти, но аз това го оправих като врътнах леко дроселовата клапа.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Няма значение топла-студена - като реши да се прави на интересна - си се прави.
Още нещо- от време на време сама си качва оборотите до към 1500 - 2000.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Няма значение топла-студена - като реши да се прави на интересна - си се прави.
Още нещо- от време на време сама си качва оборотите до към 1500 - 2000.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
е тука вече нищо не знам, но ми хрумва че май нещо ти е запушено и от време на време се отпушва.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
е тука вече нищо не знам, но ми хрумва че май нещо ти е запушено и от време на време се отпушва.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Проблема с работата на бензин го реших - смених гарнитурата на входящите колектори и вече си се държи нормално, но все още не мога да стабилизирам оборотите - няма на два светофара да държи едни и същи обороти.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Проблема с работата на бензин го реших - смених гарнитурата на входящите колектори и вече си се държи нормално, но все още не мога да стабилизирам оборотите - няма на два светофара да държи едни и същи обороти.
|