The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 940 SE 2.3 turbo

#1
Здравейте, отскоро почнах да влизам във този форум и почна да ми става интересно...на въпроса?!
Имам гореспоменатото волво и искам да кача конете.В момента ,според предишния продавач е около 193к.с не знам как ги е мерил и за това не му вярвам много ,но пък бия bmw 525 197к.с така ,че може и да има нещо вярно.Сега ако може да помогнете с малко идеи!Аз съм се замислил за разтоварващ клапан,ремап на компа,по-голямо турбо и права генерация със резонатор на края!Но това ще стане като има в наличност $$$ но за сега няма...Дайте някакви по-евтини варианти за покачване дори и малко на конете?
Reply

#2
Най-важното какъв разтоварващ клапан може да се сложи и как? Confusedhock:
Reply

#3
Първо като за по евтино можеш да си вземеш един буст метър и една широколентова ламда сонда .
Би трябвало да си е електронен буст контрол така че няма какво да му пипаш на клапана .
А за да пипаш по компа ти трябват много умения и знания , ако ги нямаш по добре не пипай.
Ако решиш да правиш такава интервенция попитай ще ти кажем кой може да направи това.
Успех в начинанието.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#4
Не е с електронен буст контрол Стъньо, само B204FT/GT е така. Едно ефтино вентилче (MBC - manual boost controller) да си вдигнеш буста, но ПРЕДИ това - да, бустметър и широколентова сонда са "задължителни" ако искаш да не направиш беля. Със стандартния компютър - който е LH 2.4 Jetronic, единствения ремап който трябва да се направи е да се махне ограничителя на дебитомера - което става лесно, пиши на Л.С. ще ти обясня за какво иде реч. Иначе толеранса на горивните карти е такъв че ще позволи до 1.2-1.3 бара без да пипаш горивото - но за да си сигурен трябва да виждаш какво става - т.е. широколентова сонда и манометър. Иначе карантиите на мотора са яки - най-слабото място са биелите които може да сдадат някъде около 300 к.с./450 Нм - всичко останало носи много повече. Но имай предвид че ако надуеш мотора на 1.3 бара и горивната смес ти е бедна или аванса ти е твърде голям и изчука някоя детонация ще си уредиш много скъп ремонт на мотора.


Аа, да - разтоварващ клапан (блоу оф) не ти трябва - има си рециркулиращ който върши работа и няма никаква
връзка с мощността - блоу офа ще ти обърка дебитомера защото ще изпуска вече измерен въздух и за едната гъзария да се чува как изпуска ще си навлечеш други неприятни проблеми.

Ако пипаш изпускателната система направи си цялата генерация на Ф63-76, ако имаш катализатор го разкарай - това ще отпуши доста мотора.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)