The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,5 TDI на V70 не пали!?

#1
Подгревни свещи - наред, реле - подава ток и мисля че работи нормално, компресия - нормална, нафта и горивен филтър - наред, палене - страшен зор. До към минус 5 пали ако му подгрея свещите 2 или 3 пъти. При по-студено тоя номер не помага. Имате ли идея за причината?
Reply

#2
5 цилиндъра ли е това. Аз имам една фиеста смених всичко свещи, филтри, нова глава, нова помпа регулиране всичко е наред центровка, ремъци. Скъсваш се да въртиш за да запалиш. И останаха само дюзи да занеса на ремонт писна ми. А 940 ката как я врътна веднага на 3-4 цилиндъра започва да бръмчи като е много студено.
Reply

#3
Аз също миналата зима на -17 се озорих със запалването. С няколко подгрявания палеше от 3, 4ят път. Сега още не е се замисляла, но то и още не е стегнало хубаво. Някой ми беше казвал, че налягането от помпата е малко и за това така.
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#4
Преди малко като тръгнах да се прибирам от работа термометъра показваше -12. Подгрях 2 пъти за всеки случай и запали от ряз.
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#5
Една печка нафтова решава яко проблема с ниските температури и с паленето ама си е поне 150 лв.
Reply

#6
Здравеи колега, занеси я да и прегледат дюзите и помпата. Този мотор пали при -20 по лесно от колкото като е загрял :!: . Казвам ти го от опит.
Не разбрах от къде си ако си , от района на Русе ще ти препоръчам читав и проверен помпаджия. Wink
А сетих се и за още нещо , много добре провери пак подгревните свещи , ако имаш възможност ги смени всичките. Също огледаи буксите където контактуват свещите и кабелите , аз съм имал проблем с лоша връзка точно там .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#7
Благодаря на всички за помощта! Когато се изясни проблема ще пиша, може да се окаже важно и за други. Лек път!
Reply

#8
Колега аз съм със същия мотор ,миналата зима трудно палех и аз.
Имах теч от помпата ,оправих го,също така минах с една отверка и стегнах всички съединения ,най вече около горивния филтър и маркуча за обратната нафта (имах съмнения че дърпа въздух)
Също така не оставям накрая нафтата да свети лампата и засега нямам никакви грижи ,при - 8 запали само от един подгрев и половин зъб.
Reply

#9
Здравей колега,
Дано си оправил проблема, но ако все още имаш грижи - погледни датчик за температурата някъде по блока (незнам къде е точно). За този мотор и такива симптоми е писано във форума и решението е това. Свещи не са вероятни, този мотор пали с лекота без работещи до -5.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#10
AndreiStoichev Wrote:2,5 TDI на V70 не пали

Колега , пиши от къде си за да те насочим към майстор .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)