The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,5 TDI на V70 не пали!?

#11
Ако стартера е износил втулките и четките, или акумолатора сдава багажа и немогат да развъртят хубаво мотора, пак няма палене!
Reply

#12
rosvol Wrote:Ако стартера е износил втулките и четките, или акумолатора сдава багажа и немогат да развъртят хубаво мотора, пак няма палене!
+1, но тогава поне се разбира по умрялото въртене.
На дизелът, особено по-старите (не от типа комън рейл), му трябва силен ток и "свежо" въртене. Старите дюзи отварят от налягане и им трябва бързо въртене.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
До вчера имах подобен проблем.Миналата зима и тая палеше с 300 зора след 3 -4 подгрявания,чат пат мени обороти първите 2 мин и направо ужас.Вчера окончателно отказа да пали. Оказа се,че релето на подгревните свещи е прекъснато и като паля сутрин от поклащането на мотора се допира и така съм палил сигурно 1 година Smile Главното реле е това,което се крепи на 2 винта,няма как да го сбъркаш 80А. Аз имах едно резервно 120А от V40 и днес при -6 запали от раз с един подгрев .

П.С. Малко археолози станахме. Smile
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)