This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
На колко градуса е нормално да превключи на газ ГИ???
#1
Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?
Цитирай
Thanks given by:
#2
Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Моята прехвърля на газ на 50 градуса.60 сякаш идва малко повече.При 30 градуса зимата пък гори повече газ докато загрее и има вероятност да гасне при прехвърляне при по-голям студ.Според мен 45-50 градуса е оптималния вариант.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Зима-лято,30гр. са си 30гр. на малкият крьг,кьдето са вьрзани маркучите на антифриза и по-добре да гори газ,отколкото бензин!Не гасне при прехвьрляне и си работи перфектно!
Цитирай
Thanks given by:
#5
dimitar76 написа:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 написа:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - now
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Цитирай
Thanks given by:
#6
Миналата зима с тая температура на прехвърляне на месец съм изкарвал с 20 лева за бензин.С тези цени сега е 25 кинти на месец.Колата се кара всеки ден(сб. и нд. също) основно градско.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Цитирай
Thanks given by:
#7
baipetko написа:
dimitar76 написа:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 написа:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin
Цитирай
Thanks given by:
#8
Колега emg07 не случайно ГИ на питащия колега са го настроили на 60 градуса на прехвърляне, особено за зимата.Това е направено с цел оптимална работа на самия ГИ.Иначе щеше да има опция и за палене директно на газ(което за добрите системи е само в авариен случай).Все пак говорим за ГИ а не за обикновена ГУ, на която трябва да и поливаш изпарителя с гореща вода за да запали при минус 1 градус.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Цитирай
Thanks given by:
#9
Ако е настроена да прехвърля на 60, следва въпроса на колко реално прехвърля?
Моята е настроена да прехвърля на 30, а по борд прехвърля на около 45, които се достигат за около 1-2 минути.
Настроена е да прехвърля цилиндър след цилиндър и преминаването въобще не се усеща.
Цитирай
Thanks given by:
#10
emg07 написа:
baipetko написа:
dimitar76 написа:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 написа:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin

И дизел имам,дори два и не ги карам на олио, за да ми е по-тънко ,но това е друга тема . Просто ми става смешно като почнете да "тъните" толкова много типично по български. Газовият инжекцион предполагам има някакви заводски<не съм спец> така да се каже препоръки или дори изисквания на колко трябва да бъде направен да прехвърля , но ние нали всичките българи сме родени инженери нема начин да не го побългарим и да прецакаме тъпаците дето са го сътворили и вложили предполагам хиляди долари или евро за тестове и т.н. Едно е на колко трябва а друго е на колко може. И аз мога да не ям ама е го на всеки ден ям.Същото е и за тези градуси дето толко много икономии ви дават, айде моля ви си. Купи си колело та да ти е без пари като ше е за 5-6 км. Нищо лично, просто е малко смешно при положение,че разликата в градусите се достига за минутки, и е смешно да се говори за икономия като че едва ли не бог знае колко ще спестиш.За това според мен по-добре за застраховай с някой градус в повече от колкото да береш ядове и "спестеното" да го дадеш за ремонта на не така евтиния изпарител на ГИ.
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - now
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)