The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
На колко градуса е нормално да превключи на газ ГИ???

#1
Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?
Reply

#2
Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!
Reply

#3
Моята прехвърля на газ на 50 градуса.60 сякаш идва малко повече.При 30 градуса зимата пък гори повече газ докато загрее и има вероятност да гасне при прехвърляне при по-голям студ.Според мен 45-50 градуса е оптималния вариант.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Зима-лято,30гр. са си 30гр. на малкият крьг,кьдето са вьрзани маркучите на антифриза и по-добре да гори газ,отколкото бензин!Не гасне при прехвьрляне и си работи перфектно!
Reply

#5
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#6
Миналата зима с тая температура на прехвърляне на месец съм изкарвал с 20 лева за бензин.С тези цени сега е 25 кинти на месец.Колата се кара всеки ден(сб. и нд. също) основно градско.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#7
baipetko Wrote:
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin
Reply

#8
Колега emg07 не случайно ГИ на питащия колега са го настроили на 60 градуса на прехвърляне, особено за зимата.Това е направено с цел оптимална работа на самия ГИ.Иначе щеше да има опция и за палене директно на газ(което за добрите системи е само в авариен случай).Все пак говорим за ГИ а не за обикновена ГУ, на която трябва да и поливаш изпарителя с гореща вода за да запали при минус 1 градус.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#9
Ако е настроена да прехвърля на 60, следва въпроса на колко реално прехвърля?
Моята е настроена да прехвърля на 30, а по борд прехвърля на около 45, които се достигат за около 1-2 минути.
Настроена е да прехвърля цилиндър след цилиндър и преминаването въобще не се усеща.
Reply

#10
emg07 Wrote:
baipetko Wrote:
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin

И дизел имам,дори два и не ги карам на олио, за да ми е по-тънко ,но това е друга тема . Просто ми става смешно като почнете да "тъните" толкова много типично по български. Газовият инжекцион предполагам има някакви заводски<не съм спец> така да се каже препоръки или дори изисквания на колко трябва да бъде направен да прехвърля , но ние нали всичките българи сме родени инженери нема начин да не го побългарим и да прецакаме тъпаците дето са го сътворили и вложили предполагам хиляди долари или евро за тестове и т.н. Едно е на колко трябва а друго е на колко може. И аз мога да не ям ама е го на всеки ден ям.Същото е и за тези градуси дето толко много икономии ви дават, айде моля ви си. Купи си колело та да ти е без пари като ше е за 5-6 км. Нищо лично, просто е малко смешно при положение,че разликата в градусите се достига за минутки, и е смешно да се говори за икономия като че едва ли не бог знае колко ще спестиш.За това според мен по-добре за застраховай с някой градус в повече от колкото да береш ядове и "спестеното" да го дадеш за ремонта на не така евтиния изпарител на ГИ.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)