The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
На колко градуса е нормално да превключи на газ ГИ???

#11
ico_kosara007 Wrote:...Колата се кара всеки ден(сб. и нд. също) основно градско.
Цосич мамин, сладък , не въвеждай хората в заблуда бре... карала се всеки ден и накрая К'ВО за 3 години 30 000 км, я пък не карам всеки ден и за една година навъртам толкова :lol: Тука преди време се въртеше една кола Волво която се караше на дърва. Предполагам ще става и с въглища. Цосич, ако не моеме да гепиме нафта от БДЖ-то, то поне малко кюмюр няма ли бе :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
п.п. Да се счита за явен и безскрупулен СПАМ
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#12
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.landi-bg.com/forum/viewforum.php?f=23">http://www.landi-bg.com/forum/viewforum.php?f=23</a><!-- m -->
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#13
Хайде стиснете ръцете на 40*С ---поне това е зададения параметър по подразбиране при мен(каргаз)
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът

[Image: ab269060.gif]
Reply

#14
Дидко, темата е за газаджии, а не за "Петролни шейхове"!!!! :mrgreen:
Скоро бенза ще стане 3 кинти за литър и ще ми заплачеш на раменцето!!!!(да не дава Господ)!!!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#15
Колега, диапазона е -20;200 ако не се лъжа. Реално седи така въпроса- ако съм го сетнал да прехвърля на 30гр според сензона ла Ланди, то според сензора на колата и по борд прехвърля на 42градуса. Аз лично съм го направил на 10градуса, та някъде на около 20тина ми прехвърля.
И сега за първите 2минутки, които според някои не са кой знае какво- точно тогава е големия джаз и колата харчи 30-40л/100км докато измине първия си километър, след което пада на около 20тина литра, а след 4тия си км разхода е вече нормален (за някои 20градско си е нормален Smile). Така че извода е- тръгвайте незабавно и нагласете температурата за прехвърляне на газ на около 10-20градуса.
Reply

#16
Ванка, нещо не те разбрах???
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#17
Може и на 20 градуса да се направи но това мисля,че ще е проблем за изпарителя на който ремонта не е евтин.За това ме интересува на колко е най-добре за изпарителя да превключва и съответно да пали на газ? Моята има такава функция да пали на газ но става на 60градуса ,а до тогава отива доста бензин сега през зимата.
Reply

#18
Ице, така е, като гледам телевизия и се опитвам да бистря мисли Smile

исках да кажа, че като запалиш разхода е супер висок и е добре колкото е възможно по-бързо да премине на газ, за да избегнеш този разход на бензин. Що се отнася до ремонт на изпарителя не съм запознат в детайли, но не считам, че ранното преминаване на газ му вреди. Що се отнася за температурния диапазон за превключване на газ то той е -20;100градуса.
Reply

#19
Сега светнах, разбрах те. :lol:
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#20
При мен е нагласено да прехвърля на 35 градуса, с обхождане по 2 сек на цилиндър, лятото го правя да прехвърля без обхождане, че по време на обхождането двигателя потреперва неприятно. Зимата, сутрин при първото палене прехвърля на газ когато двигателя достигне около 50 градуса, явно по-бавно се стоплят изпарителите(изстинали са и докато ги стопли антифриза минава време и през този отрязък двигателя вдига още 15 градуса). Лятото изпрарителите са топли и веднага прехвърля на газ.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)