The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Реглаж на клапани:двигател D24T 1983г.

#1
Питането ми е,при реглаж на клапани какъв луфт трябва да има :?:
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#2
Питането ми е,при реглаж на клапани какъв луфт трябва да има :?:
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#3
Аз лично не ги знам тия параметри.
Да не би сам да си правиш реглажа?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Аз лично не ги знам тия параметри.
Да не би сам да си правиш реглажа?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Ходих при Агоп имах разни самнения за центровката и дюзите,оказа се 4е вси4ко е наред :lol: ,та той ме прати при майстор да ми провери луфта на клапаните и наистина имаше голям луфт на някои от тях 80/40 или 0,80/0,40 не сам компетентен,4овека ми каза 4е ще ги регулира стандартно 40/20 .Питането ми е дали нйкой знае за то4ните параметри на луфта.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#6
Ходих при Агоп имах разни самнения за центровката и дюзите,оказа се 4е вси4ко е наред :lol: ,та той ме прати при майстор да ми провери луфта на клапаните и наистина имаше голям луфт на някои от тях 80/40 или 0,80/0,40 не сам компетентен,4овека ми каза 4е ще ги регулира стандартно 40/20 .Питането ми е дали нйкой знае за то4ните параметри на луфта.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#7
Егати майстора си намерил!!!! Confusedhock:
Ти ще му имаш ли вяра!!! Confusedhock: Confusedhock:
За колко минути от свалянето на капака - реглажа и качването на капака ти казва че ще направи това явление?
Първи вариянт: цял ден - щото да изстине дв. и да не си там докато я пипа!!
Втори вариянт: половин ден - да пойзстине дв. и да свали вала.
Трети вариянт: за около 1ч. цялата процедура, може да гледаш, няма да сваля вала, няма да бие с чука, само ще отвори книгата за точния размер който го препоръчва пройзводителя за твоя дв..
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Егати майстора си намерил!!!! Confusedhock:
Ти ще му имаш ли вяра!!! Confusedhock: Confusedhock:
За колко минути от свалянето на капака - реглажа и качването на капака ти казва че ще направи това явление?
Първи вариянт: цял ден - щото да изстине дв. и да не си там докато я пипа!!
Втори вариянт: половин ден - да пойзстине дв. и да свали вала.
Трети вариянт: за около 1ч. цялата процедура, може да гледаш, няма да сваля вала, няма да бие с чука, само ще отвори книгата за точния размер който го препоръчва пройзводителя за твоя дв..
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Ами ето параметрите:
Всмукателни клапани - 0.20 -0.30
Изпускателни клапани - 0.40 - 0.50
ПРИ ГОРЕЩ ДВИГАТЕЛ! Разбирай поне 80 градуса.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#10
Ами ето параметрите:
Всмукателни клапани - 0.20 -0.30
Изпускателни клапани - 0.40 - 0.50
ПРИ ГОРЕЩ ДВИГАТЕЛ! Разбирай поне 80 градуса.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)