This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ел ловато-липсва ли нещо по изпарителя?
#1
От едната страна е захванат с планка за купето а от другата страна на капака точно по средата се вижда дупка с отвор и резба.През дупката се вижда вътре едната мембрана.На вакумното там има обогатител,малка бубинка,а тук какво трябва да има?Другият ми въпрос е вързан е на малкия кръг единия край към парното а другия към малкото маркуче на дросела.Правилно ли е монтиран?


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Thanks given by:
#2
ЗдравейExploid,

На тази дупка най- много и липсва една декоративна капачка Big Grin .
Иначе мембраната от долу е свързана чрез тази дупка с атмосферата.
Отоплението на изпарителя го направи успоредно на парното. Подгревът на дросела няма достатъчен дебит и в твоя случай се явява ограничител на дебита на топлата вода. Така е възможно да имаш проблеми при по-високи обороти.
Добре е по- горният щуцер за водата да е изходящият, за по- добро обезвъдушаване.
Един съвет ако мога да си позволя към теб:
Вземи и ги оправи тези ел. връзки по и около изпарителя на мен направо ми бъркат в очите Wink, а и не са достатъчно надеждни.
Масата за газовата си я вържи към масата на колата, с каб. обувка, недей да правиш газаджийски изпълнения да я вързваш по изпарителя.
Май си използвал термосвиваем шлаух/ако съм видял правилно де/ браво!!!
Така е добре направено!
Цитирай
Thanks given by:
#3
а проблем ли е ако си карам без тази ми ти капачка?или да търся нещо с същата резба и да го затапя?Възможно ли е заради този монтаж на изпарителя да ми е по висок разхода(до сега не е падал под 13 14 а бенза не го броя) имайки напредвид че 15 км на ден от общо триисет са извънградско.така и не намерих тема в която е описан начин на свързване на изпарител, място и размер на плочката,как е решен проблема с празния ход,схема на реленца ключе,предпазители и т.н.Огромния разход ще ме накара да се разделя с нея.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Не се притеснявай за капачката може и без нея!
Така или иначе по периферията около тази дупка, има малки перфорации на капака.
Причините за разхода може да са доста!
Най- тривиалните неща за висок разход на газ са:
1. Високоволтовата част от запалването: кабели, свещи, и евентуално дистр. капачка
2. Изпарител- този на какъв пробег е?
3. размер на дифузьора/плочка или смесител, както са известни/
Ако е възможно пусни снимки кое от АГУто къде е в коша на двигателя?
Този двигател моно ли беше?
Сега за да си оправиш колата на газ нали знаеш, че трябва да е перфектна на бензин. Има една приказка, че малките проблеми на бензин стават огромни на газ!
Ако искаш да питаш за още нещо давай Wink нали за това сме тук!!!
Цитирай
Thanks given by:
#5
Възможно ли е начина на монтажа на изпарителя да е причина за бавното загряване на двигателя?Наскоро смених и термостат без резултат.Ако може и някой да постне схема на в18ер на охладителната система за което благодаря предварително
Цитирай
Thanks given by:
#6
Кяпакът е от друг изпарител но не е проблем.
Ако на бензин е добре сменяш въздушния филтър и опитай да регулираш газовата.
Ако не можеш пиши.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)