The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLASSIC CAR DAY 2013

#1
Колеги, надявам се да се видим на пистата.Поздрави 8-)

~ CLASSIC CAR DAY 2013 ~
31.03.2013г. – писта “Дракон“ – с. Калояново

1. Обща организация:
Мероприятието се организира от Ретро клуб “Авангард“, <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ClassicCar-bg.com">www.ClassicCar-bg.com</a><!-- w --> ,Auto S Motorsport.
2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив. Дата 31.03.2013г.
3. Програма на мероприятието:
* Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2013г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала.
* 10:00 - Брифинг с участниците
* 10:20 – Старт свободни тренировки
* 12:00 – Финал свободни тренировки
* 12:00 – 13:00 – Стънт шоу
* 13:00 – Старт първа група
* 14:00 – Финал първа група
* 14:00 – 14:30 – Стънт шоу
* 14:30 – 15:30 – Старт втора група
* 15:30 – Финал втора група
* 15:30 – 16:00 – Стънт шоу
* 16:00 – 16:45 - Награждаване
* 16:45 – 18:00 – Свободно каране
* 18:00 - Финал
Автомобилите ще бъдат разделени в две групи:
* Първа група:
- Производство до 1980г. до 1600 куб. см.
- Производство до 1980г. над 1600 куб. см.
* Втора група:
- Производство до 1988г. до 2000 куб. см,
- Производство до 1988г. над 2000 куб. см.
Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за надпреварата.
4. Изисквания към екипажите: Един отбор може да бъде представен само от един пилот , или максимум двама пилоти.Когато в отбора има само един пилот,то той ще трябва задължително да спре поне веднъж в бокса,да излезе от колата, пак да влезе и тогава да потегли отново, но не по-късно от 40-та мин., и не по-рано от 20-та мин.Когато отбора е от двама пилоти, те няма да влизат принудително в бокса за смяна,а по тяхна преценка, но не по-рано от 20-та мин.Свободните тренировки не са задължителни.Екипажите които не са записали времена в свободните тренировки,ще стартират от последна позиция.Всеки пилот управлява автомобила по време на мероприятието самостоятелно, без навигатор.
5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1976 – 1986г., а конкретния автомобил е произведен през 1986г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1988г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия,като всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6. Протичане на мероприятието:
Мероприятието за издръжливост на ретро и класически автомобили се състои в едночасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от времената на свободните тренировки.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от мероприятието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
При показан позициониран, или развят жълт флаг,пилотите нямат право да изпреварват и са длъжни да намалят скоростта и да запазят позицията си на пистата.В противен случай ще им бъде наложено наказание от 5 мин.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на надпреварата.
Такса за участие :
70 лв. платена до 24.03.2013 г.
150 лв. след 24.03.2013 г.
Тел. за връзка: 0899 851 350 – Владимир Димитров


Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопасно и коректно протичане на надпреварата.
След 24.03.2013 г. е възможна промяна в групите , според постъпилите заявки.

През целия ден 31.03.2013 г. на писта „Дракон” ще има организиран ретробазар.Тук ще можете да предложите за продажба или размяна вашите автомобили, мотоциклети,мотопеди велосипеди,резервни части и аксесоари .
Reply

#2
Благодарим за предварителната и навременна информация за мероприятието.
Една кола вече е сигурна,остава и другите колеги от форума да се престрашът и включат.
Както винаги,ще очакваме всички Волво фенове на пистата.Нека се позабавляваме,независимо от резултатите.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#3
Естествено че независимо от резултатите,ние ще подкрепим нашият отбор Smile ,както и Клуба ще го подкрепи!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#4
Ще се радвам да се видим на пистата приятели ! Успех ! 8-)
Reply

#5
Няма да се ходи, next time! Smile
Reply

#6
Съжалявам, че няма да мога да дойда поради служебни задължения, затова пожелавам успех на учасниците и приятно изкарване на зрителите
Reply

#7
8-) 8-) 8-)
Валидни заявки подадени до 24.03.13 г.

1. Валентин Кангалов
Виктор Балиев
Волво 480 ЕС 2000 куб.см.
2. Стефан Карабельов
Додж Дайтона 3740 куб.см.
3. Ивайло Димитров
Иван Бориславов
Опел Кадет Ц 2000 куб.см.
4. Олег Иванов
Лъчезар Петров
Ваз 2108 1500 куб.см.
5. Стоян Еров
Ваз 2101 1600 куб.см.
6. Димитър Ненов
Христо Бабачев
Пежо 205 Рали 1300 куб.см
7. Марио Ганчев
Мартин Михов
Ваз 2103 1700 куб.см.
8. Боян Божилов
Павел Илиев
Форд Капри 2800 куб.см
9. Николай Стоянов
БМВ Е 21 2800 куб.см
10. Петър Ангелов
Мирослав Минев
БМВ 325 Е 30 2500 куб.см.
11. Милен Куртев
Никола Николов
ФВ Голф 2 2000 куб.см.
12. Николай Атанасов
Антон Пинтев
БМВ Е 28 520 2000 куб.см.
13. Нено Калъчев
Йордан Петров
Венцислав Чилингиров
Алфа Ромео 75 1750 куб.см.
14. Евгени Драгнев
ВАЗ 2108 1500 куб.см.
15. Георги Пайчев
Антон Енев
Алфа Ромео 75 2000 куб.см.
16. Георги Николов
Радослав Пеловски
ФВ 1300 1600 куб.см.
17. Явор Карастоянов
Дилян Пенчев
БМВ М3 2500 куб.см.
18. Иван Жеков
Ивелин Йотков
Мини Купър ЕС 1300 куб.см.

Промени в Регламента :
Ще има две групи стартиращи автомобили.
Първа група са автомобили до 2000 куб.см.
Втора група са автомобили над 2000 куб.см.
В двете групи ще има по два класа:
Първа група :
Клас 1 автомобили до 1700 куб.см
Клас 2 автомобили от 1700 куб.см. до 2000 куб.см.
Втора група :
Клас 1 автомобили от 2000 куб.см.до 2500 куб.см
Клас 2 автомобили над 2500 куб.см.
Reply

#8
Там сме Влади,само поръчай по добро време за публиката!
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#9
Там сме със сигурност! На R-ката и е малко рано за ретро ралита, но мисля да пораздвижа Капри- то по пистата Big Grin
Reply

#10
Колкото повече,толкова по голямо забавление за зрителите.Ще се видим на пистата,а със R - ката може да се включиш във следващият шампионат на Ендурото,за по новите машини.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)