The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да сменя ли термостата на v40 1.9tdi или да не го сменям?

#11
Колега MatZo благодаря, че ми отвори очите относно този тип коли. на Bern термостатите скъпи ли са? Когато имам време ще търся и ще ви държа в течение. Smile
Reply

#12
Ами как дали са скъпи.Аз частите ги взимам с отстъпки.Мисля,че моя струваше към 22 23лв.Но това е доставна цена по -ниска от тази на едро.Имам роднина,който се занимава с авточасти и от него само взимам.А относно погревните моя двигател е Т2 и няма такива.Гледах долу под маркучите и нямам подобно нещо.Според мен това е екстра,която се вгражда според желанието или пазара закъдеот е предназначена.Моята е била за Италия.Там темп рядко спадат под 5градуса.
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#13
Привет на колегите и от мен...
На колегата повдигнал темата ще кажа при мен как беше..
Описанието на проблема е същото. Оказа се, че преди мен (собственика) е сменян термостат. Само дето го бяха сложили без уплътнителен пръстен и описаните проблеми са налице. При смяна от моя страна с нов пак проблем - плътното уплътняване води до невъзможност за обезвъздушаване (или възд. възглавница в главата). Какво ли не опитах. Накрая сложих термостат с отверстие със съчма (за самообезвъздушаване), което спомогна още при пълнене да си реша проблема. В последствие след достигане на раб. температура на другия ден долях около 300 ml. антифриз. Според мен пишман-майстори действат по описания по-по-горе начин, но аз не им се дадох...
Успех.
Reply

#14
Колега, цената не е висока но точно Behr в Стара Загора трудно се намира в наличност.Аз не бързам, ще намеря 8-) А за тези подгревни свещи незнам дали имам и аз а и ако имам дали изобщо ще са действащи не се знае как ще разбера?????????? Да не се окажат те проблема :x ??? Idea Утре вечер ще проверя за тях.И ако им изолирам маркучите(да ги съединя с тръбичка)дали няма да духне по топло :?: Глей кви глупости пиша :? Сега някой направо пада от смях!Но така е, човек какво ли неправи за малко повече топлина! Един въпрос, за да не Ме врътнат в магаина, има ли начин да разбера, термостат на колко отваря? На котйката ли требва да го пише или има ноомер наби по ламаринките му, че не съ се заглеждал в стария?
Reply

#15
Здравей колега, градусите на които отваря термостата трябва да са набити на него. Успех с намиране на читав термостат!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#16
хахаа.Определено е забавно това предположение с байпаса.Вярно си е,че човек прави навъзможни неща,за да усети топлинка.Каквото и да правиш няма да стане Африка.Просто защото караш дизел.По това време,когато се е развивал такива са били технологиите.А дали имаш такива свещи?Представляват нещо като подгревните свещи.Същия принцип е.Просто големината сигурно е различна и дебелината.Под двата маркуа за обезвъздушаване в метален кожух като глава.Ако имаш няма какво да го мислиш,ами ги смени.Едвали този преди теб е усетил,че са те.При него е спряло да топли и той е казал,че ще я продава.Счупена и толкова Wink.А те са му смъкнали 30 40 % и е взел новия модел от МП.
Но ако имаш такова нещо със сигурност ще имаш добро парно.Много малко ще се различава от "бензинката"
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#17
Колеги благодаря за инфото на термостата. Наистина има набити цифри оказващи темп. на отваряне! Това съм го пропуснал, не обръщам внимаие, просто си мисля, че са некви серийни номера.А за свещите Tongue Tongue Tongue ЕВРИКА имам ГИ и мисля да ги сменям!Две на брой са и през металният им кожух минава маркуча за входящият антефриз към радиатора на парното! Но лесно ли се намират, дали са дотатъчно разпространени или са просто обикновенни :?: И още един глупав въпрос като ги махна, те изолирани ли са или ще текне антифриз? Все пак требва да съм подготвен! :oops: Много ми е неудобно но не съм се сблъсквал с подобен дзвер и от там идват и глупавите въпроси.

Big Grin БЛАГОДАРЕН НА ВСИЧКИ Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)