The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 проблем с главата?!?!

#1
Здравейте,
Купих си едно S60 с Д5 мотор обаче чувам че правили проблеми с главите. Това вярно ли е и ако да как мога да избегна проблема освен с продажба на колата :lol:
Поздрави
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#2
Много чуваш бре... те Д5-ците били масови като ГОУФ :lol: Аз до сега един колега не съм чул да се оплаче от нещо подобно Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
bg_tiger1978 Wrote:Много чуваш бре... те Д5-ците били масови като ГОУФ :lol: Аз до сега един колега не съм чул да се оплаче от нещо подобно Wink
+1, супер здрави двигатели..., върви обяснявай обаче че нямаш сестра Smile
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#4
anex Wrote:Здравейте,
Купих си едно S60 с Д5 мотор обаче чувам че правили проблеми с главите. Това вярно ли е и ако да как мога да избегна проблема освен с продажба на колата :lol:
Поздрави

без майтап кажи какво си чувал за главите на D5, че сериозно ме притесни :roll:
п.п. майтап бре - нема такъв двигател ... а и самата ти питанка е малко несериозна - хвърлил си маса пари и сега ше продаваме заради слухове :mrgreen:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Имам 3 камиона ВолвоЛ, оценил съм ги като здрави и по тази причина взех и кола Волво. Вчера се чух с един продавач на авточасти втора ръка и той каза, че доста се търсили глави на Д5 и направо паднах под масата. Чудя се дали има сисъл и дали попите ще понесат сепаратор вода/нафта както при камионите. Не ми се правят дюзи а в нашето гориво няма да ви казвам колко водица има. На всеки камион имам подобна инсталация, вижте за какво говоря: <!-- m --><a class="postlink" href="http://fluida-bg.com/products/systems-for-fuels-and-oils/accessories/clear-captor-filter/">http://fluida-bg.com/products/systems-f ... or-filter/</a><!-- m -->
Това определено удължава доста живота на дюзите.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#6
anex Wrote:Имам 3 камиона ВолвоЛ, оценил съм ги като здрави и по тази причина взех и кола Волво. Вчера се чух с един продавач на авточасти втора ръка и той каза, че доста се търсили глави на Д5 и направо паднах под масата. Чудя се дали има сисъл и дали попите ще понесат сепаратор вода/нафта както при камионите. Не ми се правят дюзи а в нашето гориво няма да ви казвам колко водица има. На всеки камион имам подобна инсталация, вижте за какво говоря: <!-- m --><a class="postlink" href="http://fluida-bg.com/products/systems-for-fuels-and-oils/accessories/clear-captor-filter/">http://fluida-bg.com/products/systems-f ... or-filter/</a><!-- m -->
Това определено удължава доста живота на дюзите.
То хубаво това, ама как ще го сложиш на CR двигател?
btw ... при колите има утайник на нафтата при филтъра и той върши тази работа, иначе като стар камионждия би трябвало да знаеш, че животът на помпа, дюзи и мотор се удължава само по един начин, освен избягване на студен старт с печка - с масло в нафтата Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
anex Wrote:Здравейте,
Купих си едно S60 с Д5 мотор обаче чувам че правили проблеми с главите. Това вярно ли е и ако да как мога да избегна проблема освен с продажба на колата :lol:
Поздрави

Много правялно си чул колега, тези които не се интересуват те не са го чули !!! Проблемите се следните ; чупат се леглата на повдигачите, поради къква причина не знам, най-вероятно от не редовна смяна на масло, при смяна на масло е хубаво са се слага такова къкво то го дават, за този мотор 0-30 или 5-40. Другото което е, чупи кобилици вв следствие на блокирал повдигач, чупи петите на разпределителните валаве и съответно криви валовете, и най-лошото е че те са кухи и нямат изправяне. Като цяло, да корави двигате ли са, мощни и икономични, но си искат своето. Дано съм бил полезен. Пожелавам безаварийно каране !!! Big Grin
Reply

#8
jonkata_01 Wrote:
anex Wrote:Здравейте,
Купих си едно S60 с Д5 мотор обаче чувам че правили проблеми с главите. Това вярно ли е и ако да как мога да избегна проблема освен с продажба на колата :lol:
Поздрави

Много правялно си чул колега, тези които не се интересуват те не са го чули !!! Проблемите се следните ; чупат се леглата на повдигачите, поради къква причина не знам, най-вероятно от не редовна смяна на масло, при смяна на масло е хубаво са се слага такова къкво то го дават, за този мотор 0-30 или 5-40. Другото което е, чупи кобилици вв следствие на блокирал повдигач, чупи петите на разпределителните валаве и съответно криви валовете, и най-лошото е че те са кухи и нямат изправяне. Като цяло, да корави двигате ли са, мощни и икономични, но си искат своето. Дано съм бил полезен. Пожелавам безаварийно каране !!! Big Grin
След 500 000 км няма какво да се желае повече ... примерно :mrgreen:
За подходящото масло съм съгласен, т.к. неподходящото, би правило нагар и следователно е възможно задържане и чупене.
Другият вариант е по-горният - при умора на материала след доста хиляди км ... но никой не прави вечни мотори в днешно време, дори и ВОЛВО Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
jonkata_01 Wrote:Много правялно си чул колега, тези които не се интересуват те не са го чули !!! Проблемите се следните ; чупат се леглата на повдигачите, поради къква причина не знам, най-вероятно от не редовна смяна на масло, при смяна на масло е хубаво са се слага такова къкво то го дават, за този мотор 0-30 или 5-40. Другото което е, чупи кобилици вв следствие на блокирал повдигач, чупи петите на разпределителните валаве и съответно криви валовете, и най-лошото е че те са кухи и нямат изправяне. Като цяло, да корави двигате ли са, мощни и икономични, но си искат своето. Дано съм бил полезен. Пожелавам безаварийно каране !!! Big Grin
Точно за този проблем се интересувам как да избегна. Знам, че главите с проблемни и не искам да го мисля. Колта е на 95 000км към момента и се интересувах какво се прави срещу този проблем. Но за да се счупят леглата на повдигачите това означава, че мотора не е домислен нещо. Не очаквах това от Волво и се чуствам прецакан. Жалко, че го разбрах след като взех колата.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#10
anex Wrote:
jonkata_01 Wrote:Много правялно си чул колега, тези които не се интересуват те не са го чули !!! Проблемите се следните ; чупат се леглата на повдигачите, поради къква причина не знам, най-вероятно от не редовна смяна на масло, при смяна на масло е хубаво са се слага такова къкво то го дават, за този мотор 0-30 или 5-40. Другото което е, чупи кобилици вв следствие на блокирал повдигач, чупи петите на разпределителните валаве и съответно криви валовете, и най-лошото е че те са кухи и нямат изправяне. Като цяло, да корави двигате ли са, мощни и икономични, но си искат своето. Дано съм бил полезен. Пожелавам безаварийно каране !!! Big Grin
Точно за този проблем се интересувам как да избегна. Знам, че главите с проблемни и не искам да го мисля. Колта е на 95 000км към момента и се интересувах какво се прави срещу този проблем. Но за да се счупят леглата на повдигачите това означава, че мотора не е домислен нещо. Не очаквах това от Волво и се чуствам прецакан. Жалко, че го разбрах след като взех колата.
Аз си мисля, че се вкарваш в излишен филм Wink
Ако наистина е на 95 000 км, то тогава ти остава много до разваляне на колата или много малко ... зависи от теб Wink
Слагай препоръчаните от производителя масла, спазвай сервизните интервали, сипвай нормално гориво (то вече не знам къде е хубаво и къде не, но пак са останали места с хубава нафта) и не се притеснявай за колата. Ако си очаквал да издържи над 1 млн. км ... може и да стане, но преди това ще ти писне самата кола и ще я смениш.
В немския форум има D5, които са напънати до 200-220 к.с., карат ги яко по аутобаните и са над 300-400 000 км. Нямат оплакване откъм глави или нещо друго, но си сменят редовно консумативите и не се циганят за цената на маслата. D5 се препоръчва с 0w30 в момента, със спецификация А5, а обикновено литър е над 30 лв. Като сложиш евтино от 10 лв., евтини филтри и съмнителна нафта ... е тогава няма кой от инженерите на ВОЛВО да ти е виновен :mrgreen:
п.с. Качи малко снимки да я видим тази "специална" кола, дето щяла да си спука главата :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)