The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4ХХ 16V!

#1
Здравейте колеги! Искам да разнищим тая тема - някой посмявал ли е да си помисли за този вариант (виж заглавието)?!? Знам, че цилиндър-буталната група на наще волва е същата като на рено 19 (за 1.7 двигателя говоря), само че има едни много лоши рена 19 16V дето са по 140 коня. Та човек като събере 2+2 и получава... едно много, много лошо волво!

Хайде да ви видя сега майсторите! :lol:
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
Reply

#2
Здравейте колеги! Искам да разнищим тая тема - някой посмявал ли е да си помисли за този вариант (виж заглавието)?!? Знам, че цилиндър-буталната група на наще волва е същата като на рено 19 (за 1.7 двигателя говоря), само че има едни много лоши рена 19 16V дето са по 140 коня. Та човек като събере 2+2 и получава... едно много, много лошо волво!

Хайде да ви видя сега майсторите! :lol:
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
Reply

#3
Аз съм се замислял и съм разпитвал но майсторите са категорични че това няма да стане защото имало изменения в блоковете умишлено. Например маслената магистрала е изместена и тем подобни.Аз лично не съм правил съпоставка на двете глави на живо но ти ако имаш възможност да сравниш двете глави ще разбереш дали става или не.
Reply

#4
Аз съм се замислял и съм разпитвал но майсторите са категорични че това няма да стане защото имало изменения в блоковете умишлено. Например маслената магистрала е изместена и тем подобни.Аз лично не съм правил съпоставка на двете глави на живо но ти ако имаш възможност да сравниш двете глави ще разбереш дали става или не.
Reply

#5
nixi Wrote:Здравейте колеги! Искам да разнищим тая тема - някой посмявал ли е да си помисли за този вариант (виж заглавието)?!? Знам, че цилиндър-буталната група на наще волва е същата като на рено 19 (за 1.7 двигателя говоря), само че има едни много лоши рена 19 16V дето са по 140 коня. Та човек като събере 2+2 и получава... едно много, много лошо волво!

Хайде да ви видя сега майсторите! :lol:

Направо сменяй двигателя, щом не може само главата Big Grin
Reply

#6
nixi Wrote:Здравейте колеги! Искам да разнищим тая тема - някой посмявал ли е да си помисли за този вариант (виж заглавието)?!? Знам, че цилиндър-буталната група на наще волва е същата като на рено 19 (за 1.7 двигателя говоря), само че има едни много лоши рена 19 16V дето са по 140 коня. Та човек като събере 2+2 и получава... едно много, много лошо волво!

Хайде да ви видя сега майсторите! :lol:

Направо сменяй двигателя, щом не може само главата Big Grin
Reply

#7
Пфф, лоша работа! Напълно възможно е да е изместена маслената магистрала, жалко. Все пак ще се поровя и ще направя малко проучване, дано изникне нещо положително. Иначе ако трябва да се сменя целия двигател, то ще се сменят и инсталации и т.н. - тогава по-добрия вариант ми се стори B230FT :wink:
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
Reply

#8
Пфф, лоша работа! Напълно възможно е да е изместена маслената магистрала, жалко. Все пак ще се поровя и ще направя малко проучване, дано изникне нещо положително. Иначе ако трябва да се сменя целия двигател, то ще се сменят и инсталации и т.н. - тогава по-добрия вариант ми се стори B230FT :wink:
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R
Reply

#9
Аз съм с 1.7 карбураторен мотор (май от R21) и в момента карам с глава от R5 - 1.7 моноинжекцион. Има малки разлики в разстоянието между шпилките за всмукателния/изпускателния колектори, съвсем леки разлики по охладителната система и това май беше - при мен модването не беше трудно - леко пилене на фланците на колекторите и махнах един тройник преди радиатора на парното.
Reply

#10
Аз съм с 1.7 карбураторен мотор (май от R21) и в момента карам с глава от R5 - 1.7 моноинжекцион. Има малки разлики в разстоянието между шпилките за всмукателния/изпускателния колектори, съвсем леки разлики по охладителната система и това май беше - при мен модването не беше трудно - леко пилене на фланците на колекторите и махнах един тройник преди радиатора на парното.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)