Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Колеги, ако някой има представа къде мога да открия спортно окачване за Волво V40 97-ма година да сподели ! Спортни пружини и все такива глезотии да помогне в търсенето, не е задължително да са нови, може и втора ръка.Гледах из няколко сайта, но много надути ми се струват цените. Ако някой ги има в излишък или пък може да бутне едно рамо в търсенето ще съм много доволен ! Благодаря предварително !
Posts: 93
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Колега,свали си пружините на колата,скьси ги с една навивка,купи си газови амортисьори с нужната дьлжина и ето ти спортно окачване и друскаща кола!
Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Това с пружините съм го правил преди един месец, но на Vectra. Да ти кажа добива някакъв вид, но не бих си го причинил на Волвото. Ако е за Опел съм съгласен, те и без туй са кошници и не пречи . Целта ми е като се прави нещо да е качествено, все пак го правя на КОЛА, не на каруца, не смяташ ли така? Благодаря са адекватния отговор все пак ! (bow)
Posts: 93
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
И да си купиш спортни пружини ,ефектьт ще бьде все сьщият по "хубавите" ни пьтища,колега-друсаща каруца,независимо от марката на колата!
Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Така е колега, спор няма. Но лично аз мисля, че Волво е много по-добре в това отношение от много други марки коли, но както и да е. Ще почакам, ако изпадне нещо..добре дошло, ако не ще си направя сметка на джоба и ще взема нещо ново. В краен случай си взимам друг комплект пружини и амортисьори и започва ''домашен тунинг'' ! Ако пък не ми хареса си слагам старият комплект и всичко е ОК. Лично аз съм ''запалянко'' темата за окачване, спойлери и т.н. и мисля да си направя колата, така че да ми е КЕФ на окото. А що се отнася до вървене и к.с. под капака си имам достатъчно - 140 ! Достатъчни са ми за сега ! Но ако все пак някой има информация не само за окачване, но и за други глезотии по външния вид на в40, нека споделя ! Благодаря
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
emg07 Wrote:И да си купиш спортни пружини ,ефектьт ще бьде все сьщият по "хубавите" ни пьтища,колега-друсаща каруца,независимо от марката на колата! Не е задължително всяко ниско окачване да бъде спортно
Има къси пружини, които свалят колата, но не променят комфорта значително.
Това, което му предлагаш с амортисьорите е по-вероятно да му стане колата като каруца ... но и за това има решение
Хубави ниски пружини с едни регулиращ се комплект на Билщайн или др. реномирана марка, ще направят колата ниска, по-стабилна и ще запазят максимално комфорта, но ще излезе на колегата над 2000 лв. ... дали си заслужава?
За евтини варианти ... ти си му предложил флекса :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
И аз го обмислях този вариант с ниските пружини, струва ми се не толкова зле. Колега,имаш ли представа къде се намират такива пружини, а пък това с флекса е крайният вариант !!
Posts: 93
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Другият вариант е да си сложи само регулиращи налягането амортисьори и системата,кьм тях!Това е истината за комфорт и стабилност,според настилката и скороста но тези играчки,сьщо струват доста парички!
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Има и други изпитани варианти.Погледни сайта,който ще ти посоча по долу.Ориентирай се в производителя и има много негови вариянти,за които да прочетеш в сайтовете по тунинг.
.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tomsmotorsport.de/Suspension-technic/Sport-shock-absorbers/Koni/Volvo/Volvo-S40V40:::1637_7762_76272_76332_76334.html">http://www.tomsmotorsport.de/Suspension ... 76334.html</a><!-- m -->
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Благодаря, колеги за активното ви включване в темата ми ! Що се отнася до сайта, колега ще погледна за какво става дума.. идеята не е лоша !!
Имам един въпрос, някой може ли да ми отговори, дали ако срежа пружините с една навивка (примерно) и ги кача пак на същите амортисьори, скъсените пружини ще окажат ли влияние върху амортисьора ?! С това имам в предвид (дали ще нарушат хода му, следователно да не стане нищо от него след това, тъй като са газови амортисьорите, току виж изпуснат или някакъв друг проблем, знам ли ! Ако някой има отговор на този въпрос, да сподели ! Благодаря !
|