03-16-2013, 01:35 PM
Здравейте колеги!
Та.. като за начало, да споделя, че това е най-лошото тримесечие за мен, щом се стигна до там и да си продавам колата..
След като годината ми започна със операции, малко след което ме уволниха, защото имах болничен, се случиха няколко катастрофи (без и със шофьор в колата) и просто всичко ми е тръгнало назад. В общи линии, искам да си намаля разходите, и по възможност да изкарам някой лев.
Така де, вас това може и да не Ви интересува, но всеки има някакъв мотив когато прави нещо, това е моя.
Напоследък ми се случиха много лоши неща с колата, и вече съм решил да я продавам..
След всичко което успя да ми се случи докато не карах колата , не мисля, че тази кола трябва да я имам повече в мое притежание, и я продавам.
Историята на колата.. регистрирана на мое име Първи Август миналата година, беше закупена за да я използвам като "служебен автомобил" - просто другите коли са ми по-спортни, и тази трябваше да е по-издръжлива за дълъг път и по-надеждна.
За интервала от тогава до сега успях да й навъртя около 20 хиляди километра (не съм сигурен точно) , като масло и прочие е сменявано вече 2 пъти, двигателя работеше до последно на пушка.. просто не мога да коментирам. Сега от доста време не е работил, използвам акумулатора в една друга кола, и в общи линии - седи си..
Ремъци и ролки - сменявани, не мога да кажа преди какъв интервал от време.
Малко детайли за сегашното положение на колата :
Попринцип колата е удар от дясно, т. като едно Фиатче Браво много хубаво се удари в мен. От Бравото нищо няма, карах колата близо месец без проблеми (след удара) и нямаше никаква разлика в поведението.
Щетите бяха изкривен капак, калник и ожулена броня. Липсва ми десния фар и мигач, като имам (надявам се все още някъде е на разположение) десен мигач, но със счупени щипки.
Колата, както съм написал в заглавието е 2.5 TDI , 5 цилиндров. Д5252 Т.
Много доволен двигател, никога не съм имал проблеми с него, единственото с турбината малко, като в последствие всички проблеми бяха отстранени.
Ходова част и прочие - много добре. Бях сменил повечето неща преди да ме връхлетят всички тези проблеми..
Поради липсата на възможност не мога да снимам колата в момента, но в скоро време ще е.
Ето така изглеждаше преди удара и куп други намеси ..
И де да знам.. всичко е за продажба, но съм склонен по възможност да я продам цялата на куп, ако не провървят нещата - евентуално на части.
Цена за протокола : 1 лев.
Всичко подлежи на дискусия, надявам се ако имате нещо в предвид да питате, ако знаете някой който изкупува коли за части и би имал интерес , също бих се радвал. Просто много лошо ми се събра, и искам да се отдръпна малко от проблемите.
Колата е в движение. Малък и голям талон. Гражданската на вноски, мисля, че е до другия месец.
И така.
Петър Захариев, телефон за връзка : 0886 95 43 58
Та.. като за начало, да споделя, че това е най-лошото тримесечие за мен, щом се стигна до там и да си продавам колата..
След като годината ми започна със операции, малко след което ме уволниха, защото имах болничен, се случиха няколко катастрофи (без и със шофьор в колата) и просто всичко ми е тръгнало назад. В общи линии, искам да си намаля разходите, и по възможност да изкарам някой лев.
Така де, вас това може и да не Ви интересува, но всеки има някакъв мотив когато прави нещо, това е моя.
Напоследък ми се случиха много лоши неща с колата, и вече съм решил да я продавам..
След всичко което успя да ми се случи докато не карах колата , не мисля, че тази кола трябва да я имам повече в мое притежание, и я продавам.
Историята на колата.. регистрирана на мое име Първи Август миналата година, беше закупена за да я използвам като "служебен автомобил" - просто другите коли са ми по-спортни, и тази трябваше да е по-издръжлива за дълъг път и по-надеждна.
За интервала от тогава до сега успях да й навъртя около 20 хиляди километра (не съм сигурен точно) , като масло и прочие е сменявано вече 2 пъти, двигателя работеше до последно на пушка.. просто не мога да коментирам. Сега от доста време не е работил, използвам акумулатора в една друга кола, и в общи линии - седи си..
Ремъци и ролки - сменявани, не мога да кажа преди какъв интервал от време.
Малко детайли за сегашното положение на колата :
Попринцип колата е удар от дясно, т. като едно Фиатче Браво много хубаво се удари в мен. От Бравото нищо няма, карах колата близо месец без проблеми (след удара) и нямаше никаква разлика в поведението.
Щетите бяха изкривен капак, калник и ожулена броня. Липсва ми десния фар и мигач, като имам (надявам се все още някъде е на разположение) десен мигач, но със счупени щипки.
Колата, както съм написал в заглавието е 2.5 TDI , 5 цилиндров. Д5252 Т.
Много доволен двигател, никога не съм имал проблеми с него, единственото с турбината малко, като в последствие всички проблеми бяха отстранени.
Ходова част и прочие - много добре. Бях сменил повечето неща преди да ме връхлетят всички тези проблеми..
Поради липсата на възможност не мога да снимам колата в момента, но в скоро време ще е.
Ето така изглеждаше преди удара и куп други намеси ..
И де да знам.. всичко е за продажба, но съм склонен по възможност да я продам цялата на куп, ако не провървят нещата - евентуално на части.
Цена за протокола : 1 лев.
Всичко подлежи на дискусия, надявам се ако имате нещо в предвид да питате, ако знаете някой който изкупува коли за части и би имал интерес , също бих се радвал. Просто много лошо ми се събра, и искам да се отдръпна малко от проблемите.
Колата е в движение. Малък и голям талон. Гражданската на вноски, мисля, че е до другия месец.
И така.
Петър Захариев, телефон за връзка : 0886 95 43 58