The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали след работа на газ Волво В40 БРЦ

#1
Здравейте колеги! След дълго ходене по мъките и около 100 часа четене в интернет реших да разчопля сам под капака. Двигателя е 1.8 бензин с BRC пълна инжекция.Проблема е следния: След работа на газ паленето е със страшна клизма. Понеже инжекциона пали винаги на бензин , не съм имал никакви съмнения в газовата система.Прегледах изправноста на горивния регулатор но, той се указа здрав. Двигателя имаше симптомите на задавен, палеше след около 5-6 секунди въртене.
Докато работи на газ, извадих маркучето което идва от изпарителя взима вакум от колектора до дросела и установих че от него духа газ която напрактика влиза в смукателните колектори. След гасене на двигателя газта продължава още около 15 сек. което е достатъчно да измести кислорода от там и следващото палене да е доста трудно.
Не разбирам от работата и устройството на изпарителя и незнам дали е нормално от въпросното маркуче да излиза газ. Мисля че не е. Подлежи ли на ремонт този изпарител или трябва да се сменя с нов? И ако са някави скъсани мембрани то продават ли се нови и дали това може да се направи в не лабораторни условия?
[Image: wakum.jpg]
[Image: isparitel.jpg]
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#2
Пробвай преди да загасиш да поработи малко на бензин. Целта е да "изсмуче" газта след изпарителя. Би трябвало следващото палене да е ОК.
Ама щом казваш, че мирише на газ според мен ти е спукана мембраната и от там пълни с газ колектора.
Виж къде има сервиз на БРЦ и ги питай може и по телефона. Ако не си търси сам ремонтен комплект за изпарителя ама после пак ще стигнеш до сервиза на БРЦ за да я донастроят.
Reply

#3
Quote:Пробвай преди да загасиш да поработи малко на бензин. Целта е да "изсмуче" газта след изпарителя. Би трябвало следващото палене да е ОК.
Благодаря! Това съм го пробвал, така карам сега но мисля че ще гори повече от нормалното а и ми се стува стана по муден мотора , мощноста му падна.

Не се ли самонастройва изпарителя за инжекцията? До колкото знам при инжекционите всичко се управлява от компютъра на газовата. Ако взема нов изпарител, и той ли ще има нужда от настройка?
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#4
Изпарителя не се самонастройва,а се настройва!
За този модел изпарител, ако не се бъркам, делта Р го дават 2500mBar /за лот от 3DD нагоре/ а твоят ако се съди от снимки май е 5DG.
После пак ще ти трябва сервиз на БРЦ за да ти настроят делта Р, и да я проверят как работи. До тогава според мен е най- добре да я караш само на бензиин
за да си оправи корекциите. Може би за това сега ти се струва по мудна защото изпуска газ.
Ако ще му сменяш мембраните сам това сигурно ще ти помогне:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.remixbg.com/Documentation/Documents/Gazovi%20uredbi/BRC/Rev_GeniusM_FM260002-1_en.pdf">http://www.remixbg.com/Documentation/Do ... 2-1_en.pdf</a><!-- m -->
Успех!
Reply

#5
Днес се здобих със комплект мембрани и уплънмения за редуктора, разглобих го и почистих добре всички джуджавки ( толко гняс на едно място не бях виждал). След почистването забелязах на няколко места по вътрешната планка малки язвички на места където контактува гумената гарнитура, тогава си помислих че начинанието ми е обречено. Зглобих всичко , след монтирането запали на бензин но след като превключи на газ поработи около 30-40 секунди оборотите паднаха и изгасна. При 2 опит със форсиране от ауспуха започна да излиза пара. Спроред мен влиза антифриз в газта. Незнам да пробвам ли с още едно разглабане и евентуално силикон или нещата вървят към нов редуктор? И ако се стигне до смяна с нов какъв да избера? До момента редуктора е Вакуумен и нямах оплаквания ,но чета разни мнения че е по добре Елекртически редуктор. Ако избера електрически, ще трябва ли да променям нещо друго като ключето примерно или мога да го захраня от захранването на газовия клапан преди редуктора?

П.П. Интересно как антифриза влиза в газта при положение че налягането на газта е по-голямо?
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#6
Според мен единственият начин да вкарва антифриз е през мъркуча за вакуума/този дето си го означил на първата си снимка/. Извади го и запали колата виж дали ще се появи антифриз от него, ако да лошо, ще трябва да търсиш нов изпарител. Ако при изваден мъркуч не тече/сълзи/капе охл. течност. Тогава при изваден мъкуч на вакуума/но затапи откъм смукателния колектор/ опитай да я запалиш и като загрее до раб. температура опитай да превключиш на газ виж дали работи на газ.Да не би изпарителят ти да работи на ниско налягане/като си го разглобил настройката му е изчезнала/опитай да завиеш регул. винт с един два оборота/намира се под черната капачка на изпарителя от втората снимка/. Сигурен ли си, че си сглобил както трябва изпарителя? Да не би да се е събрал конденз в гърнето, и като си форсирал да се е разпушила??? Ел. изпарител не търси. Той е за конвенционални уредби. Твоят е предназначен да държи голямо налягане,и с друг инжекциона няма да работи. Копчето няма как да го преправиш! То служи само за индикация на нивото на газта в бутилката и избора на гориво. Всичко останало се управлява от ЕКУ на газовият инжекцион.
Reply

#7
На маркуча за вакуума е чисто. Антифриза или нещо което прилича на гъзта кафява пяна излиза от маркуча за газта който влиза във филтъра преди инжекторите. Не ми се струваше логично от камера с по-ниско налягане да влезе антифриз в камера с по-високо налягане но белята е станала за времето в което двигателя е работил на бензин докато загрее и отвори ел. клапана от бутилката, до този момент в редуктора нее имало газ. Би трябвало при това положение ако се задържи работата на газ, да започне обратен процес , вкарване на газ в охладителната система което ще ми попука маркучите. Днес ще се пробвам пак да видя какво мога да измисля.Проблема сега е под мембраната , там има една метална плочка с гумена гарнитура, по периферията на плочката има ръбче което при стягане на вътрешният ред болтове на капака се врязва в мембраната и гарнитурата, така изолира газовата от охладителната част. Това ръбче на няколко места е корозирало. Ако има вариант това да се уплътни със силикон и яко стягане да го направя но ме притеснява ако изпусне пак да не повреди инжектори и маркучи на охлаждане.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)