The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Не ме жали, ще те надживея!"

#11
marto4kata Wrote:Това ХС70, което затъна в преспа сняг пред нас си беше с 4 нови зимни гуми, тъй като е фирмено и всичко се изпълнява в МП. За калта и видеото клоня да съм съглесен, но за това което съм видял с очите си, няма как да ме разубедите Smile

Относно губенето на стойността - ОК, за нашия пазар е (+), но за Волво и техните пазари е много голям (-), защото никой няма да предпочете да си купи нова кола, която ще се обезцени със скоростта на светлината и ще е назад с парите, пред това да си купи друга марка от подобен клас и след 3 години да я продаде с по-малка загуба. Още повече, че S80 хич не е евтино, като ново... Т6 Executive 304hp е 119.670лв. с ддс, а Audi A6 с най-големия стандартен двг. 3.0TFSI 310hp е 113.576лв. с ддс. Веднага ще кажете къде е Executive, къде е А6, както и за всеки влак си има пътници, но фактът, че Ауди е с най-високи продажби за 2012 според мен говори достатъчно. Ако имах парите и стоях пред дилемата чисто ново S80 или А6, щях да избера А6...
http://www.volvocars.com/bg/Documents/pr...ts/s80.pdf
http://www.audi.bg/files/bg/element/file...ad/779.pdf

Както написах по-горе - обичам марката Волво, но има някои неща, за които трябва да сме обективни, в частност - Волво не е черешката на тортата. Smile


Зарежи продажбите. Седни в едното и в другото и виж разликите. Wink
Reply

#12
Не очаквайте качеството което го е имало преди десетилетие да го има и сега.
В консуматорския свят в който живеем цената е господар. Цената коли, беси, определя, продава, купува и т.н.
Конструктора на едно изделие трябва да се съобразява с цена, цена и пак цена а през същото време чудовището Deathline му диша в врата:
   
Другото определящо нещо е дизайна. Сяда дизайнера рисува някакво безумие и после конструктора му побелява главата докато завре в това нещо автомобил.
В момента се боря да събера една платка в някакво дизайнерско безумие(пластмасова кутия), заради което платката която правя няма нито един прав ъгъл и има форма като на круша. :evil:
На всичкото отгоре и височината на компонентите не трябва да е повече от 5мм защото няма да може да се затвори капака. :roll:


Затова хич да не ви учудват подобни безумия като за да си смениш крушката на фара трябва да свалиш предната броня.
Reply

#13
marto4kata Wrote:Това ХС70, което затъна в преспа сняг пред нас си беше с 4 нови зимни гуми, тъй като е фирмено и всичко се изпълнява в МП. За калта и видеото клоня да съм съглесен, но за това което съм видял с очите си, няма как да ме разубедите Smile

Относно губенето на стойността - ОК, за нашия пазар е (+), но за Волво и техните пазари е много голям (-), защото никой няма да предпочете да си купи нова кола, която ще се обезцени със скоростта на светлината и ще е назад с парите, пред това да си купи друга марка от подобен клас и след 3 години да я продаде с по-малка загуба. Още повече, че S80 хич не е евтино, като ново... Т6 Executive 304hp е 119.670лв. с ддс, а Audi A6 с най-големия стандартен двг. 3.0TFSI 310hp е 113.576лв. с ддс. Веднага ще кажете къде е Executive, къде е А6, както и за всеки влак си има пътници, но фактът, че Ауди е с най-високи продажби за 2012 според мен говори достатъчно. Ако имах парите и стоях пред дилемата чисто ново S80 или А6, щях да избера А6...
http://www.volvocars.com/bg/Documents/pr...ts/s80.pdf
http://www.audi.bg/files/bg/element/file...ad/779.pdf

Както написах по-горе - обичам марката Волво, но има някои неща, за които трябва да сме обективни, в частност - Волво не е черешката на тортата. Smile


Колега потдържал ли си Ауди .
По стечение на обстоятелствата ми се налага/зетя кара 100-тица/.като се наложи нещо да се прави реве с крокодилски сълзи.
И не ходи на сервиз да плаща за труд.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#14
Audi не е по-добро от Волво по никой основен показател. Има една съществена ралзика Ауди имат много повече пари от Волво и с годините комплексарите на запад, а и на изток продължават да не искат да си отворят очите и най- после да проумеят тази малка истина.

За качеството на новите Волва мога да споря със всеки! Да интериорите са от рециклирана пластмаса и кожените салони не са от тази кожа, както през 80-те, но едно нещо не може да се отрече - безопасността на новите коли сравнение със старите! Новите Волва може да са малко по- чупливи, но това е единствено поради многото електроника иначе двигателите са си същите такива, надеждни достигащи до 1 милион километра. Радва ме също факта за елегантността на новите Волва, които не са квадратни кутии както в миналото. За мен марката крачи с големи крачки напред и ако искате революция погледнете V60 plug in hybrid- а, който е първия истински дизел хибрид и вижте характеристиките му, тогава повечето от вас ще престанат дори да си мислят, че такива като Ауди въобще съществуват!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#15
JMI Wrote:Здравейте,

мотото на Волво (Не ме жали, ще те надживея). И смятате ли, че Волвата, които карате днес заслужават това мото?

Както каза един съфорумец навремето: Ами ще ме надживее, ако не спре да ми скъсява живота с тея проблеми дет ги прави Big Grin аз смятам, че ламарините и чат пат двигателите може, ама всичко останало.....
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#16
В нова А6 не съм сядал но в А5 съм, която е подобна на размери вътре - еми не беше по-зле от Волво в никакъв случай.
В най-новата ес80, в която съм сядал беше през 2009 (не знам дали има промени от тогава) и като изключиме всичките лачении, ламБички и глезотии и сравним само комфорта на седене и усещане - мойта ес80 ми е по-удобна, седалката ми е по-голяма, самата кола е по-просторна и широка.

Към колегата nikistk - първата ми кола беше Ауди 80. Баща ми го кара преди мене 7 години, след това аз - 2, с тотал изминати км. от нас 100хил. Като я купихме показваше 142хил., но само тя си знае на колко е... На тая кола няма какво да и се развали. Сменили сме само предни амортисьори (и те са някакви смешни цифри), гумички на клапаните и някакъв датчик на делкото. Другото е само консумативи и бензин. Това ест не може да се сравнява с "новата" ми кола, защото са много различни поколения и класове. Една А6 от 2001 (особено 2.5 V6 tdi :mrgreen: ) сиг. щеше да ме вкара в много големи приключения....

Но нека се върнем на темата - самият факт, че успешни (в миналото) марки фалират, си има причини. Ето например СААБ е пълна боза в момента, пак китайци, пак разни "революционни идеи"....
2001 S80
Reply

#17
Tisho Wrote:
marto4kata Wrote:Това ХС70, което затъна в преспа сняг пред нас си беше с 4 нови зимни гуми, тъй като е фирмено и всичко се изпълнява в МП. За калта и видеото клоня да съм съглесен, но за това което съм видял с очите си, няма как да ме разубедите Smile

Относно губенето на стойността - ОК, за нашия пазар е (+), но за Волво и техните пазари е много голям (-), защото никой няма да предпочете да си купи нова кола, която ще се обезцени със скоростта на светлината и ще е назад с парите, пред това да си купи друга марка от подобен клас и след 3 години да я продаде с по-малка загуба. Още повече, че S80 хич не е евтино, като ново... Т6 Executive 304hp е 119.670лв. с ддс, а Audi A6 с най-големия стандартен двг. 3.0TFSI 310hp е 113.576лв. с ддс. Веднага ще кажете къде е Executive, къде е А6, както и за всеки влак си има пътници, но фактът, че Ауди е с най-високи продажби за 2012 според мен говори достатъчно. Ако имах парите и стоях пред дилемата чисто ново S80 или А6, щях да избера А6...
http://www.volvocars.com/bg/Documents/pr...ts/s80.pdf
http://www.audi.bg/files/bg/element/file...ad/779.pdf

Както написах по-горе - обичам марката Волво, но има някои неща, за които трябва да сме обективни, в частност - Волво не е черешката на тортата. Smile


Зарежи продажбите. Седни в едното и в другото и виж разликите. Wink


Ти хубаво си предложил ценовите листи, но да оточним дали ти гледаш базовите цени?

Защото Волвото D5 / 215 к.с., Auto е с базова цена 86,270 лв, докато Ауди A6 Limousine 3.0 TDI multitonic® цена 97 397
това са повече от 10 000 лева разлика, за практически по лошата кола :o !!!!
Ако започнем да слагаме екстрите, които при Ауди без особенна причина са два пъти по -скъпи разликата ще отиде до над 20 000 лева и тогава няма какво да си говорим!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#18
Базовата цена е много относителна, затова гледам най-голям бензинов двигател със стандартно оборудване, защото те са "екстраджийските" модели... Погледни Д2 може и за няма и 70хил. лв. да си купиш.... ама би ли си купил ес80 115к.с.?
2001 S80
Reply

#19
Аз най- вероятно не, но затова ти направих сравнение с това, което аз бих си купил, D5 и разликите са огромни около 20 000 лева, което е страшно много при полужение, че практически Ауди не може да предложи нищо повече за тази огромна ценова разлика!
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)