The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бушон за запалка/12V на 2006 V70

#1
Спря да ми работи запалката и искам да изключа възможността за изгорял бушон, но не мога да го открия. В разни чужди форуми четох, че е номер 13 от тези встрани на таблото и е 15А, но при мен там пише, че е за телефон 5А, и действително има бушон 5А, който е здрав. Колата обаче няма телефон ... На диаграмата никъде не пише нещо като запалка или 12V. Единственото двусмислено е аксесоари, но и там бушонът е здрав. Знаете ли със сигурност кой е бушонтът? В схемите за бушоните под капака и в багажника също няма нищо подобно, но и май не му е там мястото така или иначе.
Reply

#2
Wink прегледай тук <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=19790&p=171736&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80+%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8#p171736">viewtopic.php?f=29&t=19790&p=171736&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80+%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8#p171736</a><!-- l -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
На кутията с бушоните няма ли описание ? Може да го щракнеш и ще го мислим.
Reply

#4
Ами ето - в тази книжка също пише бушон 13 вътре в купето от ляво, 15А. При мен там върху капака пише телефон - 5А. Бушонът е здрав, 5А, колата няма телефон. Утре ще снимам какво пише на панела, но съм в шах ...
Reply

#5
Според тази схема телефона е на 29, а на 13 е запалката.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_v70/01v70_08a.htm#pg108">http://new.volvocars.com/ownersdocs/200 ... .htm#pg108</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
И нея я гледах преди да започна темата. Досега такова несъответствие не ми се е случвало.
Reply

#7
Ето и снимките (не знам защо се завъртяха сами) на капачето с етикета и самите бушони. Пак казвам - колата няма телефон ...

   

   
Reply

#8
След като си оправиш бушона си прегледай самата запалка дали не е прегоряла някъде и да започне постоянно да ти гори бушона. Така беше при мен на 40ката.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#9
Четох за проблем като твоя в друга тема (вероятно е била твоята), но първо трябва да установя кой е бушонът. Навсякъде пише, че е номер 13, но както се вижда от снимката при мен не е. Дори и да беше, бушон 13 при мен е здрав, а освен това го сменях с друг (същия ампераж) и пак същия резултат.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)