This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ел. Ловато замяна с вакуумно такова
#1
поради честите проблеми с изпарителя си реших да го разкарам.на повече от 11 години е и често губи настройките си.имам вакуумно Ловато работило около 30 х. Км.дали да взема мембрани да го рециклирам или да търся по евтин турски електрически.Бюджетът е ограничен.Какъв разход мога да очаквам при добър реглаж?Къде е най удачно да се разпробие колектора за вакуум?
Цитирай
Thanks given by:
#2
Само не си вземай май волтрон бяха турски от 60лв. Нямат втората реголировка и след 2-3 месеца ти побелява главата. Ремонтен комплект е решение но ако изпаритела не е замръзвал повече от 3-5 пъти.Най добре си е нов изпарител на клас имаше/не им правя реклама просто там гледах последно / голям избор по около 120-140лв.
[Изображение: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ 69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Цитирай
Thanks given by:
#3
въпроса ми е конкретно за вакуумното.Къде е най удачно да се вземе вакуум от колектора и с автоматично копче че стане ли или трябва да взема обикновено с ръчно превключване?
Цитирай
Thanks given by:
#4
Вакуумните изпарители за мен трябва да бъдат спрени от производство.
То верно че и другите реагират на засмукването.Абе морално остарели са за мен.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#5
съгласен съм.Но не сте ли на мнение че е по добре вакумен италиански които е работил 2 години отколкото нова турска пръчка?
Цитирай
Thanks given by:
#6
За турската пръчка дне мнения няма.
Италиански електронен дори и работил за мен е по-добре от нов вакуумен.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#7
така и не получих отговор на въпроса си. Мога ли да оставя автоматичния ключ и да вържа изпарителя по същия начин без бобинката която е за сигнала от високоволтовия кабел от бобината?
Цитирай
Thanks given by:
#8
Обслужи ел. Ловатото, за 28 кинта му вземаш ремонтен комплект хубави мембрани и о-опръстени, става като нов.
Ако искаш да слагаш вакуумен, можеш да си хванеш вакуум от където си решиш но си напиши модела на мотора защото някои имат затапени изводи и няма да се налага да дупчиш колекторите.

За ключа.Можеш да си го ползваш като просто изолираш кабела към клапана на изпарителя и остава само към този преди него и този на бутилката.
V40 B4204S '97
Цитирай
Thanks given by:
#9
в Русе не можах да намеря мембрани за под 40 лв иначе се навих да ремонтирам сегашния изпарител.
Цитирай
Thanks given by:
#10
xPLOID написа:в Русе не можах да намеря мембрани за под 40 лв иначе се навих да ремонтирам сегашния изпарител.

Ако искаш мога да проверя в София само ми трябва марка и евентуално модел.
А снимка е най-добре за да знам за какво става на въпрос .
Пък ти ще си прецениш.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)