The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво с40 тди-проблем!

#1
Здравейте колеги, имам следния проблем с колата- когато я оставя под наклон с предницата на горе и поседи 1-2 часа или повече колата пали и веднага почват да падат оборотите и угасва, след което не може да запали и единствения начин е когато я пусна на равно- веднага пали без проблем. А от известно време на първа скорост без да подавам много газ, тя сама се форсира и набира все едно се включва турбо-то над 2 500 оборота. Някой имал ли е същия проблем или дали знае от какво може да е това. Преди време имах проблем с клапан, който ми казаха че е като авансатор на помпата( тя е LUCAS) и смених три броя. Надявам се някой да помогне Smile Мерси предварително.
VoLvO^FeN
Reply

#2
diavolo69 Wrote:...колата пали и веднага почват да падат оборотите и угасва...
...сама се форсира и набира все едно се включва турбо...

Според мен ти се връща нафтата обратно в резервоара или засмуква въздух а най вероятно и двете.
Прегледай маркучите на нафтата ( по скоро на входящата нафта )за цепнатини и напуквания ,всички скоби по тях, смени тези които ти се струват разхлабени.
Има ремонтни комплекти за "държача" на горивния филтър , при мен беше така - от там засмукваше въздух.
Потърси имаше теми във форума . Ако не можеш сам да отстраниш проблема отиваш при дизел-специалист , той ще го направи .
А ,ако питаш къде да отидеш - това вече е друг въпрос !
Успех !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#3
И аз си мислех че връща нафтата,но ако е така или ако смуче въздух зимата нямаше да пали,а не съм имал проблеми и на -10!
Преди 2 год. отварях сондата под задната седалка и цедката и беше запушена до половината и тогава правеше подобен проблем,но тогава си вдигаше оборотите над 3000.
VoLvO^FeN
Reply

#4
Ами отваряй сондата пак.То с наще горива всичко се очаква.От къде зареждаш ако не е тайна :!:
Reply

#5
Зареждам от Еко и от туба Smile
VoLvO^FeN
Reply

#6
diavolo69 Wrote:Зареждам от Еко и от туба Smile

Умната с тубата , да не ти изяде главата !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#7
Проблема е решен, оказа се че е скъсана една допълнително слагана помпа за подкачване на нафтата.
VoLvO^FeN
Reply

#8
Допълнително слагана помпа за подкачване на дизела преди ГНП ? Снимай я ако имаш възможност ,може да е от полза на други колеги. Да не би да е имало проблем с ГНП ( Гориво Нагнетателна Помпа ) по принцип тя си засмуква горивото от резервоара .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#9
Сега вече стана интересно :roll:
Reply

#10
Преди време карах с такава помпичка вместо инжектор и след време като си купих инжектор установих, че помпичката е с по малък дебит и колата не може да върви така като върви с инжектора, да не би да ти спира нафтата към помпата и за това да прави така, но все пак това е мое мнение Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)