The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Радиал", бул. Шипченски проход

#1
Здравейте,
Рядко пиша, повече чета, но този път ще се опитам да бъда в услуга на съфорумците с малко актуална информация относно гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД).

Карам чисто нов джип на под 5000 км, на който веднъж са сменяни гуми Continental на няколко километра с други чисто нови зимни Bridgestone при покупката на атомобила. Края на миналата седмица смених зимните с летни на гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД).

Служителят на „Радиал“ миришеше на алкохол. Докато сваляше първата гума, се опита да ме убеди да сменя винтилите с метални (10 лв. единият), защото иначе другите били за смяна при всяка смяна на гуми. Благодарих му за предложението и уточних, че всичко е на малко километри, и ще оставя смяната на винтилите за следващия път.

Тъй като на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) няма кафене или друго място, където да застанеш, се налага да стоиш около автомобила и чакаш на крак. В това не виждам нищо лошо, ако не беше наглостта на служителя на „Радиал“. Присъствието ми не го притесни нито за миг и общото време на смяната на гуми удари 1 час и 15 мин. Нямаше да има никакъв проблем, ако общото времетраене на ремонта не възлизаше на около 25 мин.

През останалото време гумаджията на „Радиал“ си говореше с колеги, някакъв негов приятел мина да се видят замалко, обърна предълго внимание на „спешен“ клиент, с когото явно се познаваха добре, но на когото явно не му се чакаше. В интерес на истината друг гумаджия обслужваше автомобила до мен със същото темпо.

На финала помолих служителя на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) за фактура, на която бе написано единствено „СМЯНА ГУМИ“ и цената вдясно. Тъй като сумата, която бях изчислил по ценоразписа им, се различаваше от тази във фактурата, попитах как са калкулирани тези 10 лв. отгоре. Оказа се, че били за тежести. Направи ми някаква сметка, така че тежестите да излязат 10 лв. и с това реши, че въпросът е приключил. Щеше да е приключил, ако тези 10 лв. разлика не бяха от сумата без ДДС във фактурата, докато цените, по които ми смяташе от ценовата им листа, бяха с ДДС. Този трик работи учудващо често. Накратко – скалъпи ми някаква сметка, колкото да кажа „Аха, ОК“. Лъжа и измама.

За съжаление гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) напомни за себе си отново на следващия ден. Качих се на магистралата към Перник и при скорост от около 100 кмч. воланът и автомобилът започнаха да вибрират, а когато стигнах 120, имах чувството, че ще се разпаднат на съставните си части. Още същия ден се придвижих до друга гумаджийница, където гумаджията ми каза, че балансът ми е ужасен. Резултатът – допълнителни 120 гр. (!) тежести и тотал от 44 лв. допълнителен разход.

Уточнявам, че в нито един момент не съм давал зор и не съм влизал в конфликт със служителя на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) за нито едно от нещата, за които пиша в този пост, защото съм си патил от репчене срещу хора, в чиито ръце съм поверил 5-цифрено имущество и, много по-важното, живота ми и този на семейството ми.

Рисковете от евентуална рекламация също тежат повече от допълнителните разходи и поради тази причина не съм се връщал там. Единственото градивно, което мога да направя и правя, е да не стъпвам повече там и да предупредя възможно най-много хора за непрофесионализма на служителите в гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД). Хора, които не си дават сметка, че с безотговорността си застрашават индиректно здравето и живота на клиентите си. Честотата на използваните в текста тук име на фирма и адрес не е случайна.

Желая на всички повече късмет и по-малко нерви и загубено време, когато става въпрос за елементарни общоремонтни услуги по автомобилите ни.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)