The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с газова на 440 бодигард моно.

#11
martin_284 Wrote:Проблема е решен. Оставих дюзата и прекъснах помпата. Сега даже и зелената лампа за ламбдата не свети.


Колега не си прави експерименти.
Като подадеш контакт на единия от кабелите към инжектора се появява + 12 в. прекъсваш го и си в джаза .
Остави да работи помпата че след година ще ревнеш за инжектор.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#12
nikistk Wrote:
martin_284 Wrote:Проблема е решен. Оставих дюзата и прекъснах помпата. Сега даже и зелената лампа за ламбдата не свети.


Колега не си прави експерименти.
Като подадеш контакт на единия от кабелите към инжектора се появява + 12 в. прекъсваш го и си в джаза .
Остави да работи помпата че след година ще ревнеш за инжектор.

Ем аз това правех. Като го прекъсна има няма 2 мин работа и компютъра гаси двигателя. Един газаджия ми каза тая работа. Без емулатор не мога да го прекъсна.И минуса пробвах да прекъсна същата работа. Като изключа инжектора и компютъра направо спира тока към свещите.
Reply

#13
Написал съм + при подаден контакт и не работещ двигател само него и нищо друго.
До сега няма кола която да ми е правила проблем.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#14
nikistk Wrote:Написал съм + при подаден контакт и не работещ двигател само него и нищо друго.
До сега няма кола която да ми е правила проблем.
Да. + при контакт. Него прекъснах и прави така. + и - са двата дебели кабела. Тънките мисля че бяха за подгрев.
Reply

#15
Какво го бърка като не е спряна дюзата ? Да не е пълна инжекция. Дюзата на моното се охлажда от притока на въздух.
Reply

#16
Не мога да разбера пробваш ли ме или ме изпитваш.
Няма да е лошо да видиш какви кабели и къде отиват.
Но щом така си доволен карай.
Колата си е твоя и парите също.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#17
nikistk Wrote:Не мога да разбера пробваш ли ме или ме изпитваш.
Няма да е лошо да видиш какви кабели и къде отиват.
Но щом така си доволен карай.
Колата си е твоя и парите също.
Не те пробвам нито пък изпитвам. Може би някъде другаде е проблема.
Казвам ти , че като опрекъсна + са на дюзата и двигателя заработва няколко секунди и изведнъж спира тока към бубината и гасне. Може би нещо компютъра се бърка. Една седмица се занимавах и газаджията ми каза да спра само помпата щом така прави. И той не може да разбера защо става така.
В АУТОДАТА гледах схемата и съм сигурен че прекъсвам правилния кабел. Сив с червено мисля че беше не помна. И минуса пробвах както написах и по-горе пак същатата работа.Надявам се и ти да ме разбра.
Reply

#18
Не ти трябва електроцентрала за да управляваш инжектора.
Виж за подгряване ще ти трябва по-дебеличък кабел заради ампеража.
Но щом си убеден че си прав карай.
Аз бих проверил кой кабел къде отива ей така обичам да проверявам въпреки каталози и аутодати и нямам ядове.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#19
nikistk Wrote:Не ти трябва електроцентрала за да управляваш инжектора.
Виж за подгряване ще ти трябва по-дебеличък кабел заради ампеража.
Но щом си убеден че си прав карай.
Аз бих проверил кой кабел къде отива ей така обичам да проверявам въпреки каталози и аутодати и нямам ядове.
Е ти да не мислиш че не съм ги проверявал. Двата сиви (дебели) са + и - на инжектора ,като прекъсна +са инжектора си спира , колата заработва на газ за малко и изведнъж компютъра и гаси тока към бубината. И при всяко следващо запалване същата работа.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)